DnB Nord - super-oferta 'szybko szybko'

Data: 2011-12-07 22:39:43
Autor: lamia
DnB Nord - super-oferta 'szybko szybko'
mój pośrednik zaproponował mi podejscie do kredytu (refinans) w DnB Nord
byla mowa o oprocentowaniu 1,1%

trzeba było szybko  złożyć komplet papierów

Zastanawia mnie, czy ten pośpiech ( i cała oferta) nie mado czyniena z nadchodzącą nową ustawa o kredycie koncumenckim (któa także dotyczy kredytów hipoteczhnych, - o jakim tu mowa).

może to tylko moje spekulacje - jednak zastanawiłam się, jaki mógłby być powód żeby bank chciał tak koniecznie zawrzeć umowę jeszcze na starych warunkach.
Z tego co wiem nowe zapisy chronię konsumenta m.inprzed niektórymi manipulacjami z potencjalnego sterowania informac o kredycie (teraz bank będzie musiał obligatoryjnie podawać określony zestaw informacji), jednak aż tak dalce to chyba nie powoduje jakiś powodów do takiej polityki banku - hę? Wie ktoś?

Btw, właśnie podczas procedury kompletowania papierów pod tęofertę marza zmieniła sie z 1,1 na1,6! Nie wierzę w niezalezność tych zdarzeń.  (Niedługo tak nie będzie).

Data: 2011-12-07 23:43:48
Autor: RobertS
[...]

NIE, chodziło o to, że DnB udzielił zbyt wielu kredytów w EUR i nadzór finansowy nakazał zmienić bankowi tę niekorzystną proporcję, stąd właśnie ta super oferta w PLN

Btw, właśnie podczas procedury kompletowania papierów pod tęofertę marza
zmieniła sie z 1,1 na1,6! Nie wierzę w niezalezność tych zdarzeń.
(Niedługo tak nie będzie).

wnioski złożone po 1.12 kwalifikują się na tzw. promocję zimową, jej warunki są mniej korzystne niż wcześniejsza oferta, ta zmiana zaskoczyła wszystkich, ponieważ bank wprowadził ją z dnia na dzień;
szkoda że nie zdążyliście, bo miałbyś kredyt na naprawdę super warunkach...

RobertS

Data: 2011-12-08 21:14:19
Autor: lamia
"RobertS" <bob75@xpostx.pl> wrote in message news:jboq77$elf$2news.icpnet.pl...
NIE, chodziło o to, że DnB udzielił zbyt wielu kredytów w EUR i nadzór finansowy nakazał zmienić bankowi tę niekorzystną proporcję, stąd
wow,
a skąd wiadomo?

[...]

to czyli do kiedy to trwało?

DnB Nord - super-oferta 'szybko szybko'