Data: 2012-05-12 08:56:07 | |
Autor: Sierp | |
DnB - czy oni oci**eli? | |
DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej...
No podjarani są strasznie, nawet SMSy wprowadzaja jako autoryzacje transakcji, zamiast aktualnej karty zdrapki. Szok. I co trzeba zrobic, aby skorzystac z tej nowinki technicznej? Otoz wg otrzymanego pisma, nalezy udac sie do oddzialu, gdzie "nasz doradca zaprezentuje mozliwosci i omowi wymierne korzysci plynace z uzytkowania nowego systemu" Oni chyba na glowe upadli... mysla, ze sa pierwszym bankiem, ktory wprowadza sensowny system bankowosci internetowej? A na dodatek dzis widoczne na stronie o takie cos "Trwają prace związane z migracją dotychczasowych Użytkowników systemu iNORD do nowej bankowości internetowej Banku DnB NORD. Prace zaplanowane są od piątku 11 maja od godziny 22.00 do poniedziałku 14 maja do godz. 6.00. W tym czasie system iNORD będzie niedostępny. Przepraszamy za ewentualne utrudnienia." to ja juz nie wiem czy to automatycznie uruchamiaja czy nie... no i przerwa dosc dluga nie ukrywam - u nas w duzej korporacji o chyba nawet wiekszej skali niz DnB nie ma szans na tak dlugie okno maintenance'owe przy systemach dostepnych online.. Sierp |
|
Data: 2012-05-12 12:57:34 | |
Autor: darnok | |
DnB - czy oni oci**eli? | |
On 2012-05-12 08:56, Sierp wrote:
DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej... To jest opcjonalne. Wystarczylo wyslac SMSa, oddzwaniali, wyrazales zgode na SMSy autoryzujace i to wszystko. Od pon rano bedzie mozna sie logowac w nowym systemie. Oni chyba na glowe upadli... mysla, ze sa pierwszym bankiem, ktory Moze zadzwon na infolinie i zapytaj skoro nie zrozumiales tego pisma co przyslali? przerwa dosc dluga nie ukrywam - u nas w duzej korporacji o chyba nawet Przelaczenie ilustam setek tysiecy klientow na drugi system i sprawdzenie tego w 100% to dosc powazna operacja - zapowiadali to od dawna. Wyobraz sobie ze np u operatorow komorkowych zmiana sytemow bilingowych tez trwa klika dni. A w tym czasie czesto rozmowy sa taryfikowane offline, a zdarza sie ze reka sie omsknie i kilka godzin ludzie za darmo gadaja :) Bank to nadal wieksze ryzyko i ja wole zeby to lepiej potestowali po przelaczeniu. Szczegolnie ze nie wylaczli mozliwosci korzystania z kart platniczych i bank tak naprawde caly czas dziala, tylko mozliwosc podgladu i zlecen jest zablokowana. -- darnok "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..." |
|
Data: 2012-05-13 12:47:43 | |
Autor: Sierp | |
DnB - czy oni oci**eli? | |
W dniu 2012-05-12 12:57, darnok pisze:
DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej... zgodnie z pismem - nie jest ja SMSa wyslalem jakis czas temu, nikt nie oddzwonil A pismo jest jasne "W celu aktywowania dostepu zapraszam Państwa do Oddziału, gdzie nasz Doradca zaprezentuje możliwości i omówi wymierne korzyści płynące z użytkowania nowego systemu" zreszta tu masz cale pismo http://dl.dropbox.com/u/6662740/2012-05-13%2011.59.15.jpg Moze zadzwon na infolinie i zapytaj skoro nie zrozumiales tego pisma co wskaż mi, czego nie zrozumialem Przelaczenie ilustam setek tysiecy klientow na drugi system i pracuje w korporacji finansowej z wieksza iloscia klientow niz dnb, i takie wdrozenia to dla mnie chleb powszedni zawsze przygotowywujemy je tak, aby czesc dostepna dla klientow byla niedostepna krotko - nie pamietam, abysmy mieli az tak dlugie niedostepnosci ale ok, nie robie z tego jakiegos dramatu, po prostu mnie to zdziwilo - u nas biznes by sie na to po prostu nie zgodzil Sierp |
|
Data: 2012-05-13 13:04:03 | |
Autor: Michał Kurowski | |
DnB - czy oni oci**eli? | |
DnB szumnie wprowadza nowy system bankowosci internetowej... Ale zdaje się że jednocześnie podjęli decyzję że rezygnują z klienta detalicznego w Polsce. Będą już obsługiwać tylko tych co są. Nie jest więcej raczej dziwne że pewne oczywiste oczywistości są im obce. Pozdrawiam. -- Michał |