DnB Nord - wrazenia z uzywania systemu

Data: 2010-05-24 20:22:06
Autor: Marcin
DnB Nord - wrazenia z uzywania systemu
Witam

Wkrotce biore kredyt w DnBNord i jak to ostatnio bywa bank wcisnie mi swoj ROR. Czy ktos uzywa DnBNord? Jak wrazenia? TOiP nie zachwyca (np. oplata 3 PLN za kazdy przelew z rachunku oszczednosciowego na zwykle konto). Jakies porownanie np, do mB, Multi, Inteligo, Citi?

Pozdrawiam,
Marcin

Data: 2010-05-27 18:39:23
Autor: Sslaus

Użytkownik "Marcin" <nouser@nospam.ru> napisał w wiadomości news:hteg4m$dre$1inews.gazeta.pl...
[...]

tak.. jakbyś znalazł się w muzeum internetu... :)

DnB Nord - wrazenia z uzywania systemu