Grupy dyskusyjne   »   pl.biznes.banki   »   Do 15 dawiśni od Rajfajnego...

Do 15 dawiśni od Rajfajnego...

Data: 2010-12-08 10:46:08
Autor: Sinus
Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
Eneuel Leszek Ciszewski <prosze@czytac.fontem.lucida.console> napisał(a):
Ktoś przerabiał? Do 150 wiśni od Rajfiego za konto...

Też założyłem. Jednak te wisienki to tylko z jednego drzewa:

"Klienci, którzy w terminie 25.11.2010 r. &#8211; 31.12.2010 r. założą konto osobiste Premium i do dnia 15.01.2011 r. dokonają transakcji za pomocą karty debetowej MC Class&Club w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego Programu Class&Club, otrzymają na konto zwrot kwoty pierwszej transakcji dokonanej u Partnera Programu (maksymalnie 150 zł)."

Przy okazji mała uwaga dot. Rajfiego (pozytywna). Po wejściu do placówki (Katowice) doradca wstał (tak, WSTAŁ - szok, a odwiedzam różne banki dość często) i zaprosił do stanowiska. Całość trwała 5min (wniosek wcześniej wypełniony internetowo), tylko 2 świstki do podpisania (zamiast całego stosu umów i regulaminów jak to gdzie indziej). Karta przyjdzie pocztą.

Kolejnego dnia dzwoniła inna babka z oddziału przedstawiając się jako osobisty doradca, do którego można się zgłaszać we wszelkich sprawach.

Ciekawym w tym koncie jest pakiet consierge i inne gadżety. Tylko nie wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie gratisowa, itp :)


--
Sinus

--


Data: 2010-12-08 12:05:52
Autor: neoniusz
Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
W dniu 10-12-08 11:46, Sinus pisze:
Przy okazji mała uwaga dot. Rajfiego (pozytywna). Po wejściu do placówki
(Katowice) doradca wstał (tak, WSTAŁ - szok, a odwiedzam różne banki dość
często) i zaprosił do stanowiska. Całość trwała 5min (wniosek wcześniej
wypełniony internetowo), tylko 2 świstki do podpisania (zamiast całego stosu
umów i regulaminów jak to gdzie indziej). Karta przyjdzie pocztą.

Gdzie na stronie wypelniles wniosek? Jak ja chcialem zalozyc to caly czas wyskakiwal mi tylko formularz kontaktu (imie, nazwisko, nr telefonu) i ostatecznie zrobilem wszystko w oddziale.

Data: 2010-12-08 11:15:19
Autor: Sinus
Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
neoniusz <neon@joemonster.org> napisał(a):
Gdzie na stronie wypelniles wniosek?

Link "Otwórz Konto" w Klientach Indywidualnych.

https://wnioski.raiffeisen.pl/konto


--
Sinus

--


Data: 2010-12-08 12:12:18
Autor: neoniusz
Do 15 dawiśni od Rajfajnego...
W dniu 10-12-08 12:05, neoniusz pisze:
Przy okazji mała uwaga dot. Rajfiego (pozytywna). Po wejściu do placówki
(Katowice) doradca wstał (tak, WSTAŁ - szok, a odwiedzam różne banki dość
często) i zaprosił do stanowiska. Całość trwała 5min (wniosek wcześniej
wypełniony internetowo), tylko 2 świstki do podpisania (zamiast całego
stosu
umów i regulaminów jak to gdzie indziej). Karta przyjdzie pocztą.

Gdzie na stronie wypelniles wniosek? Jak ja chcialem zalozyc to caly
czas wyskakiwal mi tylko formularz kontaktu (imie, nazwisko, nr
telefonu) i ostatecznie zrobilem wszystko w oddziale.

Juz znalazlem. Dziwnie to jest zrobione.
Link "Zamów konto Premium" kieruje do:
https://wnioski.raiffeisen.pl/premium/
gdzie mozna tylko podac imie, nazwisko i telefon.
A jak sie wejdzie w szczegoly konta, a nie w promocje, to jest link:
https://wnioski.raiffeisen.pl/konto
i tam juz sie da wypelnic caly wniosek.

Data: 2010-12-08 13:12:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"Sinus " idnnlg$ls8$1@inews.gazeta.pl

debetowej MC Class&Club w punkcie handlowo-usługowym Partnera Głównego
Programu Class&Club, otrzymają na konto zwrot kwoty pierwszej transakcji
dokonanej u Partnera Programu (maksymalnie 150 zł)."

Ciekawe, jakie to partnerstwo. Muszę kupić buty zimowe.
Koszul z Wólczanki już w tym życiu nie będę kupował. :)

wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
gratisowa, itp :)

Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
tak zwaną -- a sama wizyta) Podobnież z lekarzem. :) (ciekawe, czy
mógłbym zamówić psychiatrę -- ci są chyba najdrożsi)

Co do pralki... Hm... Ja obracanie swoich pralek (starej i nowej) przypłaciłem
rozsypaniem się okolic okołokręgosłupowych do tego stopnia, że w ogóle nie
mogę funkcjonować. :) Tak więc ta usługa byłaby dla mnie bardzo miła, o ile
skorzystałbym z niej na czas. :)

-=-

Konto trzeba zasilać miesięcznie kwotą ośmiu tysięcy złotych.
Mają to być przelewy z zewnątrz Rajfiego, ale nie muszą być
z tytułu wynagrodzenia. :)

-=-

Wracając do hydraulika -- o tyle to dobre, że w razie problemów
można się wyżalić w banku, nie zaś u fachowców Friedmana. :)

--
  ^  750                                      749      ^c 440      12 łyknąłem już Ventolin        438
  |  740 brak         .  14      18        23 739     F|l 430                 14      18      22   431
  |  730  Telfexo    12 .    1617   .20       729     E|i 420   070809 . .   .    16      20       416
 P|l 720          .                      22   719     V|t 410         10  12    15      19  21  23 410
 E|/ 710   07       .                         709      |r 400               13                     399
 F|m 700     08091011 *13  15     *19 *21     690     1|y 390           11          17             395

Data: 2010-12-08 14:00:42
Autor: zly
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
Dnia Wed, 8 Dec 2010 13:12:22 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):


wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
gratisowa, itp :)
Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
tak zwaną -- a sama wizyta)


To znaczy co jest za darmo jeśli nie części i nie robocizna? :)



--
marcin

Data: 2010-12-08 15:01:52
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"zly" 7bkiopzzrxvk.dlg@piki.fixed

wczytałem się jeszcze w regulamin czy np. naprawa pralki jest całkowicie
gratisowa, itp :)
Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
tak zwaną -- a sama wizyta)

To znaczy co jest za darmo jeśli nie części i nie robocizna? :)

Przyjazd i pobieżna diagnoza oraz drobna porada typu -- należy wymienić moduł sterowania?
Naprawa typu dokręcenie śruby mocującej obciążnik?



Ale to moje ,,wydumki''. Nie wiem, jak jest. Raczej trudno wymagać, aby reperowali za
darmo. Dzwonisz, prosisz o reperację pralki. Przyjeżdżają i stwierdzają brak pralki.
Stawiają diagnozę -- reperacja przez zakup nowej. ;) I masz za freeko nową pralkę? :)
Głupie -- nieprawdaż?

Więc pomyśl, że masz pralkowego trupa, którego można zreperować tylko poprzez
wymianę na nowy model. Dają Ci pralkę za free?
Też głupie...

Więc może obudowa pralki jest sprawna i jedynie ;) trzeba wymienić resztę?...

A może zepsuty jest programator -- którego koszt przekracza wartość pralki?...
....gdyż nikt nie potrafi ,,zreperować'' ,,popsutego'' softu programatora...


Sytuacja prawdziwa, ale dotyczy innego urządzenia -- poradzono mi wywalenie
,,uszkodzonego'' urządzenia na śmietnik, jako że naprawić się ,,tego'' nie daje.
Wystarczył jeden rzut oko do internetu (raczej długi rzut) i okazało się, że należy
,,zreperować'' soft, co można uczynić własnymi rękami... Producent urządzenia wprawdzie
zaprzeczał możliwości naprawy poprzez wgranie świeżego softu, ale hakerstwo ;) sobie
poradziło z problemem bez trudu. :)



IMO sam przyjazd (i pobieżna diagnoza) jest za freeko -- ale nie wiem, jak naprawdę jest.
Części do pralek są stosunkowo drogie -- zwykle naprawianie nie jest opłacalne. Częstokroć
pralka składa się z kilku części: obudowy, bębna, grzałki :) i programatora. :) Dzięki temu
cała jest stosunkowo mała i stosunkowo tania w produkcji, ale stosunkowo droga w reperacji.



Dwa razy do roku reperacja za free? Małżeństwo może mieć konto wspólne obok kont
indywidualnych? ;) Sześć razy w roku?... Co dwa miesiące?... A jeśli w rodzinie
są dorosłe dzieci? ;) Gdy w pralkę można włożyć naraz 10 kg (ja mam slima (40 cm
głębokości) na 7 kg; ,,normalne'' na 10 kg to już standard, więc lada moment będą
pralki na 12 kg) i załadować wieczorem (moi sąsiedzi piorą nocami, ale ja unikam
takich sytuacji) tak, aby zaczęła prać rano -- można obsłużyć i 10 osób jedną pralką... :)
Ile to kont? Jaka częstotliwość napraw bezpłatnych czy gratisowych? :)

Inna sprawa, że z samych wiśni :) można by uzbierać na zakupienie takiej pralki
dla 10 osób bez zakładania kont wspólnych... Ze wspólnymi zwykła rodzina może
mieć i pralkę za free, i wieczną reperację za free... ;) Więc może jednak
i robocizna, i części, i przyjazd, i diagnoza -- wszystko za free...



A, B, C, AB, AC, BC, ABC -- 1050 złotych dla trzech osób...
Pralkę można mieć już za 500 złotych, a dobrą za jakieś 1200 złotych...


8 tałzenów można lać ratalnie. :) A że przelew bez trudu idzie elixirem
tam i nazad ;) jednego dnia, więc można miesięcznie obsłużyć bez trudu
wiele osób mając do dyspozycji raptem kilka stówek złotych, :) czyli
tyle, ile miesięcznie trzeba płacić za ,,używanie'' własnego
mieszkania -- elektryczność, telefony, ciepło, woda...

-=-

Mój ojciec kiedyś zreperował nieistniejącą zamrażarkę. Nowej nie można było
kupić (ze 30 lat temu) ale starą można było zreperować, więc wymienił najpierw
obudowę, później resztę zamrażarki... Opisuję zdarzenie autentyczne. :)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-08 15:54:25
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"Eneuel Leszek Ciszewski" ido34m$3d6$1@inews.gazeta.pl

8 tałzenów można lać ratalnie. :) A że przelew bez trudu idzie elixirem
tam i nazad ;) jednego dnia, więc można miesięcznie obsłużyć bez trudu
wiele osób mając do dyspozycji raptem kilka stówek złotych, :) czyli
tyle, ile miesięcznie trzeba płacić za ,,używanie'' własnego
mieszkania -- elektryczność, telefony, ciepło, woda...

   Nieoprocentowany limit zadłużenia (do 1000 zł)

   https://wnioski.raiffeisen.pl/premium/t?renderer.slotId=1

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-08 17:34:31
Autor: Borys Pogoreło
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
Dnia Wed, 8 Dec 2010 14:00:42 +0100, zly napisał(a):

Za free -- dwa razy w roku. (ale chyba nie z częściami i z robocizną
tak zwaną -- a sama wizyta)

To znaczy co jest za darmo jeśli nie części i nie robocizna? :)

 "Interwencja specjalisty w zakresie napraw sprzętu RTV/AGD - Centrum
Alarmowe organizuje i pokrywa koszty dojazdu i robocizny odpowiedniego
specjalisty w celu naprawy sprzętu RTV/AGD znajdującego się w miejscu
zamieszkania Ubezpieczonego oraz stanowiącego własność Ubezpieczonego pod
warunkiem, że sprzęt ten nie jest objęty gwarancją producencką, a jego wiek
nie przekracza 5 lat (koszt części zamiennych pokrywa Ubezpieczony);"

 Całość:
http://www.raiffeisen.pl/c/document_library/get_file?uuid=dfd549ce-b713-437f-a13e-c4ad13be7f3b&groupId=10136

 Ogólnie oferta ciekawa. Sam się zastanawiałem nad jakimś assistance dla
samochodu odkąd dostałem przesyłkę z opisem jak to fajnie będzie, jeśli od
przyszłego roku zapłacę - dotąd było bezpłatne.

 A jeśli przy okazji naprawią pralkę i znajdą lekarza, to tym lepiej. :)

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Data: 2010-12-08 09:07:51
Autor: lesz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
Panowie i Panie...
A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś
jeszcze byłby zainteresowany kontem premium bardzo bym prosił o
kontakt... chetnie podjadę we wskazane miejsce w woj. śląskim/
małopolskim/opolskim... Nie ukrywam, że mam swoje pany sprzedażowe do
zrealizowania i był by mi łatwiej z Waszą pomocą... niestety jak
wypisujecie formularz na stronie to ja nic z tego nie mam :/
oczywiście poza kontami mam w ofercie limity, karty kredytowe, kredyty
gotowkowkowe.. Jeśli jest ktos zainteresowany to bardzo proszę o
kontakt lesz1979(małpa)o2.pl... nie chcę tutaj podawać służbowych
namiarów;) pozdrawiam

Data: 2010-12-08 18:53:01
Autor: grin
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

Użytkownik "lesz" <lesz1979@o2.pl> napisał w wiadomości news:752704ac-cbf5-409a-9430-a5b88ff3762bj18g2000prn.googlegroups.com...
Panowie i Panie...
A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś
jeszcze byłby zainteresowany kontem premium bardzo bym prosił o
kontakt... chetnie podjadę we wskazane miejsce w woj. śląskim/

Zachwal trochę to konto
Reklamę widziałem i oferta mnie nie ujęła.
Dużo negatywów o Raiff Bank w przeszłości czytałem

Czym jest lepsze od kont "premium" w bankach typu ING, Allianz, PKOBP  i dlaczego warto zmienić bank na Reiff?

Jakie są plany po złapaniu leszczy na ich utrzymanie? Popromocyjne podwyżki za każdą czynność, jak u konkurencji?

Data: 2010-12-08 20:39:51
Autor: neoniusz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
W dniu 10-12-08 18:53, grin pisze:
A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś
jeszcze byłby zainteresowany kontem premium bardzo bym prosił o
kontakt... chetnie podjadę we wskazane miejsce w woj. śląskim/

Zachwal trochę to konto

Ja jestem tylko klientem, ale w pierwszych dniach znalazlem jeden wielki plus. Swietna, powtarzam swietna aplikacja do zarzadzania kontem na iPhone. Super prosta w obsludze i jest nawet taki glupi szczegol jak znajdywanie bankomatow na mapie przez GPS. Taka glupota, a strasznie mnie ucieszylo. To konto bedzie chyba godnym nastepca aliora u mnie. Musze zrobic tylko porzadek z obsluga w oddziale, ale juz poszla skarga do dyrektora i "ma dzwonic z przeprosinami". Haha.

Data: 2010-12-08 23:38:29
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"neoniusz" idomu7$pv4$1@news.onet.pl

Ja jestem tylko klientem, ale w pierwszych dniach znalazlem jeden wielki plus. Swietna, powtarzam swietna aplikacja do zarzadzania kontem na iPhone. Super prosta w obsludze i jest nawet taki glupi szczegol jak znajdywanie bankomatow na mapie przez GPS. Taka glupota, a strasznie mnie ucieszylo. To konto bedzie chyba godnym nastepca aliora u mnie.

A jest jakaś alternatywa ;) do Aliora?
Chyba o gorsze trudno, dlatego pytam o alternatywne. ;)

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-08 23:45:42
Autor: neoniusz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
W dniu 10-12-08 23:38, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:
A jest jakaś alternatywa ;) do Aliora?
Chyba o gorsze trudno, dlatego pytam o alternatywne. ;)

Alior jest beznadziejny jesli chodzi o np. reklamacje.
W Raiffim troche cech sie pokrywa z Aliorem - bezplatne przelewy, bankomaty i assistance.

Data: 2010-12-09 03:56:22
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"neoniusz" idp1qm$qt7$2@news.onet.pl

Alior jest beznadziejny jesli chodzi o np. reklamacje.
W Raiffim troche cech sie pokrywa z Aliorem - bezplatne przelewy, bankomaty i assistance.

Czy Inpresja też ma Assistance? Pytam, bo chyba ma -- a jeśli
ma, to ,,mądry Eneuel po szkodzie''. Zamiast targać obie pralki,
może powinienem był zgłosić się do Mille... Tyle czasu (z powodu
rozwalonego kręgosłupa) poszło w śmietnik!!!

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-10 12:43:40
Autor: lesz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
Witam!
Może ktoś jeszcze byłby zainteresowany kontem premium?
pozdrawiam

Data: 2010-12-11 02:50:08
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"lesz" 5557d1d4-2d15-46e1-acf0-741d338db12b@k25g2000vbl.googlegroups.com

: Może ktoś jeszcze byłby zainteresowany kontem premium?

Ja. Ale podaj, jakie to sklepy partnerskie!!!

Potrzebne mi buty zimowe i kożuch! W Carrefourze w czwartek wydałem 120 złotych,
w piątek 129, wymiana opon kosztowała 131 a skóra w Cepelii 137, ale chyba żadne
z tych miejsc nie podpadają pod fajnych ;) partnerów. :) Gdzie ja miałbym wydać
te 150 złotych? :) W jakim sklepie? -- najlepiej w Białymstoku. Z najbliższych
wydatków -- buty, kożuch, okulary, telewizor (upatrzyłem taki za 3 tałzeny)
i chyba nic więcej... Paliwo i (jeśli kręgosłup pozwoli) powrót do wakacji... :)
(które znienacka przerwały się po przeziębieniach na początku września br.)

Meble by się przydały, ale żal mi czasu na szukanie mebli. :)
Dwa dyski do komputerów. :) Ale to chyba też nie u partnerów fajnego.

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-12 12:31:00
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"Eneuel Leszek Ciszewski" idpgrd$6av$2@inews.gazeta.pl

Czy Inpresja też ma Assistance? Pytam, bo chyba ma -- a jeśli
ma, to ,,mądry Eneuel po szkodzie''. Zamiast targać obie pralki,
może powinienem był zgłosić się do Mille... Tyle czasu (z powodu
rozwalonego kręgosłupa) poszło w śmietnik!!!

Powinienem  był -- z całą pewnością!!!

  http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni/karty-platnicze/przewodnik-uzytkownika/ubezpieczenia/?z=3

I przywiezienie, i podłączenie... A nawet naprawa PC/AGD czy RTV...
Pytanie -- co to ,,zdarzenie losowe''? :)

-=-

A piszę to na wszelki wypadek. Ja opłaciłem stratą czasu (bo
rozchorowałem się) targanie pralek (najpierw starej, lekko ;)
popsutej, później nowej...

-=-

   Organizacja procesu rehabilitacyjnego (w domu lub poradni)

Może więc choćby rehabilitacja? :)

   Dostarczenie leków i sprzętu medyczno-rehabilitacyjnego
   (4 razy w roku ubezpieczeniowym)

Albo witamina PP?... 4 razy do roku by starczyło...
Za każdym razem po 60 tabletek... (3 opakowania -- tyle chyba
można bez trudu naraz) Latem chyba nie muszę [nad]używać...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-08 19:17:48
Autor: neoniusz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
W dniu 10-12-08 18:07, lesz pisze:
Panowie i Panie...
A ja mam ogromną prośbę... jestem pracownikiem Rajfiego. Jeśli ktoś


Szkoda, ze wczesniej nie pisales, bo mnie obslugiwala TAKA IDIOTKA, ze az przykro.
Wszedlem do oddzialu. Jedna osoba obslugujaca. Rozmawia przez telefon komorkowy. Slysze, ze rozmowa prywatna. Usiadlem. I czekam. I czekam. Kaszlnąłem. Nic. Zacząłem się bawić swoim telefonem. I w końcu magiczne słowa "sluchaj, nie moge teraz rozmawiac... tak, naprawde, zadzwonie pozniej". No tak, przyszedlem zakladac KONTO PREMIUM, wyzsza kultura!
I z wyrzutem do mnie po co w ogole przyszedlem. Naprawde chamskim tonem sie do mnie zwracala. Podalem dowod i mowie, ze chcialbym podpisac umowe, gdyz wypelnilem wniosek przez internet, potwierdzilem dane itp.
Zaczela wypytywac co to za umowa, kto do mnie dzwonil potwierdzic i w ogole najchetniej by mnie stamtad wyrzucila. Powiedzialem, ze nie nagrywam wszystkich rozmow telefonicznych i nie wiem kto dzwonil. Po jakims czasie stwierdzila, ze wydrukuje umowe. Wydrukowala. I pojawilo sie magiczne "nie" obok "karty debetowej". Super. Na szczescie przybyl z pomoca "bardziej obeznany kolega doradca, ktory juz obslugiwal klientow z internetu" i on wiedzial jak wydrukowac prawidlowa umowe. Oddzial - Krakow, Armii Krajowej. A osoba obslugujaca to "pelnomocnik szczegolny". To szczegolny oznacza chyba ograniczonego umyslowo. Dobry poczatek, nie ma co.

Data: 2010-12-08 12:44:36
Autor: lesz
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
On 8 Gru, 19:17, neoniusz <n...@joemonster.org> wrote:
W dniu 10-12-08 18:07, lesz pisze:

> Panowie i Panie...
> A ja mam ogromn pro b ... jestem pracownikiem Rajfiego. Je li kto

Szkoda, ze wczesniej nie pisales, bo mnie obslugiwala TAKA IDIOTKA, ze
az przykro.
a no rzeczywiście szkoda, że tak późno napisałem tymbardziej, że co
drugi dzień bywam w krakowie... no nic ...tak bywa- w każdym razie
polecam się na przyszłość.
Proszę wybaczyć, ale konta nie będę zachwalał... uważam, że jest
dobre... nie wiem czy najlepsze! dla mnie najważniejsze to darmowe
bankomaty na całym świecie , darmowe przelewy, dostep do platformy
transakcyjnej r-dealer... dodatkowo dużą zaleta jest fakt posiadania
wypkłej karty do konta w technologii pay pass...a teraz bonus na 150
zł... każdy indywidualnie musi ocenić czy tego oczekuje od konta...
pozdrawiam!

Data: 2010-12-08 18:29:03
Autor: Eneuel Leszek Ciszewski
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...

"Borys Pogoreło" 81r8ng6wvt2q$.rkj8gh74apvq.dlg@40tude.net

A jeśli przy okazji naprawią pralkę i znajdą lekarza, to tym lepiej. :)

IMO największym zyskiem jest możliwość wyżalenia się w razie wpadki
,,fachowcowej''. Bank nie zszarga swojej opinii, natomiast niejeden
znany mi fachowiec powinien raczej być pensjonariuszem zakładu
penitencjarnego, nie fachowcem. :)

Z innej (komplementarnej) strony fachowiec nie będzie ryzykował niepotrzebnym
sporem z klientem, wiedząc o grożących konsekwencjach. Bank raczej ;) uzna
roszczenia klienta, jak to zwykle czyni na przykład z fraudami karcianymi. :)

-=-

Znalezienie lekarza... Białystok, wojewódzkie miasto liczące sobie ze 300 tysięcy
mieszkańców... Ale chyba do końca życia będę pamiętał smutek związany z brakiem
solidnego pogotowia, gdy miałem zerwane ścięgno. Dziś wiem o tym, że ścięgna nie
zrastają się błyskawicznie i dzień zwłoki niewiele (nic) znaczy (do dwóch tygodni
uraz zwany jest ,,ostrym'' czyli świeżym) ale wtedy tego nie wiedziałem...

-=-

Oczywiście bank cudotwórcą nie jest, więc być może w praktyce słodko nie
będzie. Koszt znikomy -- lanie 8 tałzenów miesięcznie problemem nie jest. :)

-=-

Co do pięciu lat... Moja pralka ma pięcioletnią gwarancję producenta...
Czyli akurat tej pralki bank reperować nie będzie. :)

Samochód ma na trzy lata swoje assistance -- więc bank odpowiada tylko przez
dwa, a i to niekoniecznie, bo jednak często ubezpieczycie daje to za free...

--
   .`'.-.         ._.                           .-.
   .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
   `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
  o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

Data: 2010-12-08 20:17:56
Autor: Borys Pogoreło
Do 1.5 hwiśni od Rajfajnego...
Dnia Wed, 8 Dec 2010 18:29:03 +0100, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):

Co do pięciu lat... Moja pralka ma pięcioletnią gwarancję producenta...
Czyli akurat tej pralki bank reperować nie będzie. :)

Samochód ma na trzy lata swoje assistance -- więc bank odpowiada tylko przez
dwa, a i to niekoniecznie, bo jednak często ubezpieczycie daje to za free...

 W przypadku samochodów nie ma wyłączenia ze względu na wiek.

 Zaś "Wizyta projektanta od aranżacji wnętrz" - to jest dopiero zajęcie dla
Centrum Alarmowego ;)

 Tak z ciekawości - korzystał ktoś z takich usług concierge? Ile w praktyce
sobie liczą za pomoc np. w kupnie biletów lub zrobieniu zakupów?

--
Borys Pogoreło
borys(#)leszno,edu,pl

Do 15 dawiśni od Rajfajnego...

Nowy film z video.banzaj.pl więcej »
Redmi 9A - recenzja budżetowego smartfona