[market] Do Arturro, Zbója, Cooliny...

Data: 2009-11-05 11:32:23
Autor: Zboj
[market] Do Arturro, Zbója, Cooliny...

Najbardziej rozbawił mnie Zbój, który ucząc mnie kultury nawyzywał mi od
chamów, kultury Zbóju!

Chamskie zachowanie w kontekście sytuacji, to nie zwrot "Ty chamie". Manipulujesz jak zwykle zgrabnie. Lub nie rozumiesz pojęć: przykład i kontekst.

Na koniec chciałbym Was poprosić, Panowie, o rewanż, w postaci zdjęć
zrobionych przez Was oraz opisanych Waszą ręką zdarzeń, które zainteresowałyby
mnie w równym stopniu.

Nie zainteresował mnie szczególnie podany przykład wadliwej maski. Nie mam zdjęć zwrotów reklamacyjnych sprzedawanego przeze mnie sprzętu, bo nie handluję nim. A poza komercją, to na podstawie Twoich postów nie mam pojęcia, co Cię może interesować.

--
-- -
Zboj (Piotr Marciniak)

[market] Do Arturro, Zbója, Cooliny...