Długoterminowy wynajem samochodów

Data: 2014-01-16 14:53:50
Autor: yabba
Długoterminowy wynajem samochodów
Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:52d799ea$0$2216$65785112news.neostrada.pl...
Wczoraj w radiu usłyszałem że jakiś bank ma zamiar wprowadzić wypożyczanie samochodów i coś o 600 zł/mies.
Googlam i googlam i nie mogę znaleźć. Są oferty np. za Corsę na 3 lata 1000 zł/mies.
Tak się zastanawiam czy to nie jest dobry pomysł.
Płacę za wynajem + paliwo. I tylko tyle :-)

PS. Robił ktoś kalkulację w dłuższym okresie? Może zamiast kupić w salonie warto wynajmować?

Podejrzewam, że jak w zwykłym wypożyczeniu. Koszty bieżącej eksploatacji i bieżących napraw pokrywa najemca, naprawy główne wykonuje właściciel. :)

--
Pozdrawiam,

yabba

Długoterminowy wynajem samochodów