Do Anatola.....

Data: 2010-03-14 17:40:52
Autor: XXL
Do Anatola.....
Endriu: teraz ja mam pytanie do Ciebie- czy możesz wkleić linka z jakiegoś
oficjalnego dokumentu potwierdzającego tezę UPR, że Polska jest płatnikiem
netto do budżetu UE ???
Jeśli felietoniści i publicyści związani z UPR piszą, że Polska dopłaca do
naszego członkostwa w UE to rozumiem, że mają na to dokumenty.
Czy możesz takie dokumenty przywołać ???

Data: 2010-03-14 20:44:15
Autor: Endriu
Do Anatola.....
[...]

Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat ..... frajerzy.
Ciekawy jestem tylko kiedy Niemieckie unijne sponsorowanie się skończy ..... i jakie będą tego koszta  .....

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-03-14 20:46:41
Autor: Endriu
Do Anatola.....
Wyprzedać swoją suwerenność Anieli za 20 MLD Euro w ciągu sześciu lat ..... frajerzy.

http://finanse.wnp.pl/niemcy-budzet-na-2010-r-z-rekordowym-zadluzeniem,96874_1_0_0.html

"[,..] Niemiecki rząd koalicji chadeków i liberałów przyjął w środę projekt ustawy budżetowej na 2010 r., która zakłada rekordowe nowe zadłużenie w wysokości 85,8 miliarda euro. [...]"

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Do Anatola.....