"Dni, które wstrząsnęły światem."

Data: 2009-05-26 06:45:30
Autor: :[heÂŽsk]:
"Dni, które wstrząsnęły światem."
On Mon, 25 May 2009 23:18:27 +0200, matador <matador@neostrada.pl>
wrote:

Tego dnia mój ojciec wyciągnął z zakamarków szafy butelkę brandy, która była kupiona na tę okazję w 1966 lub 1967 roku.
Wypiliśmy ją z przyjemnością.

 i zaraz potem sie obudziles...

 --

HeSk

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2009-05-26 07:09:49
Autor: sofu

wrote:

[...]

To była zapewne Wódka Bałtycka jeszcze na kartki?! W opowieściach urosła do
old brendy.
Ponoć łeb po niej bolał nie gorzej od autovidolu czy kryształce od szyb.

sofu

"Dni, które wstrząsnęły światem."