Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....

Data: 2009-03-17 22:59:37
Autor: Endriu
Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....
Biorę się za czytanie "z ViA Bank Fozz" prof. Przystawy.

Przekartkowywując pobieżnie natrafiłem na ciekawy wątek:

"[...] Z chwilą w której uświadomiliśmy sobie wagę odkrytej przez Michała sprawy oraz związanych z nią zagrożeń zarówno dla naszego bezpieczeństwa jak i dla bezpieczeństwa posiadanych przez nas dokumentów, doszliśmy do wniosku, że konieczne jest ich ukrycie, a także oddanie w takie ręce, w których byłyby nie tylko przechowywane, lecz też właściwie użyte [...]

[...] Później podjęliśmy próbę przekazania naszej dokumentacji do Watykanu. Zarówno Jerzy przystawa jak i ja poznaliśmy wcześniej Ojca Konrada Hejmo, o którym wiedzieliśmy że ma dostęp do Ojca Świętego. [...]".

[...] W obu wypadkach jedyną odpowiedzią było milczenie [...]."

Endriu

Data: 2009-03-17 23:12:13
Autor: skippy

Użytkownik "Endriu" <nmp3(wytnij to)@interia.pl> napisał w wiadomości news:gpp5km$osc$1news.interia.pl...
[...]

To "Ojciec Chrzestny III" "Materiały dodatkowe"?

Data: 2009-03-18 00:27:57
Autor: Anatol
Użytkownik "skippy" <man2@on.the.moon> napisał w wiadomości news:gpp7or$20v$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...] W obu wypadkach jedyną odpowiedzią było milczenie [...]."

Po co komu te wypociny których nawet Watykanowi nie chce się czytać, skoro jest dostępny oryginalny protokół z kontroli FOZZ ?

http://www.raportnowaka.pl/doc/FOZZ%20protokol%20Falzmanna.pdf

Nie wynika z niego więcej niż stwierdzone przez sąd 300-400 mln PLN strat państwa a właściwie utraconych korzyści, bo FOZZ osiągnął nawet mały zysk.

Anatol

Data: 2009-03-18 06:12:36
Autor: fatso
Anatol wrote:
[...]

Rzecz w tym, ze FOZZ pomogl sie uwlaszczyc pewnej grupie komunistycznych prominentow.
Sama jego idea byla sluszna: wykupowac w NYC, poprzez podstawionych  adwokatow i instytucje,
dlug suwerenny zbankrutowanego PRLu. Dzieki temu placono nawet i po 3 centy w dolarze, pozbywajac
sie finansowego garba z plecow panstwa.
Do sukcesu potrzebni jednak byli ideowi czekisci a nie skorumpowani agenci MSW.  Niestety, nie zrobisz
ze Swinskiego Ryja ideowca co pogardzi zywym pieniadzem.  General NKWD Pawel Sudoplatov, ktorego ksiazke czytalem,
kazalby takich wujow rozstrzelac.

Nawiasem mowiac, jade na Swieta Wielkanocy do Pomrocznej, przygotowywac grunt do powrotu. W ramach rozliczen
z przeszloscia udam sie do IPN obejrzec teczke wlasnej mojej mamuski. Lista Wildsteina,  szara eminencja przez szereg lat
w prowincjonalnej Bydgoszczy. Przez cale  powojenne zycie w PRLu usilowala w ramach pracy w NIKu utrzymac
Swinskich Ryjow za morde, w ryzach, nie pozwolic rozkradac kraju.  Jakaz to musiala  byc meka dla rodowitej Finki, zyc
i pracowac w kraju gdzie prawie kazdy jest potencjalnym zlodziejem!  Dobrze, ze chociaz nie skonczyla jak Falzmann.
Towarzyszka Anna, major w UB(jak sadze), kapitan w AK(na pewno), obsypana orderami- ladny miala pogrzeb. I nawet nikt
finskich granitow z cmentarza nie ukradl bo bylem przezorny-trzymam je nadal w storage, czekam az sie Polska na tyle wzbogaci,
ze nie beda one obiektem S.R-ow pozadania.

fatso

Data: 2009-03-18 09:01:28
Autor: Endriu
[...]

Che... drogi Fatso, czyli mam rozumieć że Wikingiem jesteś "po mamie", a żydowskim-białorusinem po tacie ?.

Endriu

Data: 2009-03-18 08:43:20
Autor: fatso
Endriu wrote:
[...]

nie,  moj bat'ko rodem z Ziemi Smolenskiej a Mamuska z Rusi Czarnej(ale  zrodzona w Helsingforsie).
Ale, ale- nie dalej jak wczoraj otrzymalem z Family Tree DNA wynik ostatecznego, poglebionego testu
na tzw sub-clade. Nadal jestem Wikingiem ale naleze do b. rzadkiej podgrupy |1b
Na sto kilkadziesiat tys wynikow w ich bazie tylko 28 to moi kuzyni. W tym niejaki Saxe-Coburg Gotha,
krawiec co wyemigrowal do USA 100 lat temu ale intrygujaco, nazywa sie tak samo jak dziadek mojej Krolowej
nim w pospiechu zmienil nazwisko na Windsor, bojac sie ze czekac go moze los ten sam co Romanowa.
Jak sie taki krawiec czy inny chuj, jego daleki kuzyn, przypetal na Bialorus przed stuleciami, tego to juz nie wiem.
Jedno jest pewne: w Polsce krewnych po mieczu juz nie mam, wylanczajac moje bekarty. A ze alimentow w Polsce
nie placilem to mozesz mi Endriu mowic: Tatusiu!

fatso

Data: 2009-03-18 13:12:43
Autor: Jan Werbinski
Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....
Uzytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisal w wiadomosci news:Hu2wl.67908$ay6.63572newsfe30.ams2...
Jedno jest pewne: w Polsce krewnych po mieczu juz nie mam, wylanczajac moje bekarty. A ze alimentow w Polsce
nie placilem to mozesz mi Endriu mowic: Tatusiu!

ROTFL
:-D
--
Jan Werbinski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2009-03-18 13:17:43
Autor: fatso
Jan Werbinski wrote:
[...]

Nieskromnie dodam ,ze jak juz od dawna moj "synus" Endriu usiluje to od dawna na tej grupie mnie
zadenuncjowac, ja faktycznie jestem czlonkiem NARODU WYBRANEGO.  Moze nie pejsaty
i nie chrzczony nozem ale zawsze jednak wybrany, jeden z tysiecy. Mozecie tu na mnie polegac, koledzy.
Zyd Honorowy, ot co.

wasz
rebe fatso

Data: 2009-03-18 19:25:20
Autor: Gonzo

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:Wv6wl.114997$%73.78288newsfe26.ams2...
Mozecie tu na mnie polegac, koledzy.
Zyd Honorowy, ot co.

A jak idzie z VGM?

Data: 2009-03-18 20:02:03
Autor: fatso
Gonzo wrote:

"fatso" <fatso60347@ntlworld.com> wrote in message news:Wv6wl.114997$%73.78288newsfe26.ams2...
Mozecie tu na mnie polegac, koledzy.
Zyd Honorowy, ot co.

A jak idzie z VGM?
wszystko sprzedalem(przed spadkiem)

Data: 2009-03-18 18:07:26
Autor: Anatol
Użytkownik "fatso" <fatso60347@ntlworld.com> napisał w wiadomości news:nh0wl.34084$Qg1.31274newsfe25.ams2...

[...]

Mafia z FOZZ ze względu na wartość swoich obrotów i wygenerowanych strat akurat nie zasługuje na większą uwagę niż mafia węglowa, stoczniowa, BGŻ czy pruszkowska, zaś wszystkie wymienione to pryszcz w porówaniu do tego co sie wyprawiało w folwarku zwanym PRL - zero przetargów, zero realnej kontroli NIK, sądów i mediów, zero odpowiedzialności i totalne złodziejstwo na wszystkich szczeblach dystrybucji dóbr z państwowego rozdzielnika.

Anatol

Do Anatola. Co pikantniejsze cytaty "ViA Bank Fozz" prof. Przystawy....