Do Bielszczan: Straconka

Data: 2010-01-10 16:26:12
Autor: Jacek Bronowski
Do Bielszczan: Straconka
Czesc, czy moze mi ktos powiedziec, jak wyglada przejazd Straconka z Bielska do Miedzybrodzia? Duzo sniegu w Bielsku?
Z gory dzieki.

Powyzej Straconki (w strone Przegibka) nie jechalem ostatnio, ale sniegu dopadalo dzis sporo, a ze to niedziela, to moze byc ciezko (tzn powyzej kosciola w Straconce). Ja mieszkam niedaleko (ok. 1 km od kosciola, na podobnej wysokosci) i warunki sa dosc trudne dzis. Jutro, jak popracuja plugi i samochody rozjezdza, powinno byc spokojnie.

pozdr.
Jacek Bronowski
--
Baza fotografii krajoznawczej - www.foto-baza.pl - foto@foto-baza.pl