Do Dietera

Data: 2011-02-26 01:14:37
Autor: skippy
Do Dietera
może się odezwiesz, mam nadzieję
przeszukanie archiwum graniczy z cudem

kołacze mi sie po łbie, że w bessie zapowiadałeś cos o sektorze, który napedzi nowa hossę

jesli mozesz to przypomnieć, bym prosił

nie chodzi mi o zadna kopaninę jeśli się myliłeś bo po prostu nie mam pewności co pisałeś, bardziej myslę o jakichś aspektach analizy wyprzedzającej i skąd się to wzięło, co wtedy prognozowałeś

co prawda jest jasne, że zawsze ktoś z boku może wyskoczyć zza węgła i dokopać:)))
i może nie bardzo Ci to pasuje; zrozumiem

niewątpliwie od początku 2009 falę ciagną surowce, dołują banki, po prostej idzie reszta.

czy nie wspominałeś czegoś o jakiejś branży, która do tej pory nie ciągnęła hossy?
banki własnie?
jeśli można, przypomnij pliz i juz po fakcie jakie były ogólne przesłanki (dla dobra ludzkosci:)

Do Dietera