Do Fatso......

Data: 2009-12-04 23:44:22
Autor: fatso
Do Fatso......
Endriu wrote:
Wróg żeś ty Fatso czy nie wróg ?.
Bo żeś ty  żyd to widać w każdym calu - na każdym kroku pierdzielisz o tych
swoich nadprzeciętnych "Ashkenazi" .....

wrog swinskich ryjow to juz na pewno jestem.
A poza tym moja babka, czysta Finka( w tym jezyku sie u mnie rozmawialo tez w domu)
wolala za mna gdy bylem malym brzdacem: Satana perkkele. Dopiero pozniej kuzyni finscy
mi powiedzieli ze znaczy to tyle co pierdolony diabel.

fatso

Data: 2009-12-05 11:03:11
Autor: Endriu
Do Fatso......
wrog swinskich ryjow to juz na pewno jestem.

A moze bys wreszcie opowiedzial  po paru latach (usenetowej) znajomosci któz to ci w "Polszy" za dawnych czasów krzywde uczynil ?.
Niech zgadne .... Chamy ?.

15 lat III Rzeczypospolitej
http://www.michalkiewicz.pl/gaz_xx-12-2004.php

"[...] W ten oto sposób w okresie tzw. polskiego pazdziernika PZPR tworzyly dwie grupy: "Chamy" i "Zydy". Gomulka próbujacy poczatkowo lawirowac miedzy nimi, musial w koncu pogodzic sie ze stanowiacymi wiekszosc "Chamami". Czesc "Zydów" skorzystala z okazji na wszelki wypadek i czmychnela z Polski na Zachód, chroniac sie w ten sposób przed odpowiedzialnoscia za wspóludzial w zbrodniach komunistycznego ludobójstwa, a pozostali coraz bardziej sie od partii-przewodniczki dystansowali.

Ostateczne zerwanie nastapilo w latach 1967-1968, kiedy z powodu wojny szesciodniowej na Bliskim Wschodzie, caly tzw. "obóz" socjalistyczny nabral do Zydów nieufnosci. Ta nieufnosc do Zydów sila rzeczy przenoszona byla równiez na "Zydów". [...]"

Moze mamy tych samych wrogów ?.

Endriu
http://drendriu.ovh.org/GIF89a

Data: 2009-12-05 11:29:23
Autor: skippy
Do Fatso......

Użytkownik "Endriu"

[...]

Przydałoby się kiedys przeczytać prawdę o tym wszystkim, tylko że nie widzę szans.
Gomułkowa, Moczar itp. itd.
Ogólnie to zostały wykonane rozgrywki wewnętrzne, a że przy okazji coś można zwalić na Świńskie Ryje, to jeszcze lepiej.

Do Fatso......