Dmitry Salita...

Data: 2009-12-10 09:58:15
Autor: Tzva Adonai
Dmitry Salita...
30 wygranych walk na 32 stoczone... Oprócz tego, że jest świetnym
bokserem, jest również ortodoksyjnym Żydem.. Nie walczy w szabas...
Jego rodzice wyemigrowali z Ukrainy do USA ze względu na rosnący
antysemityzm Ukraińców i powtarzające się napaści na ukraińskich
Żydów.. Salita już jako 9-latek musiał walczyć o przetrwanie na
ukraińskiej ulicy... Opowiadał, że otuchy dodawał mu jego idol Mike
Tyson do którego pisał listy i którego przez całe swoje dzieciństwo
próbował naśladować...

Video: http://www.youtube.com/watch?v=Wi8QAcYAvUE&feature=sub

Data: 2009-12-10 11:43:27
Autor: zbig
Dmitry Salita...
On 10 Gru, 18:58, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:
30 wygranych walk na 32 stoczone... Oprócz tego, że jest świetnym
bokserem, jest również ortodoksyjnym Żydem..

buhahaha!!!!
Rzeczywiście. w sobotę poczekał do zachodu słońca i w walce z Amirem
khanem leżał juz po drugim ciosie. wytrzymał coś ok. minuty.  walce
nie zdołał zadać ani jednego ciosu i został zdemolowany.
O tych jego przeciwnikach nikt wczesniej nie słyszał, co można było
usłyszec od komentatorów podczas walki.
Mógłbyś sobie znaleźć innego herosa.

Data: 2009-12-10 14:47:29
Autor: Hans Kloss
Dmitry Salita...
On 10 Gru, 20:43, zbig <zbigni...@gazeta.pl> wrote:
> [...]

buhahaha!!!!
Rzeczywiście. w sobotę poczekał do zachodu słońca i w walce z Amirem

To była najbardziej koszerna walka jaką widziałem w życiu.
J-23

Data: 2009-12-10 14:38:51
Autor: Hans Kloss
Dmitry Salita...
On 10 Gru, 18:58, Tzva Adonai <tzva.adon...@lycos.com> wrote:

Video:[...]

Tu masz lepsze: http://www.youtube.com/watch?v=hRXbeOmg9fM
To chyba dość miarodajne  porównanie wartości bojowej pojedynczego
muslima i pojedynczego żyda.
Oczywiście taki a nie inny wynik walki spowodowany był
antysemityzmem ;)
J-23

Data: 2009-12-10 19:05:16
Autor: boukun
Dmitry Salita...

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:64236631-c48e-4122-b93b-c8ae94087747u7g2000yqm.googlegroups.com...
[...]

No widzisz, to tak jak nasi jarmułkowcy z PiS i Po, dopóki jarmułki nie założą, udają Polaków, gdyby tak oni unieśli się honorem i zechcieli wszyscy wyjechać...

boukun

Data: 2009-12-11 08:42:55
Autor: sofu
Dmitry Salita...

[...]

Lepiej zeby sie wziął za handele.
Widziałem go w akcji z muzułmaninem, miał szczęscie, ze tamten go nie zabił.
Teraz juz wiadomo dlaczego spierdolił z Ukrainy: nie przetrwał na
ukrainskiej ulicy.
Dzieciaki z pobliskiego przedszkola znecali sie nad nim: ciagali go za pejsy
i zrzucali mu jarmułke w bloto.

sofu

Dmitry Salita...