Do Anatola.....

Data: 2010-03-12 20:18:19
Autor: Endriu
Do Anatola.....
Jako że jesteś zawsze dobrze poinformowany, wytłumacz no gdzie to zostały zaksięgowane te pociągi ze struminieniem Unijnych Eurosów ?.

Szacunkowe dane o wykonaniu budżetu państwa za okres styczeń - grudzień 2009 r.
http://tiny.pl/hgrqv

b) środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi
[...]
41 763,5
[...]

Szacunkowe dane o wykonaniu budżetu państwa za styczeń 2010 r.
http://tiny.pl/hgrqz

[...]
c) środki z Unii Europejskiej i z innych źródeł niepodlegające zwrotowi
3 370,4
[...]

Jakże to księguje ten nasz mistrzu Rostowski że Unijna jałmużna którą moglibyśmy sobie sami sfinansować  w coraz mniejszym stopniu przechodi przez budżet ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-14 10:34:37
Autor: Anatol
Do Anatola.....

Użytkownik "Endriu" <nmpWYTNIJTO@interia.pl> napisał w wiadomości news:hne2c6$lcc$1news.interia.pl...

Jako że jesteś zawsze dobrze poinformowany, wytłumacz no gdzie to zostały zaksięgowane te pociągi ze struminieniem Unijnych Eurosów ?.

Na rachunku w NBP - od 2004 netto 20 mld EUR, z czego 6 mld EUR tylko w 2009 :

http://www.mf.gov.pl/_files_/unia_europejska/programy_i_fundusze_ue/przeplywy_finansowe/2008/tabela_przeplywy_styczen_2010.pdf

Anatol

Data: 2010-03-14 17:40:52
Autor: XXL
Do Anatola.....
Endriu: teraz ja mam pytanie do Ciebie- czy możesz wkleić linka z jakiegoś
oficjalnego dokumentu potwierdzającego tezę UPR, że Polska jest płatnikiem
netto do budżetu UE ???
Jeśli felietoniści i publicyści związani z UPR piszą, że Polska dopłaca do
naszego członkostwa w UE to rozumiem, że mają na to dokumenty.
Czy możesz takie dokumenty przywołać ???

Data: 2010-03-14 20:44:15
Autor: Endriu
Do Anatola.....
[...]

Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat ..... frajerzy.
Ciekawy jestem tylko kiedy Niemieckie unijne sponsorowanie się skończy ..... i jakie będą tego koszta  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-14 20:46:41
Autor: Endriu
Do Anatola.....
Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat ..... frajerzy.

http://finanse.wnp.pl/niemcy-budzet-na-2010-r-z-rekordowym-zadluzeniem,96874_1_0_0.html

"[,..] Niemiecki rząd koalicji chadeków i liberałów przyjął w środę projekt ustawy budżetowej na 2010 r., która zakłada rekordowe nowe zadłużenie w wysokości 85,8 miliarda euro. [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Do Anatola.....