Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?

Data: 2009-08-16 17:27:39
Autor: Hades
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do wczorajszego wydarzenia?
AM

Data: 2009-08-16 17:39:24
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
In news:h6994b$60s$1nemesis.news.neostrada.pl,
Hades <waruga@vp.pl>:

Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie
odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do
wczorajszego wydarzenia?
AM

Osobiście bym pojechał, ale pracowałem.

P.S. masz na myśli oczywiście koncert na Bemowie...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-08-16 19:06:09
Autor: Hades
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
> [...]
> AM

Osobiście bym pojechał, ale pracowałem.
P.S. masz na myśli oczywiście koncert na Bemowie...

A wlasnie ze nie. Mialem na mysli uroczystosci z okazji Swieta
Wojska Polskiego.
AM

Data: 2009-08-16 19:19:18
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
In news:h69et0$cnm$1nemesis.news.neostrada.pl,
Hades <waruga@vp.pl>:

[...]

Też tak myślałem, ale wydawało mi się to zbyt oczywiste...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-08-16 19:10:51
Autor: Robert Gosik
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie
odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do
wczorajszego wydarzenia?

Yamma na mecze nie chodzi a Adam od opinii ma oficjalnego rzecznika do kontaktow z kibicami.
Z reszta co wczoraj takiego nietypowego sie stalo?

Data: 2009-08-16 19:23:01
Autor: Hades
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Użytkownik "Robert Gosik"
> [...]

kontaktow z kibicami.
Z reszta co wczoraj takiego nietypowego sie stalo?

Masz chyba racje. Jakby tak sie zastanowic to w zasadzie nic specjalnego
sie nie stalo. Dziadostow po raz kolejny potwierdzoilo ze jest dziadostwem.
Nic nowego.
AM

Data: 2009-08-16 19:49:20
Autor: AJK
16-08-2009  o godz. 19:23 Hades napisał:

[...]

Przepraszam, czy to jeszcze p.r.s.p-n czy już tylko piaskownica z
ponapinanymi przedszkolakami? --
AJK (kurde, jak w onetowych komentarzach. Jeszcze tylko brakuje
"Naszświętyklub 4ever i śmierć wrogą!!!11")

Data: 2009-08-16 20:00:10
Autor: Robert Gosik
[...]

To nie jest dziadostwo ;-) to jest walka o kulture na stadionach.
A jak wiadomo, walka w imie wyzszych idealow, z prawem, nawet zmienionym w imie tych idealow, liczyc sie nie musi.
Klamstwo to tylko narzedzie w rekach bojownika, prawo to tylko szereg wytycznych wskazujace droge a nie ograniczajace rewolucjoniste.
Tak naprawde nic od dwoch lat na Lazienkowskiej sie nie zmienilo.

Data: 2009-08-16 20:05:35
Autor: tees
Robert Gosik pisze:

[...]

A można wiedzieć właściwie o co kaman? :)
Słyszałem coś o problemach z wniesieniem oprawy na stadion? Coś się jeszcze wydarzyło?

pzdrw
tees

Data: 2009-08-17 13:39:46
Autor: Robert Gosik
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Słyszałem coś o problemach z wniesieniem oprawy na stadion? Coś się jeszcze wydarzyło?

W zasadzie nie.

Data: 2009-08-17 13:41:59
Autor: yamma
Hades wrote:
Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie
odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do
wczorajszego wydarzenia?

Ale o co ci chodzi? W weekend nie było mnie w DC, byłem na pewnym zadupiu, gdzie dostęp do newsów jest praktycznie żaden.
yamma

Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?