Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?

Data: 2009-08-17 13:41:59
Autor: yamma
Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?
Hades wrote:
Zdaje sobie sprawe ze jak nie ma czym chwalic to rzadko kto sie
odzywa, ale moze jedno zdanko komentarza z waszej strony do
wczorajszego wydarzenia?

Ale o co ci chodzi? W weekend nie było mnie w DC, byłem na pewnym zadupiu, gdzie dostęp do newsów jest praktycznie żaden.
yamma

Do Adam Polak i yamma. Moze jakis komentarz?