Dna Hitlera

Data: 2010-08-24 14:04:02
Autor: awe
Dna Hitlera
wiecie o tym znacznie wczesniej bo juz pisalem tu na forum, no ale teraz wiadomosc z onetu
http://wiadomosci.onet.pl/2213438,16,sensacyjne_dane_na_temat_pochodzenia_hitlera,item.html
awe

Data: 2010-08-24 05:07:30
Autor: DJ MC Donald Musk
Dna Hitlera
On 24 Sie, 14:04, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
wiecie o tym znacznie wczesniej bo juz pisalem tu na forum, no ale teraz
wiadomosc z onetuhttp://wiadomosci.onet.pl/2213438,16,sensacyjne_dane_na_temat_pochodz...
awe

a to juz od dawna wiadomo...treraz tylko sie potwierdzilo.
Ciekawe, czy to DNA brali ze sliny tuska?
Oni jakos dziwnie do siebie podobni...

Data: 2010-08-24 07:24:43
Autor: Tzva Adonai
Dna Hitlera
awe napisał(a):

wiecie o tym znacznie wczesniej bo juz pisalem tu na forum, no ale teraz
wiadomosc z onetu

Na przykładzie Hitlera wyraźnie widać lukę w ustawie narodowościowej
autorstwa boukuna... Gdyby Hitler poznał swoje DNA przed zdobyciem
władzy w Niemczech to całkiem możliwe, że nie mielibyśmy drugiej wojny
światowej...

Data: 2010-08-24 07:30:03
Autor: DJ MC Donald Musk
Dna Hitlera
On Aug 24, 4:24 pm, Tzva Adonai <purpurw...@runbox.com> wrote:
awe napisał(a):

> [...]

autorstwa boukuna... Gdyby Hitler poznał swoje DNA przed zdobyciem
władzy w Niemczech to całkiem możliwe, że nie mielibyśmy drugiej wojny

i tak by do niej doszlo, tyle, ze wywolaliby ja nie niemieccy ale
ruscy Khazarowie...

Data: 2010-08-24 17:05:35
Autor: boukun
Dna Hitlera

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:c318b30a-7116-4241-a30a-b15fabf11939v8g2000yqe.googlegroups.com...
awe napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- --
Hitler i jego przyboczni syjoniści doskonale o tym wiedzieli...

boukun

Data: 2010-08-24 20:21:45
Autor: Tzva Adonai
Dna Hitlera
boukun napisał(a):

Hitler i jego przyboczni syjonisci doskonale o tym wiedzieli...

A ja właśnie myślę, że oni spełniali definicję twojej ustawy
narodowościowej.. Byli święcie przekonani od urodzenia, że ich jedyną
narodowością jest narodowość niemiecka za sprawą swoich rodziców,
którzy im tę narodowość przekazali.. Byli pewni, że nie mają nic
wspólnego z Żydami, że są "prawdziwymi Niemcami", "aryjczykami" itp...
Dokładnie jak ty teraz... Dlatego również tobie, boukun, przydałyby
się badania genetyczne... Adres profesjonalnej placówki w Niemczech
podawałem we wcześniejszym poście...

Data: 2010-08-25 09:29:32
Autor: boukun
Dna Hitlera

Użytkownik "Tzva Adonai" <purpurwolf@runbox.com> napisał w wiadomości news:e186aaf7-f26e-41da-aeaf-26a418f1fd27t20g2000yqa.googlegroups.com...
boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Nieprawda, Hitler i Gebels doskonale wiedzieli kim są i co chcą osiągnąć. Nie na darmo nazywają Hitlera założycielem Izraela.

U mnie takie badania i tak by nic nie zmieniły, bo narodowość wynika z wewnetrznego poczucia przynalezności narodowościowej, nie z manipulacji żydowskiej genami, na użytek narodu dobranego...

Moja dewiza zawsze brzmi, tożsamości swoich rodziców i przodków nie można zakłamać ani zdradzić.

boukun

Data: 2010-08-25 12:18:28
Autor: awe
Dna Hitlera

boukun napisał(a):

[...]

-- -- -- -- -- -- --
boukun jak bedziesz robil takie badania to olej "profesjonalne" placowki. Bo co zrobisz z wynikami? Na scianie sobie moze i powiesisz, ale to nic Ci nie da. Firma musi posiadac baze z przebadanymi DNA. Najlepszym miejscem jest familytreedna.com
Juz prawie 310 tys wynikow. Najprawdopodobniej jestes zydem Aszkenazyjskim.
awe

Data: 2010-08-25 12:23:44
Autor: boukun
Dna Hitlera

boukun napisał(a):

[...]

Ja wiem, kim był mój ojciec i matka, nie jestem wyporkiem...
Tożsamości swoich rodziców nie można zakłamać, ani zdradzić...

boukun

Data: 2010-08-25 03:39:43
Autor: D.J.MC Donald Musk
Dna Hitlera
On Aug 25, 12:23 pm, "boukun" <bou...@neostrada.pl> wrote:
Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomościnews:i52qjp$60f$1news.onet.pl...

> [...]

Ja wiem, kim był mój ojciec i matka, nie jestem wyporkiem...
Tożsamości swoich rodziców nie można zakłamać, ani zdradzić....

jest taki film o antysemicie i po jakims czasie rodzice mowia mu ze
jest zydem...

Data: 2010-08-25 14:27:10
Autor: awe
Dna Hitlera

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:edcba831-0a70-401f-b585-e1eea068ba7dj18g2000yqd.googlegroups.com...
> [...]

boukun

jest taki film o antysemicie i po jakims czasie rodzice mowia mu ze
-- -- -- -- -- -
czy to nie dziwne ze najbardziej zagorzale zwalczaja zydow sami zydzi. holocaust biznes i w te ciekawostke wpisuje sie swietnie boukun
awe

Data: 2010-08-25 18:25:27
Autor: boukun
Dna Hitlera

> [...]

boukun

jest taki film o antysemicie i po jakims czasie rodzice mowia mu ze
Cud purymowy..., ale ten film nakręcili Żydzi, żeby zamknąć gębę Polakom, żeby nie mówili, że Żydzi są uprzywilejowani, to tak samo, jak z tym cwancykiem teraz wprowadzanym z badaniami genetycznymi. Już nie da się więcej utrzymać w tajemnicy, kto jest na czele rządów i władz, więc trzeba z części goi zrobić też Żydów..., choć uprzywilejowanymi i tak nigdy nie będą. Kartoteki są ważne, wśród mormonów...

boukun

Data: 2010-08-24 15:44:54
Autor: Grzegorz Z.
Dna Hitlera
Dnia Tue, 24 Aug 2010 14:04:02 +0200, awe napisał(a):

[...]

Z tym że Dna się inaczej pisze.

No i ponoć aszkenazi to nie Żydzi, ale tu niech się lepiej grupowy ekspert
od aszkenazi wypowie hehe

Data: 2010-08-24 18:30:52
Autor: awe
Dna Hitlera

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:v2rqgxbiudp6.2j1518arhm9g.dlg40tude.net...
[...]

oswiec mnie glabie
awe

Data: 2010-08-24 20:17:01
Autor: Grzegorz Z.
Dna Hitlera
Dnia Tue, 24 Aug 2010 18:30:52 +0200, awe napisał(a):

[...]

Panie Grzegorzu a może mnie pan oświecić?

Prosz....

http://lmgtfy.com/?q=Panslavista+Aszkenazi

Data: 2010-08-25 00:10:41
Autor: awe
Dna Hitlera

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:4gt9tvppjyjx.kwh6us3eha46.dlg40tude.net...
[...]

Nie bylo Panie Grzegorzu tylko glabie
awe

Data: 2010-08-25 01:44:52
Autor: Grzegorz Z.
Dna Hitlera
Dnia Wed, 25 Aug 2010 00:10:41 +0200, awe napisał(a):

[...]

Dziękuję.
awe

Nie ma za co

Dna Hitlera