"Dni, które wstrząsnęły światem."

Data: 2009-05-26 08:37:16
Autor: Piotr
"Dni, które wstrząsnęły światem."
Dnia Mon, 25 May 2009 23:18:27 +0200, matador napisał(a):

#
W 1989 roku w wyniku przewrotu Nicolae Ceauşescu został pojmany, osądzony przez naprędce zorganizowany przez zrewoltowanych oficerów samozwańczy sąd wojskowy, po krótkiej pokazowej "rozprawie" skazany na śmierć i natychmiast rozstrzelany wraz z żoną Eleną Ceaușescu; sąd i film pokazujący zwłoki pary Ceauşescu wyemitowano w telewizji.
#

Tego dnia mój ojciec wyciągnął z zakamarków szafy butelkę brandy, która była kupiona na tę okazję w 1966 lub 1967 roku.
Wypiliśmy ją z przyjemnością.

matador.

Chcieliście zabić Czałuszesku już w 1966 roku? Z żoną?!
Rany boskie...
Piotr

Data: 2009-05-26 08:40:26
Autor: raff
[...]

Prewencja tworcza :)

R.

Data: 2009-05-26 19:40:45
Autor: naprany jak kruk!
"Dni, które wstrz±s nê³y ¶wiatem."
Tue, 26 May 2009 08:37:16 +0200, w <1v2std28m619t.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisa³(-a):

> Tego dnia mój ojciec wyci±gn±³ z zakamarków szafy butelkê brandy, która > by³a kupiona na tê okazjê w 1966 lub 1967 roku.
> Wypili¶my j± z przyjemno¶ci±.

Chcieli¶cie zabiæ Cza³uszesku ju¿ w 1966 roku? Z ¿on±?!
Rany boskie...

juz wtedy szykowali sie do obalenia rumunskiego dyktatora hehe tak samo jak
kaczynski obalal komunizm w 1980 hehehe

--
- Je¶li poprzecie Platformê Obywatelsk±, pomo¿ecie sobie,
  pomo¿ecie Polsce - powiedzia³ Jaros³aw Kaczyñski.

Data: 2009-05-26 20:32:34
Autor: Piotr
"Dni, które wstrz±s nê³y ¶wiatem."
Dnia Tue, 26 May 2009 19:40:45 +0200, naprany jak kruk! napisa³(a):

juz wtedy szykowali sie do obalenia rumunskiego dyktatora hehe tak samo jak
kaczynski obalal komunizm w 1980 hehehe

Czy ty masz na punkcie tego Kaczyñskiego jak±¶ obsesjê, tony-osio³ku?
Weterynarz o tym wie?
Piotr

Data: 2009-05-26 22:44:31
Autor: Polok_prawdziwy
Piotr wrote:

[...]

A s³yso³em, ze ³one co³kom m³odo¶æ w nogach spa³y i ³od tego uciskanio po
malu¶kich g³uwkach ³okrutnej ymteligencji dosta³y...

Data: 2009-05-27 07:14:11
Autor: Piotr
"Dni, które wstrz±snê³y ¶wiatem."
Dnia Tue, 26 May 2009 22:44:31 +0200, Polok_prawdziwy napisa³(a):

A s³yso³em, ze ³one co³kom m³odo¶æ w nogach spa³y i ³od tego uciskanio po
malu¶kich g³uwkach ³okrutnej ymteligencji dosta³y...

Nie?! To tak naprawdê mo¿na? A twoja to te¿ z nóg?
Piotr

Data: 2009-05-27 08:40:30
Autor: raff
[...]

Nie, on spal w przyciasnej kolysce. I szczebelki mu sie na glowce odcisnely.

R.

Data: 2009-05-27 14:54:06
Autor: naprany jak kruk!
"Dni, które wstrz±s nê³y ¶wiatem."
Tue, 26 May 2009 20:32:34 +0200, w <4o7z72u1bvto.dlg@masz.facet.luzik>, Piotr
<pnat@wp.pl> napisa³(-a):

> [...]
> kaczynski obalal komunizm w 1980 hehehe

Czy ty masz na punkcie tego Kaczyñskiego jak±¶ obsesjê, tony-osio³ku?

sadzisz ze jarusia powinien zbadac weterynasz ?
nieladnie smiac sie z nazwiska wodza klapouchy

Data: 2009-05-26 22:41:42
Autor: Polok_prawdziwy
"Dni, które wstrz±snê³y ¶wiatem."
Piotr wrote:

Dnia Mon, 25 May 2009 23:18:27 +0200, matador napisa³(a):

#
W 1989 roku w wyniku przewrotu Nicolae Ceauºescu zosta³ pojmany,
os±dzony przez naprêdce zorganizowany przez zrewoltowanych oficerów
samozwañczy s±d wojskowy, po krótkiej pokazowej "rozprawie" skazany na
¶mieræ i natychmiast rozstrzelany wraz z ¿on± Elen± Ceau?escu; s±d i
film pokazuj±cy zw³oki pary Ceauºescu wyemitowano w telewizji.
#

[...]

Pietrosku, niedyskutuj z naæpanymi...!

Niewiadomo co zazywo³ i jesce ci ksywdem ten gupielok zrobiæ moze, bo
³okrutne zwidy mo...

"Dni, które wstrząsnęły światem."