Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?

Data: 2009-08-16 17:39:24
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
In news:h6994b$60s$1nemesis.news.neostrada.pl,
Hades <waruga@vp.pl>:

Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie
odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do
wczorajszego wydarzenia?
AM

Osobiście bym pojechał, ale pracowałem.

P.S. masz na myśli oczywiście koncert na Bemowie...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Data: 2009-08-16 19:06:09
Autor: Hades
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Użytkownik "Henryk "Plumski" Plumowski"
> [...]
> AM

Osobiście bym pojechał, ale pracowałem.
P.S. masz na myśli oczywiście koncert na Bemowie...

A wlasnie ze nie. Mialem na mysli uroczystosci z okazji Swieta
Wojska Polskiego.
AM

Data: 2009-08-16 19:19:18
Autor: Henryk \"Plumski\" Plumowski
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
In news:h69et0$cnm$1nemesis.news.neostrada.pl,
Hades <waruga@vp.pl>:

[...]

Też tak myślałem, ale wydawało mi się to zbyt oczywiste...

--
Pozdrawiam,
Heniek

Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?