Do Cyca

Data: 2010-05-05 14:48:50
Autor: Neko
Do Cyca
W ktorejs gazecie (chyba w Newsweeku) napisali madre zdanie:

"Paranoik na koncu zdania daje wykrzynik, osoba ktora szuka i docieka
stawia na koncu zdania pytajnik".

A teraz zastanow sie jaki znak Ty Cycu stawiasz na koncu zdania.

Data: 2010-05-05 14:52:19
Autor: cyc
Do Cyca

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:hrrphe$4pj$1news.onet.pl...
[...]

Ten co ! to pisal musial   byc rownie madry jak Ty .
Powyzej widzisz jak wyglada wykrzyknik w plowie zdania .

cyc

Data: 2010-05-05 14:55:01
Autor: Neko
Do Cyca
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał

Ten co ! to pisal musial   byc rownie madry jak Ty .
Powyzej widzisz jak wyglada wykrzyknik w plowie zdania .

Nie wiem po co Ciebie czytam. Juz dawno powinienes
wyladowac w KF-ie. Ale taki urok tej grupy.

Raz na pol roku zdarzy sie jednak interesujacy, calkiem madry post.
Jednak na pewno nie autorstwa Cyca.

Data: 2010-05-05 16:11:25
Autor: MH
Do Cyca

Nie wiem po co Ciebie czytam.

===============

Nie wierzę , że czegoś nie wiesz , o Wszechwiedzący !!

MH

P.S. Czy dobrze postawiłem wykrzyknik??

Data: 2010-05-05 17:28:42
Autor: cyc
Do Cyca

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości

. Juz dawno powinienes
wyladowac w KF-ie.

Nie bedziesz taki .
Nie rob tego , prosze , nie !, nie !! o Boze , nie !!!

cyc

Data: 2010-05-05 17:34:47
Autor: Tomy M.
Do Cyca
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrs2rd$u2j$2news.onet.pl...

Nie bedziesz taki .
Nie rob tego , prosze , nie !, nie !! o Boze , nie !!!

  Ty się robisz jak bokun ... nie szczekaj zawsze gdy
ktoś Cię o to prosi, bo bedziesz zwykłą sabaką.
Ale na razie faktycznie nie zasługujesz na KF'a więc
trzymaj fason :-)

Tomy M.

Data: 2010-05-05 16:09:44
Autor: Tomy M.
Do Cyca
Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hrrpm5$55u$2news.onet.pl...

Ten co ! to pisal musial   byc rownie madry jak Ty .
Powyzej widzisz jak wyglada wykrzyknik w plowie zdania .

Przed wykrzyknikiem nie zostawiamy spacji!

Tomy M.

Data: 2010-05-05 16:12:13
Autor: raff
Do Cyca
Tomy M. pisze:
[...]

Ani kropki po wykrzykniku. Ale on jest wiedzoodporny.

R.

Data: 2010-05-05 16:54:50
Autor: cirrus
Do Cyca
[...]

A ty zastanow sie co masz na końcu chuja.

--
stevep

Data: 2010-05-05 21:12:01
Autor: `heÂŽsk`
Do Cyca
On Wed, 5 May 2010 16:54:50 +0200, "cirrus"
<cirrus@tinvalid.kdami.net> wrote:

> [...]
> stawia na koncu zdania pytajnik".
> A teraz zastanow sie jaki znak Ty Cycu stawiasz na koncu zdania.

A ty zastanow sie co masz na końcu chuja.

 neko nie ma "chuja", to przerosnieta lechtaczka ;o))))))

--

 HeSk

Do Cyca