DnB NORD i Wasze doświadczenia

Data: 2010-06-03 21:47:07
Autor: NaBani
DnB NORD i Wasze doświadczenia
Cztałem, że Marcin dobrze wyrażał się o kredycie hipot. w DnB NORD, czy macie tam jakieś rachunki i bieżące doświadczenia? Proszę się podzielić informacją. pozdr!

Data: 2010-06-10 03:29:11
Autor: Luke
DnB NORD i Wasze doświadczenia
Witam
Miałem prosty kredyt hipoteczny do wzięcia. Zwróciłem się do 6 banków.
Wszystkie poza DnB Nord chciały mi udzielić kredytu. DnB Nord nie
odmówił tylko za każdym razem dodatkowych dokumentów. DnB Nord miał
najkorzystniejszą ofertę więc bawiłem się w ich grę. Kiedy ilość
dokumentów zbliżała się do  140 stron, pracownik banku zażądał  żeby
poprzedni właściciel wpisał do księgi wieczystej swoje członkostwo w
stowarzyszeniu użytkowników parkingu, co jest niezgodne z prawem, bo w
KW mogą być prawa przypisane do nieruchomości a nie prawa osobiste
przynależne ludziom. Ale tego już pracownik DnB Nord nie był w stanie
zrozumieć.
Pozdrawiam

DnB NORD i Wasze doświadczenia