Do Anatola - dług publiczny.

Data: 2010-08-04 04:14:35
Autor: maniana
Do Anatola - dług publiczny.
Takie coś dzisiaj przeczytałem:

Co ma Polska do Grecji a Grecja do Polski?
http://prawica.net/opinie/22847

"[...] Przedstawiona tam tabela długu publicznego wszystkich państw UE w relacji do ich PKB, pokazuje, że na czele tej procesji zadłużonych państw jest bezapelacyjnie Polska, gdyż jej długofalowy dług publiczny wynosi 1550,4% PKB! [...]
[...] Tak więc, zdaniem wybitnych amerykańskich ekonomistów, dług publiczny państwa polskiego przekracza 15-krotnie wielkość rocznego produktu krajowego brutto. [...]".

Czy ktoś tu się nie pomylił ?:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Polska

"[...] PKB (2009) 430,2 mld USD (czyli około 1,2 biliona PLN) [...]".

Wysokość długu publicznego w Polsce
http://tiny.pl/h716m

"[...] W kwietniu 2010 roku dług skarbu państwa wynosił 644 mld zł. [...]".

Gdzie tu jest 15-tokrotne przekroczenie, może mi ktoś wyjaśnić ?

durniu, dług Polski wynosi grubo ponad 3 bilony zł. a 644 mld to tylko
kreatywna księgowości bakałarza z Londynu - łysej parówy ryżego śmiecia - rostowskiego

czytaj durniu oderwany od zmywaka:
http://blogmedia24.pl/node/33854

Data: 2010-08-04 09:16:44
Autor: Endriu
Do Anatola - dług publiczny.
[...]

No to i tak byłby to stosunek 3/1. No ale możesz mi wyjaśnić skąd się wzięło 15/1 ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Do Anatola - dług publiczny.