Dmucha z wentylacji grawitacyjnej

Data: 2010-12-16 20:53:29
Autor: M1SLQ
Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
dmucha świetnie, tylko że do wewnątrz mieszkania

Masz jakiś kocioł gazowy w domu?

Pozdr

Data: 2010-12-17 14:52:05
Autor: radekp@konto.pl
Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Thu, 16 Dec 2010 20:53:29 +0100, w
<4d0a6e3c$0$27045$65785112@news.neostrada.pl>, "M1SLQ"
<mbierwia@WIELKIELITERYIKROPKAPRECZ.o2.pl> napisał(-a):

> dmucha świetnie, tylko że do wewnątrz mieszkania

Masz jakiś kocioł gazowy w domu?

Jest. Ale jest podłączony do innego wejścia.
Nie wiem czy te kominy wentylacyjne łączą się gdzieś wyżej,
ale po liczbie "kominków" na dachu sądzę, że nie.

PS. Dziś rano wiało prawidłowo, potem znowu do mieszkania, a w południe --
znowu prawidłowo.

Data: 2010-12-17 15:25:52
Autor: quent
Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
PS. Dziś rano wiało prawidłowo, potem znowu do mieszkania, a w południe --
znowu prawidłowo.

Wyrównują się ciśnienia...
Przy went. grawitacyjnej takie zachowanie jest b. częste.
Aby ciąg był prawidłowy ciągle, musiałbyś mieć staly dopływ powietrza do mieszkania np. poprzez jakieś nawietrzniki w oknach oraz dostatecznie duże szpary went. w drzwiach wewnętrznych aby powietrze mogło cyrkulować sobie od żródła do wylotu w kratce np. w łazience. Ale w taki sposób wychłodzisz sobie mieszkanie jeszcze bardziej.

Problem jest nierozwiązywalny inaczej niż poprzez zamontowanie went. mechanicznej w której przepływy są z góry projektowane/ustalane.

Data: 2010-12-17 16:33:00
Autor: radekp@konto.pl
Dmucha z wentylacji grawitacyjnej
Fri, 17 Dec 2010 15:25:52 +0100, w
<4d0b730e$0$22803$65785112@news.neostrada.pl>, "quent" <xx@xx.com> napisał(-a):

> [...]

Aby ciąg był prawidłowy ciągle, musiałbyś mieć staly dopływ powietrza do mieszkania np. poprzez jakieś nawietrzniki w oknach oraz dostatecznie duże szpary went. w drzwiach wewnętrznych aby powietrze mogło cyrkulować sobie od żródła do wylotu w kratce np. w łazience. Ale w taki sposób wychłodzisz sobie mieszkanie jeszcze bardziej.

Dzięki za odpowiedź.
W takim razie zamontuje sobie klapkę z papieru na kratce, mrozy w WC zaczynają
trochę przeszkadzać :).

Dmucha z wentylacji grawitacyjnej