Do Fachowców z Pro¶b±!

Data: 2009-03-10 18:37:59
Autor: Zmotoryzowany
Do Fachowców z Pro¶b±!
Mam problem z kart± pamięci posiada format RAW jakim programem można zformatować aby uzyskać  FAT, FAT32, NTFS? Mam czytnik kart w kompie lecz nie bardzo moge sobie poradzić z tym problemem dlatego o¶mielam sie prosić o pomoc!
Staszek L.

Data: 2009-03-10 20:59:56
Autor: Uncle Pete
Do Fachowców z Pro¶b±!
Zmotoryzowany wrote:
[...]

Nie ma czego¶ takiego jak "format RAW". Karta może być bez założonej partycji i niesformatowana. Więc najpierw załóż partycję, potem sformatuj.

Piotr

Data: 2009-03-10 21:31:10
Autor: Michal Kawecki
Do Fachowców z Pro¶b±!
Dnia Tue, 10 Mar 2009 20:59:56 +0100, Uncle Pete napisał(a):

Zmotoryzowany wrote:
[...]

Na kartach pamięci partycji się nie zakłada. Czasami się uda, ale tylko
wówczas gdy karta jest rozpoznawana jako napęd stały, co nie jest
standardowym zachowaniem.
--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmień px na pl/

Data: 2009-03-10 21:46:31
Autor: Radosław Sokół
Do Fachowców z Pro¶b±!
W dniu 10.03.2009 21:31, Michal Kawecki pisze:
Na kartach pamięci partycji się nie zakłada. Czasami się uda, ale tylko
wówczas gdy karta jest rozpoznawana jako napęd stały, co nie jest
standardowym zachowaniem.

Jeżeli chodzi o Windows. W innych systemach operacyjnych
można zakładać partycje jak się tylko chce, czy to na
kartach pamięci, czy na napędach pen-drive :)

|                 |  Politechnika ¦l±ska                   |

Data: 2009-03-10 21:57:38
Autor: Michal Kawecki
Do Fachowców z Pro¶b±!
Dnia Tue, 10 Mar 2009 21:46:31 +0100, Radosław Sokół napisał(a):

[...]

Naturalnie masz rację.

Data: 2009-03-10 21:31:10
Autor: Michal Kawecki
Do Fachowców z Pro¶b±!
Dnia Tue, 10 Mar 2009 18:37:59 +0100, Zmotoryzowany napisał(a):

[...]

CompuApps SwissKnife albo poszukaj w Google pliku SP27213.exe (Format
Utility for USB Pen firmy HP/Compaq).