[market] Do Arturro, Zbója, Cooliny...

Data: 2009-11-05 02:13:51
Autor: Włodek
[market] Do Arturro, Zbója, Cooliny...

Użytkownik <in_for@vp.pl> napisał w wiadomości news:424e.0000004c.4af1e3f2newsgate.onet.pl...
...i im podobnym.

Najbardziej rozbawił mnie Zbój, który ucząc mnie kultury nawyzywał mi od
chamów, kultury Zbóju!

Ale do rzeczy, nie będziemy tu przecież dyskutowali o... dyskutowamiu, lecz o
nurkowaniu. Panowie, przygotowałem dla Was link, możecie do niego zajrzeć bez
obaw, że Wasz puryzm marketingowy zostanie wystawiony na szwank:

http://tinyurl.com/ycr9qkl

Zdjęcie to nie byłoby niczym nadzwyczajnym, gdyby szkło maski rozsypało się w
transporcie. Jeśli jednak to zdarzenie nurkowe jest winne zaistniałej
sytuacji? Oczywiście to ostatnie jest NIEmożliwe, ponieważ nikt do tej pory
nie słyszał i nie widział by szyba maski rozsypała się przy skoku do wody.

 A co ty inforku opowiadasz za bajki:-)  Jeszcze nie jest późno abyś ze zmęczenia Aaaaa wiem  wyluzowałeś zanadto :-)
Inforze Zjawisko pękania szyby maski podczas skoku jest znane od dawna. Ponieważ jest znane to nie przypadkiem producenci stosują szkło bezpieczne (tempered, safe glass) Michał opisał. Ponieważ jest znane i przewidywalne co do przyczyn i skutków to aby wyeliminować to rzadkie ryzyko stosuje się odpowiednią technikę skoku do wody. Poprawne jej nauczenie i zwrócenie uwagi nurka na kluczowe elementy skoku eliminuje to ryzyko w stopniu wystarczającym. Taka maska leżała kilka lat w bazie klubu Ciernik który miałem przyjemność zakładać z kolegami.

A fotka
a masz
http://w331.wrzuta.pl/obraz/2OiRXvxc3c2/222
http://w331.wrzuta.pl/obraz/7N8smwReJ82/111

Ciekawe czy się wyświetli?
[url=http://w331.wrzuta.pl/obraz/2OiRXvxc3c2/222][img]http://c16.wrzuta.pl/wm18720/f5df71f0000aa20d4af22575/222?[/img][/url]

jedno zdarzenie wystąpiło bezpośrednio po drugim. pierwszy zaczep to kij o butle drugi to nanizanie kija w płetwę :-)
Pozdrawiam Włodek

Nie mniej historia wyjaśniona jest w kolejnym linku. Tam jdnak nie powinniście
już zaglądać:

http://tinyurl.com/ydxfjoc

Na koniec chciałbym Was poprosić, Panowie, o rewanż, w postaci zdjęć
zrobionych przez Was oraz opisanych Waszą ręką zdarzeń, które zainteresowałyby
mnie w równym stopniu.

Pozdrawiam,
Jacek

--