Długość realizacji przelewu zagranicznego

Data: 2009-05-13 20:08:18
Autor: GetRight
Długość realizacji przelewu zagranicznego
Witam,

Jak długo "realnie"może trwać realizacja przelewu do banku w Tanzanii? Pośrednikiem jest bank z Nowego Jorku, a pieniądze przelałem z konta w mBanku. Płacę depozyt za safari, które ma mieć miejsce za równy miesiąc i trochę się zdenerwowałem po wygooglaniu informacji, że bank ma na to 90dni. Dzięki za pomoc.

Pozdrawiam,

GetRight

Data: 2009-05-13 20:46:47
Autor: MarekZ
Użytkownik "GetRight" <soniak@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:guf2af$61$1inews.gazeta.pl...

[...]

Nigdy nie przelewałem do Tanzanii, ale z mojego doświadczenia z przelewów do innych krajów realny termin dojścia takiego przelewu na rachunek docelowy nie powinien przekroczyć 10 dni roboczych.

Data: 2009-05-13 21:11:42
Autor: GetRight
[...]

W takim razie nie mam się o co martwić. Dzięki

Pozdrawiam

GetRight

Długość realizacji przelewu zagranicznego