Dni starego interfejsu mBąka są policzone

Data: 2013-12-09 14:22:50
Autor: wiktor
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Było? Nie widzę.
http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego.html
skrócony link: http://tinyurl.com/ovw9vab

Jednak miałem nadzieję, że dłużej zachowają stary interfejs. Wiedziałem, że
to nieuniknione - w końcu nie po to wydaje się dziesiątki milionów złotych,
by utrzymywać dwa byty - ale jednak fala krytyki była/jest ogromna. Liczą
na to, że użytkownicy twierdzący 'wyłaczycie stary interfejs - odchodzę'
tylko blefują?
w.

Data: 2013-12-09 05:29:21
Autor: luc
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Heh, ciekawe, kiedy zmigrują Multi do nowego systemu? Na razie zarzekają się, że stary system będzie działał...

pzdrwm
luc

Data: 2013-12-18 08:16:42
Autor: Michal Tyrala
On Mon, 9 Dec 2013 05:29:21 -0800 (PST), luc wrote:
 Heh, ciekawe, kiedy zmigrują Multi do nowego systemu? Na razie
 zarzekają się, że stary system będzie działał...

Z Multi jest o tyle inna sprawa, że jak ktos nie ma mbanku rownolegle,
to nie widzial na oczy nowego interfejsu. A chyba nikt normalny sobie
nie pozwoli na przesadzenie klientow bez okresu dostepnosci obu systemow
,,na zakladke''.

--
Michał

wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

Data: 2013-12-18 10:12:31
Autor: Kamil Jońca
Michal Tyrala <wiesiu@bdm.com.pl> writes:

[...]

Przecież w mBanku też było "na zakładkę" MBSZ problemem są identyfikatory - sądzę, że zbiór identyfikatorów
mBankowych i multibankowych ma niepuste przecięcie.

Druga(MZ mniej problematyczna) sprawa to klienci mający konta i tu i tu.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-12-20 10:52:56
Autor: Michal Tyrala
On Wed, 18 Dec 2013 10:12:31 +0100, Kamil Jońca wrote:

> Z Multi jest o tyle inna sprawa, że jak ktos nie ma mbanku rownolegle,

 Przecież w mBanku też było "na zakładkę"

Co to znaczy ,,w mBanku *też*''? Przecież klient multi oficjalnie na
oczy nie widział nowego interfejsu.
Nad tym kiedy obecny Multi pojdzie w zaoranie bedzie mozna myslec, jak
juz nowy interfejs bedzie po pol roku testow dla klientów Multi.

Data: 2013-12-20 12:10:46
Autor: Kamil Jońca
> [...]

 Przecież w mBanku też było "na zakładkę"

Co to znaczy ,,w mBanku *też*''? Przecież klient multi oficjalnie na
No właśnie o tym  mówię. Klienci mBanku (którzy nie są klientami multi)
mieli (dalej mają) dostęp do starego i nowego
systemu.[1]

Nad tym kiedy obecny Multi pojdzie w zaoranie bedzie mozna myslec, jak
juz nowy interfejs bedzie po pol roku testow dla klientów Multi.

Tak by było rozsądnie. ALe rozsądnie byłoby też nie bawić się te gwizdki
i kółka w nowym mbanku ...
KJ

Data: 2013-12-23 10:32:15
Autor: Michal Tyrala
On Fri, 20 Dec 2013 12:10:46 +0100, Kamil Jońca wrote:

> [...]
 No właśnie o tym  mówię.  Klienci mBanku (którzy nie są klientami multi)
 mieli (dalej mają) dostęp do starego i nowego

,,Też'' sugeruje, że Multikowi mają również dostęp do dwu systemów. A
nie mają.

Data: 2013-12-23 12:01:34
Autor: Kamil Jońca
> [...]

 systemu.[1]

,,Też'' sugeruje, że Multikowi mają również dostęp do dwu systemów. A

"TeŻ" jest użyte w znaczeniu "w multibanku ma być/będzie/powinno być na
zakładkę", a w mbanku "też było na zakładkę"
I tyle.
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-12-09 14:38:51
Autor: p
W dniu 2013-12-09 14:22, wiktor pisze:
Było? Nie widzę.
http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego.html
skrócony link: http://tinyurl.com/ovw9vab

A jest prawda to, ze w nowym interfejsie mbanku przelewy nie sa potwierdzane haslem wyslanym smsem?

p.

Data: 2013-12-10 18:30:59
Autor: Wemif
p <adresik@zlydresik123.pl> wrote:

A jest prawda to, ze w nowym interfejsie mbanku przelewy nie sa potwierdzane haslem wyslanym smsem?

Nie, tak jak było.

a.

Data: 2013-12-09 14:39:45
Autor: Kamil Jońca
wiktor <w@invalid.invalid> writes:

http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego.html

No to ciekawe co teraz powiedzą ci, którzy jeszcze niedawno twierdzili,
że "mBank nie wyłączy" bo koszty utrzymania starego interfejsu "nie są
duże"

KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-12-09 15:02:20
Autor: Wojciech Bancer
On 2013-12-09, Kamil Jońca <kjonca@poczta.onet.pl> wrote:

[...]

[...]

Jak do mnie pijesz, to ja się odnosiłem do Multi. :)
I zgodnie z tym co mi konsultant mówił.

--
Wojciech Bańcer
proteus@post.pl

Data: 2013-12-09 14:43:15
Autor: MarekZ
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Zobaczymy kto się okaże farciarzem, a kto nie:

Wyłączenie dotychczasowego serwisu transakcyjnego odbywać się będzie sukcesywnie i obejmie wszystkich klientów. Aby w równy sposób potraktować użytkowników banku, podjęliśmy decyzję o losowym wyborze klientów, którzy jako pierwsi zostaną przełączeni do nowego mBanku.
Proces wyłączenia dotychczasowego serwisu rozpocznie się w styczniu 2014 roku i będzie odbywał się etapami. W pierwszej paczce serwis zostanie zamknięty dla 4 tys. klientów. Data wyłączenia serwisu zależy w dużej mierze od zachowań klientów, ich reakcji na zmiany. Proces powinien się zakończyć w 2014 roku. Przy czym należy podkreślić, że bankowi nie zależy na konkretnej dacie, a na jak najsprawniejszym adaptacji klientów do nowej platformy.

http://www.mbank.pl/pomoc/info/serwis-transakcyjny/wylaczenie-starego-serwisu-faq.html

Data: 2013-12-09 15:02:53
Autor: wiktor
Dnia Mon, 9 Dec 2013 14:43:15 +0100, MarekZ napisał(a):

Zobaczymy kto się okaże farciarzem, a kto nie:

Wyłączenie dotychczasowego serwisu transakcyjnego odbywać się będzie sukcesywnie i obejmie wszystkich klientów. Aby w równy sposób potraktować

  Myślę, że i tak w pierwszej kolejności 'wylosowani' zostaną tacy
użytkownicy, którzy a) mają martwe konta i od wieków się nie logowali nawet na starą wersję b) wręcz przeciwnie - używają kont, ale wg logów przeszli na nowy interfejs
już w pierwszych dniach jego działania i już nie wrócili do starego.

  Wszystko po to, by chociaż w pierwszej fazie migracji nie mieć jeszcze
większego czarnego pijaru.
  Tak czy siak, zapewniają, że z przeniesienem wszystkich uporają się do
końca 2014 roku. Pomimo zapewnień, że to nie wyścigi i nie będą się
spieszyć, obstawiam, że chcą się wyrobić dokładnie na rocznicę włączenia
nowego super interfejsu (04.06.2014). Tak symbolicznie.

Data: 2013-12-09 15:51:56
Autor: Imka

skrĂłcony link: http://tinyurl.com/ovw9vab

[...]

Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SONDA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

Nie wiem na ile miarodajna jest prĂłbka (teraz 1452 osoby), ani na ile
miarodajny jest typ osób, który do ankiety się dogrzebał, ale wyniki
powinny mimo wszystko zastanowić mBankowy "markieting".

18.6% - Nie sprawdzałem nowego serwisu i nie chcę z niego korzystać 30.6% - Wypróbowałem nowy serwis, ale nie spodobał mi się wizualnie -
korzystam ze starego 20.3% - Wypróbowałem nowy serwis, ale był dla mnie zbyt skomplikowany -
korzystam ze starego 11.7% - Korzystam na zmianę z nowego i starego serwisu 18.8% - Nowy serwis spodobał mi się - korzystam wyłącznie z niego Już pal diabli zagrzybiałą konserwę w postaci 18,6% (dzień dobry!)
Ale reakcja tych tych 30,6% + 20,3% powinna niektórym dać do myślenia i
to zdrowo. Toć to połowa ankietowanych. Połowa.

Wyprowadziłam się z mBanku po dziesięciu latach z pensją, pewnymi
oszczędnościami i normalnym codziennym używaniem konta i karty do opłat
i zakupów, został osad w kwocie symbolicznej.
Jeśli ktoś myśli że bank to zauważył, to jest w błędzie.
Jestem jedynie bombardowana na prawo i lewo zachętą zalogowania się do
nowego serwisu.

Ble.

Podsumowajuąc mój półroczny pobyt w innym banku - nie dostrzegam
wyraźnej róźnicy na minus, ani nie odczuwam dyskomfortu. Na plus, i
owszem, oferta depozytowa.

No mBanku? Czym mnie zachęcisz do powrotu? Z wyglądem strony trafiłeś
jak kulą w płot, należę do pokolenia które potrafi jeszcze czytać, a nie
tylko klikać w obrazki, więc 'nie jestem targetem dla nowego dizajnu' -
masz coś innego pod reką, czym mnie spróbujesz przekonać że warto mieć
tu konto? ;)

--
Imka

Data: 2013-12-09 16:00:03
Autor: Kamil Jońca
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Imka <spamtrapimki@gazeta.pl> writes:

[...]

Wyprowadziłam się z mBanku po dziesięciu latach z pensją, pewnymi
oszczędnościami i normalnym codziennym używaniem konta i karty do opłat

A gdzie?
KJ

--
http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

Data: 2013-12-09 16:09:53
Autor: wiktor
Dnia Mon, 09 Dec 2013 16:00:03 +0100, Kamil Jońca napisał(a):

[...]

  Chyba "A dokąd"? ;P
  Właśnie, też mnie to interesuje, Imka. A druga sprawa, to czy masz
jeszcze zamiar wracać do embąka, nawet jeśli wyłączą stary interfejs? Bo
jak inaczej tłumaczysz to, że trzymasz 'martwe' konta?
  Ja, jak już zostanę zmuszony do wyniesienia się, to na dobre. Bez
utrzymywania pustych kont.

Data: 2013-12-09 16:37:18
Autor: Imka
Dnia Mon, 9 Dec 2013 16:09:53 +0100, wiktor napisał(a):

A druga sprawa, to czy masz
jeszcze zamiar wracać do embąka, nawet jeśli wyłączą stary interfejs? Bo
jak inaczej tłumaczysz to, że trzymasz 'martwe' konta?
  Ja, jak juĹź zostanę zmuszony do wyniesienia się, to na dobre. Bez
utrzymywania pustych kont.

Uczciwie - nie wiem czy wrócę. Trzymam jakieś grosiki, żeby kolegom z
pracy móc oddawać onlajnowo za wspólne inwestycje, i dopóki mnie nie
znudzi ta zabawa, to konta nie zamknę.

Na razie trzymam to konto również trochę z ciekawości - ciekawe co oni
jeszcze wymyślą... ;)

Bo jeśli opłatę za konto - to pa, pa, płakać po sobie nie będziemy.

--
Imka

Data: 2013-12-09 16:32:54
Autor: Imka
[...]

Meritum. Sama sobie się dziwię, ale polubiłam drania ze wszystkimi jego
wadami (ktĂłre posiada w porĂłwnaniu z mBankiem).
Ale powieważ nigdy nie oczekiwałam od banku działania na "już, tu i
teraz" więc biorę poprawkę na zauważone opóźnienia i w sumie nie
narzekam :) W każdym razie nigdy jeszcze nie miałam kłopotu w tego
powodu (czekanie na przelew z oszczędnościowego na ROR czy opóźnione
odświeżenie salda).
Zlecony przelew trafia do odbiorcy w oczekiwanym czasie i to mi
wystarcza.

A bank "kupił mnie" debetówką za free bez pay passa i dość topornym*)
interfejsem, a reszta przyszła jakoś z czasem :)

*) topornym - plain text, bez łowickich łobrazecków. I bez fejsbuka ;)
--
Imka

Data: 2013-12-09 17:04:27
Autor: Imka
Dnia Mon, 9 Dec 2013 15:51:56 +0100, Imka napisał(a):

Ciekawe (bardzo!) są wyniki ankiety
http://www.bankier.pl/wiadomosc/wiadomosc/wiadomosc/Nowy-mBank-ma-pol-roku-czy-spodobal-sie-klientom-SONDA-3006165.html?is_sonda=yes&answer=1

Przebijam się przez komentarze pod ankietą.
Zainteresował mnie jeden:
"W starej wersji mam możliwość sprawdzenia operacji sprzed 10 lat. W
nowej witrynie mogę wyświetlić operację tylko z ostatniego roku!"

Czy to prawda? Może ktoś to już sprawdził?

Wydźwięk komentarzy wybitnie zniechęcający do pozostania...

--
Imka

Data: 2013-12-09 17:29:23
Autor: Imka
Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:26:58 +0100, wiktor napisał(a):

Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:04:27 +0100, Imka napisał(a):

[...]

  To prawda. MoĹźna sprawdzić transakcje tylko po 1.01.2012r

Podobno "Pełna historia operacji jest dostępna po kliknięciu opcji Zmień
widok".

MoĹźe jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?

--
Imka

Data: 2013-12-09 17:32:54
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 17:29, Imka pisze:

MoĹźe jednak jest, tylko mocno zakamuflowali?

Jest! Imka pisaliśmy jednocześnie ;)

Data: 2013-12-09 17:29:48
Autor: wiktor
[...]

  To prawda. Można sprawdzić transakcje tylko po 1.01.2012r
  Jednocześnie pojawiła się informacja (na blogu Samcika - nie wnikam skąd
to wie), że po przymusowym przepięciu do nowego interfejsu historia konta
znowu będzie pełna.
  Jeśli okazałoby się to prawdą, to być może byłaby to jedyna funkcja, dla
której zostawiłbym jednak 'martwe' konto. By w razie potrzeby wyklikać
historię online, zamiast grzebać w PDF'ach.
--
w.

Data: 2013-12-09 17:31:41
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 17:29, wiktor pisze:
[...]

   To prawda.

Nie, to nie jest prawda! W historii kliknijcie na [ Zmień widok ] i wtedy będziecie mieli dostęp do całej historii. Ale to najlepszy dowód na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientów ;)

Data: 2013-12-09 17:39:47
Autor: wiktor
Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

[...]

  OK, mój błąd. Ale sami rozumiecie - nie przebywam tam za długo. ;) Na sam
widok animowanych prostokątów latających z lewej na prawą, z góry do dołu,
w te i nazad, mnie odrzuca.

Data: 2013-12-09 17:59:27
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 17:39, wiktor pisze:
[...]

Animacje możesz wyłączyć, ale ta opcja jest konfigurowalna w tak głupim miejscu (czyt. intuicyjnym) że znalazłem ją przypadkiem ;) I naprawdę nie wiem gdzie to było :)

Data: 2013-12-09 21:45:39
Autor: koala
[...]

hehe: opcja:"Zdjęcie profilowe".... co za ynteligentny inaczej to wymyślił.

Pozdr,
Koala

Data: 2013-12-09 22:22:11
Autor: wiktor
Dnia Mon, 09 Dec 2013 21:45:39 +0100, koala napisał(a):

[...]

  No co Ty, to Ty nie logujesz się do banku, by popatrzeć na swoją słit
fotkię? No weź...

Data: 2013-12-10 16:11:49
Autor: koala
On 2013-12-09 22:22, wiktor wrote:
[...]

To nie chodzi o słitfocię...ale wyłączenie animacji jest w opcji "Zdjęcie profilowe"...dopiero jak mi napisali że tam się wyłącza animacje to zajrzałem w to miejsce...bo przeca fotki tam wrzucał nie będe...

Pozdr,
Koala

Data: 2013-12-10 16:51:48
Autor: sqlwiel
W dniu 2013-12-10 16:11, koala pisze:

[...]

No jak "nie będziesz"? Super-team się nagłówkował, wykonawca wziął kasę i odpalił komu trzeba prowizję żeby ta opcja była i to właśnie tam, bo jakżesz można mieć konto bankowe bez słitfoci, a Ty się do nich dupą odwracasz i fochy stroisz. Oj popraw się koalo, popraw się...

--

Dziękuję. Pozdrawiam.   sqlwiel.

Data: 2013-12-10 17:06:49
Autor: Imka
Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:51:48 +0100, sqlwiel napisał(a):

[...]

A ja jednak myślę ze w tym szaleństwie jest metoda.
Oni chyba naprawdę się nastawili na zdobycie klientów obecnie
nastoletnich. Nie przypuszczali tylko, że aż tak mocno wkurzą obecnych.

Za lat dziesięć będą mieli swoich zaprzysięgłych klientów-wielbicieli,
nie wyobrażających sobie innej postaci serwisu bankowego.
I całkiem bezinteresownie życzę im powodzenia - i awansem składam wyrazy
współczucia pracownikom partyline z powodu konieczności porozumiewiania
się z tymiż klientami słowem pisanym i mówionym. Mocne wsparcie będzie
potrzebne.

A, jeszcze jednego nie wzięli pod uwagę. Popularność fejsbuka zdaje się
ostatnio spada. Nie u nas, w Stanach, ale podejrzewam Ĺźe ta 'moda'
dojdzie i do nas. Och.

--
Imka

Data: 2013-12-10 16:54:06
Autor: Imka
Dnia Tue, 10 Dec 2013 16:11:49 +0100, koala napisał(a):

[...]

Ciekawy efekt się uzyskuje wrzucając do Adblocka filtr mbank.pl/images
Stronę główną prawie ;) da się przeczytać.
A podstrony przy uĹźyciu ctrl+A teĹź :D
Chyba sobie go zostawię na dłużej... ;->

--
Imka

Data: 2013-12-09 17:48:53
Autor: Imka
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Dnia Mon, 09 Dec 2013 17:31:41 +0100, osa napisał(a):

Ale to najlepszy dowĂłd na to jak nowy system jest intuicyjny dla klientĂłw ;)

Sprawdzisz mi jeszcze coś? :)
Pytanie: w jakim czasie i iloma kliknięciami od zalogowania wywołasz na
ekran link do wniosku WYPOWIEDZENIE UMOWY RACHUNKU ;)

Czas start! ;)

--
Imka

Data: 2013-12-09 18:03:56
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 17:48, Imka pisze:
[...]

Wynik niemiarodajny bo już to kiedyś widziałem i wiedziałem gdzie szukać ;) Ale zajęło mi to 25s :)

1. Ekspert online
2. Wsparcie w obsłudze konta
3. Rachunki
4. eKonto
5. Wwpowiedzenie (trzeba przewinąć bo nie widać)
6. [+] Wypowidzenie umowy rachunku  (klikamy Ĺźeby rozwinąć)
7. Złóż wniosek

Wiem wiem, jak zawsze intuicyjnie :)

Data: 2013-12-09 18:13:00
Autor: Imka
Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:03:56 +0100, osa napisał(a):

[...]

Śliczne :)

W starym 1) nie wiedziałam gdzie to jest
2) wpadłam na pomysł żeby tego poszukać
3) kliknęłam Wnioski
3) Trzecie od gĂłry, widac od razu.

Razem z pomysłem i poszukiwaniem circa 5 s i jeden klik.

No cóż, niemiarodajny przykład, akurat tutaj się nie dziwię że
intuicyjnie to schowali...;)

Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
może mi się przydać ;->

--
Imka

Data: 2013-12-09 18:28:30
Autor: wiktor
Dnia Mon, 9 Dec 2013 18:13:00 +0100, Imka napisał(a):

Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
może mi się przydać ;->

  A jeszcze odnośnie tej procedury wypowiedzenia online, to ja na ten
przykład już wiem, że w ten sposób (bezproblemowo) nie wypowiem umowy. Otóż
nie uda mi się złożyć na wypowiedzeniu identycznego podpisu, co 12 lat
temu. Wiadomo - podpis z czasem ewoluuje. A że człowiek wtedy młody i głupi
był, to nawet się nie podpisałem na swojej kopii umowy. :)
  Zatem ja na pewno, jeśli już, skorzystam z placówki multiMbanku. Online
(i wysyłanie wypowiedzenia pocztą) odpada.

Data: 2013-12-09 18:32:20
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 18:13, Imka pisze:
[...]

No to juĹź wiesz dlaczego to teraz ukryli :)

Twój przepis zapamiętam. Podejrzewam że po przymusowej przesiadce kiedyś
może mi się przydać ;->

E tam, do póki VP nie zniknie na dobre to ja zostaję nawet z nowym systemem bo obsługi telefonicznej na poziomie opiekunów nie znalazłem u konkurencji.

Za to ostatnio wyróżnił się GNB. W oddziale usłyszałem że regulaminem mam się nie przejmować (panienka nie chciała odpowiedzieć na pytanie czy bank też się nim przejmować nie będzie), a jak domagałem się żeby jednak zrobić tak jak on stanowi to jedna panienka strzeliła focha, a druga włączyła się tylko po to żeby zakomunikować że stwarzam problemy tam gdzie ich nie ma. Na szczęście wszystko słyszał koleś i pokazał panienkom jak mają zrobić, żeby było jak w regulaminie i im miny zrzedły... wrażenia niezapomniane!

Data: 2013-12-09 18:17:34
Autor: wiktor
[...]

  LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
'ekspert online'...

Data: 2013-12-09 18:23:30
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 18:17, wiktor pisze:
   LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł żech, że to ten słynny chat
online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
'ekspert online'...

Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)

Kiedyś szukając czegoś innego znalazłem nawet wniosek o zmianę dnia zamknięcia cyklu karty kredytowej. Wybrać można było dowolny dzień, więc wybrałem 31. dzień miesiąca. Bąk wniosek odrzucił ;) Chyba nie chcieli generować wyciągu co dwa miesiące ;) Najpierw się zdziwili że mają taki wniosek w systemie, a potem się zdziwi że można wybrać dowolny dzień, a nie ten z kilku do wyboru :) Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie co w tym nowym systemie się dzieje :D

Data: 2013-12-09 18:26:54
Autor: MarekZ
Użytkownik "osa"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l84uah$n07$5@dont-email.me...

[...]

Akurat ten błąd to przeniósł im się ze starego systemu.

Ale jak to wszystko czytam, to liczę na to, że będę miał szczęście w losowaniu.

Data: 2013-12-09 18:30:05
Autor: Imka
Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:23:30 +0100, osa napisał(a):

W dniu 2013-12-09 18:17, wiktor pisze:
   LOL. :) Nawet tam nie wchodziłem, bo myśloł Ĺźech, Ĺźe to ten słynny chat
online z pracownikiem mbąka. Ale skąd ja gupi mógł wiedzieć co oznacza
'ekspert online'...

Jak tylko zobaczyłem nowy serwis to wiedziałem, że poszukiwane rzeczy są tam, gdzie się ich nie spodziewam ;)

Zapachniało Hiszpańską Inkwizycją.
W sumie jakby się tak dobrze przyjrzeć wszystkim komentarzom i
spostrzeżeniom, to poziom absurdu niebezpiecznie zbliża się do Monty
Pythona. Zjawisko w wykonaniu banku raczej niemile widziane.

Więc się nie przejmujcie, sam bank nie wie co w tym nowym systemie się dzieje :D

No nie, w cuda nie wierzę, tak jest w każdym banku. Ale w tej chwili w
tym banku to chyba bardziej niĹź w innych...

--
Imka

Data: 2013-12-09 18:38:16
Autor: osa
W dniu 2013-12-09 18:30, Imka pisze:

Zapachniało Hiszpańską Inkwizycją.

Nie strasz, aż boję się teraz spojrzeć za siebie... bo NIKT NIE SPODZIEWA SIĘ HISZPAŃSKIEJ INKWIZYCJI :)

W sumie jakby się tak dobrze przyjrzeć wszystkim komentarzom i
spostrzeżeniom, to poziom absurdu niebezpiecznie zbliża się do Monty
Pythona. Zjawisko w wykonaniu banku raczej niemile widziane.

Wg mnie GNB przebija wszystkich! Tam to wiekowe chłopaki mogliby nie wytrzymać i długo byśmy się ich reaktywacją nie nacieszyli ;)

Data: 2013-12-10 19:12:58
Autor: xbartx
Dnia Mon, 09 Dec 2013 18:38:16 +0100, osa napisał(a):

[...]

Jeszcze w temacie tych nowych bankowych interface, które są klikalne, przesuwalne, kolorowe i multimedialne. Gdzieś ostatnio przeczytałem, że jakaś szkoła nauki języka angielskiego (niestety nie pamiętam nazwy) ale jedna z czołówki jeżeli chodzi o skuteczność zaczyna odchodzić od multimediów, tabletów, miziania i świecidełek. Przyczyna? Ano prozaiczna - dzieciaki nie potrafią się kompletnie skupić. Szkoła wraca do sprawdzonej metody papier i ołówek, bo okazuje się po jakiś najnowszych badaniach, że to daje najlepsze efekty. Reasumując ciekawe kiedy banki to zrozumieją ;) Było nie było kolejna zmiana pewnie i tak za kilkanaście lat.

Xenocide

Data: 2013-12-13 20:35:41
Autor: WAM
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
On Tue, 10 Dec 2013 19:12:58 +0000 (UTC), xbartx <bart@hashzero.net>
wrote:

[...]
Banki już to zrozumiały. W banku nie masz się skupiać i myśleć tylko
dawać bankowi zarobić. Im mniej się skupiasz tym lepiej.

WAM

Data: 2013-12-09 18:13:50
Autor: wiktor
Dnia Mon, 9 Dec 2013 17:48:53 +0100, Imka napisał(a):

[...]

Czy to jest polecenie podchwytliwe? ;) Bo na moje oko nie ma tej opcji w
nowym interfejsie. Przynajmniej tak mi się wydaje po wykonaniu 38 kliknięć
przez 6min15s (a potem jeszcze dodatkowych 2min15s poszukiwań już bez
zliczania klików). I był to najdłuższy mój pobyt w tym serwisie od początku
jego istnienia. Dziękuję Ci Imko za popsucie mi reszy dnia. ;)
Pewnie za chwilę Osa napisze, gdzie to da się znaleźć. ;)
W starym interfejsie to są 3 kliki i 5 sekund roboty...

Data: 2013-12-09 16:11:21
Autor: marfi

Użytkownik "wiktor" <w@invalid.invalid> napisał w wiadomości news:12r7k3w3auhit.v06uuyim6gbe$.dlg40tude.net...
[...]

  Jebał pies interfejs. Nie zaczynam dnia od wizyty w mbanku.
Niech lepiej poprawią ofertę :)

--
marfi

Data: 2013-12-09 16:15:25
Autor: wiktor
Dnia Mon, 9 Dec 2013 16:11:21 +0100, marfi napisał(a):

  Jebał pies interfejs. Nie zaczynam dnia od wizyty w mbanku.
Niech lepiej poprawią ofertę :)

  Ja też nie, ale jak już 'idę do banku', to w konkretnej sprawie. Na
chwilę. Załatwiam co potrzebuję w minutę, a nie biegam po jakichś pięciu
poziomach interfejsu klikając jak oszalały, by wykonać najprostrzą sprawę.

Data: 2013-12-10 01:44:46
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dni starego interfejsu mBąka są policzone

"marfi" 52a5dd9f$0$2372$65785112@news.neostrada.pl

Niech lepiej poprawią ofertę :)

I ja uważam, że jakoś muszą wynagrodzić swoją głupotę,
jeśli nie chcą tracić klientów. Nowy interfejs to IMO porażka.

Data: 2013-12-09 16:36:55
Autor: m
W dniu 09.12.2013 14:22, wiktor pisze:
Było? Nie widzę.
http://www.mbank.pl/aktualnosci/post,5262,czas-na-zmiany-wylaczenie-dotychczasowej-wersji-systemu-transakcyjnego.html
skrĂłcony link: http://tinyurl.com/ovw9vab

Trochę mi to przypomina nowy, piękny dworzec PKP w Poznaniu. Wybudowali nowy, zostawili stary czynny, pewnie myśląc że się ludziska na nowy rzucą i stary zamkną jak już nikt nie będzie używać.

Tyle że nowy to jakaś porażka i dopiero musieli kasy na starym zamknąć żeby do nowego ktoś zaczął zaglądać.

Taka dobrowolność 2.0

pl. m.

Data: 2013-12-10 01:19:49
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dni starego interfejsu mBąka są policzone

"wiktor" 12r7k3w3auhit.v06uuyim6gbe$.dlg@40tude.net

[...]

 () firmowe konto matki mam także w Meritku

 () wpłacanie do SyneCka jest
   )( legalne (do mBanku wpłacam zastrzeżoną kartą)
   )( i równie proste (wpłatomatów nie brakuje)
   )( a z SyneCka można czasami ;) polać natychmiastowo

 () numer telefonu przeniosłem do Play

 () z kredytówki mBanku zrezygnowałem dawno
    (ale i tak o 4 miesiące za późno)

 () SyneCkowa aplikacja nie jest tak fajna jak Widżet
    mBanku, ale może doczekamy się fajniejszej

W celu tedy/zatem jakim mam korzystać z dobrodziejstwa nowej generacji?

Data: 2013-12-10 21:49:35
Autor: miumiu
Dni starego interfejsu mBąka są policzone
Laski bez. Ten nowy interfejs to kompletne gowno i nikt mnie nie zmusi do grzebania sie w nim. Bankow jest od cholery. Jak mbank ma to w dupie to ja tym bardziej.

:)

Data: 2013-12-11 01:29:34
Autor: animka
Dni starego interfejsu mB�ka s� policzon e
W dniu 2013-12-10 21:49, miumiu pisze:
Laski bez. Ten nowy interfejs to kompletne gowno i nikt mnie nie zmusi do
grzebania sie w nim. Bankow jest od cholery. Jak mbank ma to w dupie to ja
tym bardziej.
Przecież ja cały czas wchodzę do starego :-)
http://www.mbank.pl/login/

--
animka

Data: 2013-12-11 11:44:48
Autor: J.F
UĹźytkownik "animka"  napisał w wiadomości
[...]

Nie martw sie, juz niedlugo.

Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

J.

Data: 2013-12-11 02:54:57
Autor: Kris
W dniu środa, 11 grudnia 2013 11:44:48 UTC+1 użytkownik J.F napisał:
Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.
Ja myślę ze "milionom much" to zwisa.
Kilku wyjadaczy z pl.biznes.banki ponarzeka, gdzies na specjalistycznych forach kilku kolejnych a reszta przywyknie.
Dopóki będzie działac będzie ok. Na PKo można narzekac- podwójne księgowania, ginące środki, niedziałające przez weekend bankomaty itp- tam dopiero się działo.
Ja tez pesymistycznie byłem nastawiony do nowego ale po kilku tygodniach dość intensywnego uzytkowania przywykłem i w sumie nie tęsknię za starym. Działa płynnie i to dla mnie najważniejsze. Na PKo to mozna ponarzekac: podwójne księgowania, ginące środki, niedziałające przez weekendy bankomaty itp. Tam to dopiero się działo..

Data: 2013-12-11 12:15:54
Autor: wiktor
Dnia Wed, 11 Dec 2013 02:54:57 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

  Heh, o grupach dyskusyjnych to w mbanku najwidoczniej nawet nie wiedzą.
Zauważyliście, że w ostatnim czasie, gdzie się nie poruszy tego tematu
(mówię o forach), to po jakimś czasie pojawia się wypowiedź użytkownika
"zespolmbanku" lub podobnego, broniącego nowego interfejsu?   Tutaj cisza. Nie wiedzą, nie dotarli. Albo nie - inna wersja - wiedzą,
ale uznali, że Usenet, na którym kisi się paręset geeków, nie ma żadnego
znaczącego głosu w dzisiejszym Internecie. I chyba słusznie...

Data: 2013-12-11 03:28:11
Autor: Kris
Dni starego interfejsu mB�ka s� policzone
W dniu środa, 11 grudnia 2013 12:15:54 UTC+1 użytkownik wiktor napisał:
ale uznali, �e Usenet, na kt�rym kisi si� par�set geek�w, nie ma >�adnego znacz�cego g�osu w dzisiejszym Internecie. I chyba s�usznie...
"Paręset" piszesz;)
Tu to chyba stałych/katywnych użytkowników kilkunastu jest. Więc żadna z nas grupa reprezentatywna;)

Data: 2013-12-11 12:28:42
Autor: Imka
Dnia Wed, 11 Dec 2013 03:28:11 -0800 (PST), Kris napisał(a):

[...]

Nie doceniasz ilości lurkerów :)
To, że się nie odzywają, nie znaczy że nie czytają i nie korzystają z
informacji pojawiających się tutaj.

--
Imka

Data: 2013-12-11 12:47:32
Autor: wiktor
Dni starego interfejsu mBaka sa policzone
Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:28:42 +0100, Imka napisał(a):

[...]

  Też, ale, szczerze powiedziawszy, powyżej próbowałem oszacować ilość
aktywnych użytkowników w _całym_ polskim Usenecie. W hierarchii pl.*.
Myślę, że więcej niż 300 nas tu nie ma. Lurkerów jest parę-kilka tysięcy (i
znowu - w całej hierarchii). To wszystko!

Data: 2013-12-11 12:48:12
Autor: Imka
Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:15:54 +0100, wiktor napisał(a):

[...]

Nie wywołuj wilka z lasu...
W sumie przczytałam trzy takie wypowiedzi, w różnych miejscach.
Wszędzie zestaw wyrazów górnolotnie brzmiących, 'och jacy jesteśmy
najlepsi i najnowocześniejsi' i oferowanie marudzącym użtkownikom
zamiast dema czterech "filmików" instruktażowych circa 4 minuty łącznie,
z czego 4x12 sekund zabiera autoreklama.
Żałość.

W sumie po nowinkach sądząc, jest to co było plus kilka niewielkich
nowych ficzerĂłw, ale za to JAK opakowane...!

Słowo daję, jak w sklepie gdzie kupuje się drobiazg opakowany w blister,
karton, papier, błyszczącą folię i dużą kukardkę, a w środku nic nowego.

Dla kogoś, dla kogo będzie to pierwsze i /jedyne/ konto, to podejrzewam
że to strzał w dziesiątkę. Gdybym miała 14 lat byłabym zachwycona -
kolorkami, animacjami, suwaczkami, przyciskami, wykresami, budĹźetem i co
tam jeszcze napchali.

Dla kogoś, dla kogo jest to tylko jeden z kilku(nastu?! ;) banków, z
którymi ma do czynienia, są to rzeczy nieprzydatne, a opakowanie tylko
wnerwia.

A - zabrali ponoć datę ostatniego logowania. Akurat lubiłam.
--
Imka

Data: 2013-12-13 21:13:55
Autor: Maciek
W dniu 2013-12-11 12:48, Imka pisze:
[...]
No ale ile da się zarobić na 14-latkach??? Chyba, że oni tak
przyszłościowo podeszli jak nie przymierzając rząd z 6-latkami w
szkołach. Za te 15 lat dzisiejsze nastolatki już będą miały jakieś
zasiłki, a gdzieś to przecież trzeba będzie trzymać ;-)

Maciek

Data: 2013-12-11 14:53:13
Autor: Miroo
W dniu 2013-12-11 11:54, Kris pisze:
Działa płynnie i to dla mnie najważniejsze.

Ciekawe czy nadal tak będzie jak przepną wszystkich na nowy interfejs. Zwłaszcza w takich gorących okresach jak teraz, gdy np serwery pekao zdychają od przeciążenia (jak twierdzi bank).

Pozdrawiam

Data: 2013-12-11 12:01:31
Autor: wiktor
Dnia Wed, 11 Dec 2013 11:44:48 +0100, J.F napisał(a):

Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

  W św. Mikołaja też wierzysz? :)   Nie ma takiej opcji, by się ugięli. Co by to oznaczało, że inwestycja
100mln złotych była niepotrzebna? Premie niesłusznie przyznane?
  Powiedzieli A, to muszą powiedzieć B. Choćby kosztem kilku tysięcy
klientów. A w ogóle co to jest dla nich kilka tysięcy klientów?

Data: 2013-12-12 03:46:12
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dni starego interfejsu mBąka są policzone

"wiktor" jm0o3gxzimu1$.1466usizpwz5c.dlg@40tude.net

[...]

Zwłaszcza takich -- jak my? ;)

-=-

Dla mnie mBank może zniknąć z powierzchni istnienia niemal w każdej chwili.

Data: 2013-12-12 21:07:14
Autor: Jacek Osiecki
Dnia Wed, 11 Dec 2013 12:01:31 +0100, wiktor napisał(a):
[...]

Gwoli sprawiedliwości, niektóre rzeczy w nowym mBanku są lepsze niż w starym.
Na przykład historia kart kredytowych - w starym mBanku nawet słowo
"porażka" jest zbyt delikatne... W nowym przynajmniej JAKOŚ da się używać.

Choć i tu i tu jest nadal bardzo dalekie od ideału.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki joshua@ceti.pl GG:3828944

Data: 2013-12-12 03:26:24
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Dni starego interfejsu mBąka są policzone

"J.F" 52a84222$0$2178$65785112@news.neostrada.pl

Jesli komus sie stary podoba, to niech pisze do banku. Moze po paru tysiacach skarg sie zorientuja ze to zla decyzja byla.

Ja napiszę skargę -- zwaną wypowiedzeniem umowy. ;)

Dni starego interfejsu mBąka są policzone