Do "GW Antyfaszyst贸w": Czy haker Wildstein UJAWNI艁 list臋 agent贸w komunistycznego SB? : -)

Data: 2012-01-11 11:50:54
Autor: A. Filip
Do "GW Antyfaszyst贸w": Czy haker Wildstein UJAWNI艁 list臋 agent贸w komunistycznego SB? : -)
http://wiadomosci.wp.pl/title,Kupiles-spodnie-przez-internet-Jestes-neonazista,wid,14151019,wiadomosc.html

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,10936869,Hakerzy_z_Anonymous_ujawniaja__faszystow___450_z_Polski.html

IMHO "dob贸r s艂贸w" przez dziennikarzy z GW kwalifikuje si臋 do oskar偶enia o (ochoczy) wsp贸艂udzia艂 w znies艂awianiu bo _ja_ go bezstronnym raportowaniem tego co *kto inny* powiedzia艂 zdolny nie jestem .

URL(s):
http://pl.wikipedia.org/wiki/Lista_Wildsteina

Do "GW Antyfaszyst贸w": Czy haker Wildstein UJAWNI艁 list臋 agent贸w komunistycznego SB? : -)