Długość szprych

Data: 2009-07-20 21:38:43
Autor: Wojtek B
Długość szprych
Czy jesteście w stanie podać mi długości szprych:
koło tylne: piasta Shimano XT FH-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
koło przednie: piasta Shimano XT  HB-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
Za ewentualną odpowiedz dziękuje.

--
-
Pozdrawiam:

Wojtek " paciak " B.
pacia@polnet.cc

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4260 (20090720) __________

http://www.eset.com

Data: 2009-07-20 19:40:00
Autor: Jan Srzednicki
Długość szprych
On 2009-07-20, Wojtek B wrote:
Czy jesteście w stanie podać mi długości szprych:
koło tylne: piasta Shimano XT FH-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
koło przednie: piasta Shimano XT  HB-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
Za ewentualną odpowiedz dziękuje.

http://www.dtswiss.com/SpokesCalc/Welcome.aspx?language=en

Sam sobie wklep. :P

Data: 2009-07-20 22:40:56
Autor: Wojtek B
Długość szprych

Użytkownik "Jan Srzednicki" <w_at_wrzask_dot_pl@nowhere.invalid> napisał w wiadomości news:slrnh69i0g.26tm.w_at_wrzask_dot_ploak.pl...
On 2009-07-20, Wojtek B wrote:
[...]

--   Jan Srzednicki :: wrzaskd@IRCNet :: http://wrzask.pl/

Nie bardzo wiem co mam tam wpisać.
A jeszcze musze się logować.

--
-

Data: 2009-07-21 04:32:45
Autor: Jan Srzednicki
Długość szprych

On 2009-07-20, Wojtek B wrote:
[...]

Jakbyś się zalogował i wszedł do kalkulatora, to zobaczyłbyś, co tam
wpisać.

Data: 2009-07-21 18:53:16
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Długość szprych

[...]

Potwierdziłeś jego kłamstwo, że musi sięzalogowac.
:-P

zyga

Data: 2009-07-21 18:50:49
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Długość szprych
[...]

Kłamiesz!
A twój czytnik jest do dupy.

zyga

Data: 2009-07-21 18:53:27
Autor: Wojtek B
Długość szprych

Użytkownik "Zygmunt M. Zarzecki" <zygmunt@malpa.zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com> napisał w wiadomości news:h44qhg$f5k$1news.interia.pl...
[...]

Do dupy jest papier

--
-

Data: 2009-07-21 06:37:23
Autor: pimpf 101
Długość szprych
Wojtek B <pacia@polnet.cc> napisał(a):
Czy jesteście w stanie podać mi długości szprych:
koło tylne: piasta Shimano XT FH-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
koło przednie: piasta Shimano XT  HB-M775, obręcz ALEXRIMS DM 18
Za ewentualną odpowiedz dziękuje.

ja używam SPOKEMANA ze strony eRower http://www.wrower.pl/programy/index.php#Kola
proste,polskie,działa ;)

--