[NTG] Do Charliego - Zakajew...

Data: 2010-12-30 22:56:41
Autor: Endriu
[NTG] Do Charliego - Zakajew...
A taką formułkę znalazłem na pl.misc.samochody .
To nawiązanie do dyskusji z Charliem odnośnie Zakajewa....

[...]
--
Pozdrowienia, Waldek Godel

[...]"

to by dużo tłumaczyło :).

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

Data: 2010-12-30 23:07:19
Autor: skippy
[NTG] Do Charliego - Zakajew...

Użytkownik "Endriu" <nmp3@interia.pl> napisał w wiadomości news:ifiv7u$um4$1usenet.news.interia.pl...
[...]

To Miś, a nie Waldek:)

Data: 2011-01-10 23:04:20
Autor: Endriu
[NTG] Do Charliego - Zakajew...
A taką formułkę znalazłem na pl.misc.samochody .
To nawiązanie do dyskusji z Charliem odnośnie Zakajewa....

[...]
-- Pozdrowienia, Waldek Godel

[...]"

Widzę, że takich "prostych" transakcji możliwych do zrealizowanie jest więcej....

Jak związek ma Gross z wizami do USA?
http://nczas.home.pl/publicystyka/jak-zwiazek-ma-gross-z-wizami-do-usa/

"[...] Chodzi o przyczynę, dla której ciągle Polaków obowiązują wizy do Stanów Zjednoczonych. Otóż zdaniem naszego informatora, tajemnicą waszyngtońskiego poliszynela jest to, iż ten problem jest ściśle powiązany z żądaniem wypłaty haraczu za mienie pożydowskie. Pewne środowiska, nadzwyczaj wpływowe w amerykańskim odpowiedniku Ministerstwa Spraw Zagranicznych, tak długo będą blokowały zniesienie wiz, jak długo albo haracz nie zostanie wypłacony, albo owa blokada nie zostanie z jakichś ważniejszych przyczyn zniesiona. [...]".

Endriu
http://drendriu.ovh.org/

[NTG] Do Charliego - Zakajew...