Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.

Data: 2010-09-27 09:44:12
Autor: marko1a
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

Marek

Data: 2010-09-27 08:22:20
Autor: masti
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-27 10:26:12
Autor: marko1a
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:i7pk7r$qlr$1news.onet.pl...
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

Jestes za głupi aby dociec czego dotyczyła dyskusja więc lepiej zamilcz.

Marek

Data: 2010-09-27 09:01:31
Autor: masti
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 10:26:12 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

uważaj bo Ci żyłka pęknie

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-27 10:40:00
Autor: Arni
masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

cytujac za Fronczewskim: beton, odporny na wiedze, trudny do zarąbania.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2010-09-27 12:56:32
Autor: zefir
W dniu 2010-09-27 10:22, masti pisze:
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

o odkryłeś PoRD? Rychło w czas.

Ale przeczytałeś to, co kryje się pod podanym linkiem? Tam jest interpretacja doktora habilitowanego nauk prawnych z której wynika, że fragment "jeżeli zmusiłoby to innych kierujących pojazdami wielośladowymi do najeżdżania na tę linię" odnosi się do zatrzymywania się przy linii ciągłej ogólnie a nie tylko przy jej krańcach.

--
pzdr.
zefir

Data: 2010-09-27 13:09:38
Autor: gildor
zefir pisze:
[...]

hehe, i że jednoślad nie jest wielośladem, więc zatrzymanie się przy ciągłej kiedy w lusterku widać jednoślad, nie jest możliwe? niesamowite odkrycie :)

i ten, no, mariola, www.kodeksdrogowy.com.pl tam masz PoRD, nie w żadnej wikipedii. i tam też jest ta interpretacja, którą podajesz i wiele innych. poczytaj sobie.

--
gildor
czarny grzechotnik w litrze k5

Data: 2010-09-27 11:23:03
Autor: AZ
On 2010-09-27, gildor <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:

hehe, i że jednoślad nie jest wielośladem, więc zatrzymanie się przy ciągłej kiedy w lusterku widać jednoślad, nie jest możliwe? niesamowite odkrycie :)

Ble, ble, ble. Widac ze zima jest juz blisko...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-27 13:59:57
Autor: marko1a
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7pu1i$v21$5news.onet.pl...

hehe, i że jednoślad nie jest wielośladem, więc zatrzymanie się przy ciągłej kiedy w lusterku widać jednoślad, nie jest możliwe? niesamowite odkrycie :)

Tu zacząłeś zaprzeczać już sam sobie.

:)

Marek

Data: 2010-09-27 14:12:35
Autor: gildor
marko1a pisze:
[...]

ironie zrozum.

marko1a pisze:
"Czyli że jeżeli jedzie za mną tylko motocykl to wolno mi się zatrzymać samochodem"

Data: 2010-09-27 14:30:13
Autor: marko1a

marko1a pisze:
"Czyli że jeżeli jedzie za mną tylko motocykl to wolno mi się zatrzymać samochodem"

Pierwsza nasza sporna sprawa dotyczyła ogólnie zatrzymywania się. Ty krótko stwierdziłeś że ciągła linia to bezwzględny zakaz zatrzymywania się i już mnie odasyłałeś do przepisów. Ja swoje wiem i ie zgadzałem się z tobą i twierdziłem od początku że jeżeli tylko _jest_na_ tyle_miejsca_  to wolno się zatrzymać bez względu na to co z tyłu za nami jedzie gdyż to coś ma na tyle miejsca aby nas objechać. Ty cos ciągle o krańcach lini pisałeś.
Dalej rozwinąłem na motocykl gdyż w przepisie wyraźnie mowa jest o pojeździe wielośladowym a motocykl z definicji w tym samym kodeksie nim nie jest, z małym wyjątkiem - z przyczepką.
Więc motocykl skoro został sklasyfikowany w definicji pojazdów jako pojazd jednośladowy a nie wielośladowy a w przepisie wyraźnie jest mowa o "pojeździe wielośladowym" nie jest przedmiotem tego paragrafu.
Jak widać ustawodawca miał jakis cel aby aby tak nie inaczej doprecyzować rodzaj pojazdu jakiego to dotyczy, inaczej napisał by tylko "pojazdu"
Równie dobrze, idąc twoim tokiem myślenia mogło by być napisane "rower" a w twoim mniemaniu i tak dotyczyć miałoby to wszystkich rodzajów pojazdów.
Na koniec podałem link w którym jest potwierdzenie tego co napisałem  a ty nadal swoje.
Przykro mi ale racji nie masz i nie masz też odwagi przyznać się do tego.

Marek

Data: 2010-09-27 14:03:01
Autor: marko1a
Użytkownik "zefir" <zefir77@SpameromMowimyStanowczeNieo2.pl> napisał w wiadomości news:i7pt8r$uku$1news.onet.pl...
[...]

No i o to właśnie poszło z Glidorem. On cos bredzi ciągle tylko o krańcach a jego koledzy mu przyklaskują gdyż nie wypada im inaczej bo to kumpel. Nawet nie wysilili się zrozumieć o co dyskusja i przeczytać zawartość linku ze zrozumieniem.

Marek

Data: 2010-09-27 14:19:33
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca087fd$0$27044> No i o to właśnie poszło z Glidorem. On cos bredzi ciągle tylko o krańcach a
jego koledzy mu przyklaskują gdyż nie wypada im inaczej bo to kumpel. Nawet nie wysilili się zrozumieć o co dyskusja i przeczytać zawartość linku ze zrozumieniem.
"motocykliscie nic nie jest, mnie tez (jechalem samochodem).
skrecalem  w lewo na stację paliw a motocyklista stwierdzil ze sobie mnie
ominie ppo lewej na podwojnej ciaglej..."
o tym byla, tylko ty zrobiles z tego jakis nonsensowny oftop o zatrzymywaniu sie przy ciaglych liniach.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-27 14:25:25
Autor: Arni
Bartłomiej Kacprzak pisze:

o tym byla, tylko ty zrobiles z tego jakis nonsensowny oftop o zatrzymywaniu sie przy ciaglych liniach.

i na poboczu :) i nie odróznia zakazu zatrzymywania sie (i postoju) od zatrzymania wynikajacego z koniecznosci zastosowania innych przepisów ruchu np ustapienia pierwszenstwa przejazdu.

Data: 2010-09-27 14:45:14
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości news:i7q2dr$dp8$1inews.gazeta.pl...
Bartłomiej Kacprzak pisze:

[...]

Ano, ale teoretyk z niego niezly.
Brakowalo tu takiej osoby.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-27 14:51:19
Autor: marko1a

Bartłomiej Kacprzak pisze:

[...]

Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to jedynka. Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie z piwem w ręku.

Marek

Data: 2010-09-27 13:13:46
Autor: masti
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Dnia pięknego Mon, 27 Sep 2010 14:51:19 +0200 osobnik zwany marko1a
wystukał:

Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to
jedynka. Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie
z piwem w ręku.

weź nie obrażaj programistów. jak rozumiesz tak samo założenia do programu jak PORD to współczuję twoim klientom

--
mst <at> gazeta <.> pl

Data: 2010-09-27 16:02:46
Autor: Ivam
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7q5aa$nmv$1@news.onet.pl...
weĹş nie obraĹźaj programistĂłw.

Nie tylko programistow, ale ogolnie ludzi ze scislym umyslem. Bo ogolnianie czegos do 1 lub 0 to tez blad. Caly swiat dookola, programy komputerowe, motocykle i wszystko co jest produkowane przez osoby ze scislymi umyslami podlega pewnym kompromisom - czyli czemus miedzy 1, a 0 w zaleznosci od potrzeb.

jak rozumiesz tak samo założenia do
programu jak PORD to współczuję twoim klientom

Mam nadzieje, ze tylko klientom trzeba wspolczuc - gorzej, jesli ten czlowiek ma jakiegos podwladnego. Ten to musi miec przerabane.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-27 16:21:24
Autor: Mystik
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Cześć

W dniu 2010-09-27 16:02, Ivam pisze:
Caly swiat dookola, programy
komputerowe, motocykle i wszystko co jest produkowane przez osoby ze
scislymi umyslami podlega pewnym kompromisom - czyli czemus miedzy 1, a
0 w zaleznosci od potrzeb.

Po prostu logika rozmyta.
W tym wątku nawet bardzo rozmyta :).

Mam nadzieje, ze tylko klientom trzeba wspolczuc - gorzej, jesli ten
czlowiek ma jakiegos podwladnego. Ten to musi miec przerabane.

O mamunciu. Faktycznie.
A może to działa w drugą stronę? Miał dobrego nauczyciela?

pozdr.
Mystik

Data: 2010-09-27 14:54:17
Autor: newrom
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mšdrych inaczej" szczekaczy.
On Mon, 27 Sep 2010 14:51:19 +0200, "marko1a" <marko1a@lycos.de>
wrote:

Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie z piwem w ręku.

No to spieprzyles sobie cala mlodosc! ;)

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-09-27 14:54:25
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-09-27 14:51, marko1a pisze:

Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to
jedynka. Jeżeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie
z piwem w ręku.

I to wlasnie jest blad, juz dawno zostalo udowodnione, ze piwo lepsze od chleba, a jak sie mowi kup chleb, to w domysle zawsze jest piwo :-)

Michal V-R
gg 9409047
żyje sie raz, pozniej sie tylko straszy

Data: 2010-09-27 16:00:59
Autor: Rzep
[...]

ROTFL :)

--
pozdr
"rzep"

Data: 2010-09-27 16:42:00
Autor: Leszek Karlik
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych i naczej" szczekaczy.
On Mon, 27 Sep 2010 14:51:19 +0200, marko1a <marko1a@lycos.de> wrote:

[...]
Nie teoretyk ale programista. Dla mnie zero to zero a jedynka to  jedynka. JeĹźeli matka wysyłała mnie po chleb to wracałem z chlebem a nie  z piwem w ręku.

A jak na szamponie jest napisane "Nanieść na włosy, wmasować, spłukać,
czynność powtórzyć" to na jedno mycie włosów zużywasz całą butelkę? :-)

--
Leszek 'Leslie' Karlik
NTV 650

Data: 2010-09-27 18:10:44
Autor: newrom
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mšdrych inaczej" szczekaczy.
On Mon, 27 Sep 2010 16:42:00 +0200, "Leszek Karlik" <leslie@hell.pl>
wrote:

A jak na szamponie jest napisane "Nanieść na włosy, wmasować, spłukać,
czynność powtórzyć" to na jedno mycie włosów zużywasz całą butelkę? :-)

ROTFL
Petla nieskonczona :-D
pozdr
newrom

Data: 2010-09-28 01:14:47
Autor: alex
Do Glidora, Guta, i pozostaâych "mĽdrych inaczej" szczekaczy.
"Leszek Karlik" <leslie@hell.pl> writes:

[...]

i umiera pod prysznicem bo nie ma obslugi bledow

a.
--
=alx | crypto 0x46399138 | GSF400 | alex.blip.pl | nie mam czasu na hedonizm

Data: 2010-09-27 15:58:47
Autor: Ivam
Użytkownik "Arni" <arni@no.spam.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i7q2dr$dp8$1@inews.gazeta.pl...
i nie odróznia zakazu zatrzymywania sie (i postoju) od zatrzymania wynikajacego z koniecznosci zastosowania innych przepisów ruchu np ustapienia pierwszenstwa przejazdu.

Az mnie dziwi, ze tak szybko sie poprawil z "wymijania" na omijanie. Ogolnie chcialby dokopac, ale sie gubi. Widac to tez np. pare postow wyzej - bo wczesniej o motocyklu jako pojezdzie wielosladowym mowa byla w przypadku motocykla z wozkiem bocznym, a teraz koles podaje przyklad motocykla z przyczepka (ktory IMHO stanowi zespol pojazdow, ale nie chce mi sie zaglodac do pordu, wiec na 100% nie jestem pewien).

Ogolnie mozna sie posmiac, ale tylko przez chwile, bo potem do czlowieka dociera, ze takich co nie potrafia zrozumiec slowa pisanego(+nie moga zrozumiec jakiejkolwiek, innej niz wlasna, argumentacji, +sa na tyle uparci, ze musza dojebac w osobnym watku) jest od cholery w naszym kraju i z takimi nieraz trzeba codziennie sie uzerac. I to zaczyna sie robic straszne, bo moze oznaczac rowniez, ze takich mozna spotkac na drodze :(

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-27 14:38:00
Autor: marko1a
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca08bd5$0$21004$65785112news.neostrada.pl...

tylko ty zrobiles z tego jakis nonsensowny oftop o zatrzymywaniu sie przy ciaglych liniach.

Ależ to nie ja napisałem że w takim miejscu wogóle zatrzymać się nie można gdyż to przy podwójnej ciągłej a w takich miejscach nie wolno i już.
Rozumiesz?
Nie ja lecz Glidor napisał a ja mu zaprzeczyłem i wtedy się zaczęło na całego.
Przeczytaj od początku a się przekonasz.

Marek

Data: 2010-09-27 14:44:58
Autor: gildor
marko1a pisze:
[...]

co ja napisałem? że nie można zatrzymać się przy ciągłej, żeby skręcić?

Przeczytaj od początku a się przekonasz.

o czym się przekona? Ty lepiej sam poczytaj. w szczególności siebie od początku.

Data: 2010-09-27 15:00:49
Autor: marko1a
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7q3ka$v21$8news.onet.pl...

co ja napisałem? że nie można zatrzymać się przy ciągłej, żeby skręcić?
Nie,  napisałeś że w miejscach oznaczonych podwójną ciągłą wogóle zatrzymywać się nie wolno.

Cytuję:

"na prawde poczytaj PoRD i skoncz pierdolic. zatrzymac się przy
ciągłej... masz bardziej rozbudowana wyobraźnie, niż gość od BMW"

Albo tu:

"Ty masz nawet problemy z czytaniem. To ja przekopiuje tak łatwiej i prosciej, dobrze? bo jeszcze kiedyś Cię
po drodze bede mógł spotkac
"Zabrania się zatrzymania pojazdu na jezdni wzdłuż linii ciągłej"
pozwalam Ci przeanalizować ten fragment w ciszy i spokoju"

No i?

Marek

Data: 2010-09-27 15:25:22
Autor: marko1a
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7q52r$v21$9news.onet.pl...

ale no i co?

Widzę że ostro rżniesz głupa.

Marek

Data: 2010-09-27 16:11:33
Autor: gildor
marko1a pisze:
Użytkownik "gildor" <gildor@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i7q52r$v21$9news.onet.pl...

ale no i co?

Widzę że ostro rżniesz głupa.

gildor:
"czyli możesz zatrzymać pojazd dopiero tam, gdzie pojazd wielośladowy zmieści się miedzy Tobą, a linią ciągłą jej nie najeżdżając."

marjola:

Data: 2010-09-27 15:48:28
Autor: Mystik
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Gildor - nie wiesz, że:
"Nie dyskutuj z głupkiem! Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem!"

Przypomnij sobie pierwszy post tego gościa w tym wątku w odpowiedzi na post Michała (cytuje w całości):

"
Użytkownik "Michał Gut" <michal@wytnijizostawsamadomenesircomp.pl> napisał w wiadomości news:i7g2et$ub4$1portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
mnie ominie ppo lewej na podwojnej ciaglej...
> w zyciu tak szybko nie wyobrazalem sobie co mu sie moglo stac... nie
wazne ze nie moja wina - wyrzuty sumienia mialbym chyba do konca zycia jakby sobie kuku zrobil...

Skręcałeś na podwójnej?
On niekoniecznie musiałby ja przeciąć by cię wyminąć. Można śmiało przyjąć że to co chciał zrobić to był manewr wymijania a nie wyprzedzania gdyż zapewene zwolniłeś przed skrętem do niewielkiej prędkości. To dało mu sygnał że może rozpocząć manewr wymijania.
Więc jak widzisz on prawa nie złamał, ty tak.
"

Przecież On nie tylko nie rozumie tego co czyta. Dodatkowo żyje jeszcze w jakieś wirtualnej rzeczywistości, stworzonej na własny użytek.
Jest typowym przykładem trolla, który najpierw coś pieprznie bez sensu, a potem w imię obrony swojego image, przyczepi się do jakiegoś szczegółu i drąży tak długo, aż pozostałym interlokutorom opadną ręce i dają spokój. A on wychodzi w swojej ocenie zwycięsko, z przekonaniem, że znowu spełnił swój obywatelski obowiązek, wychowując to niedouczone społeczeństwo.

Zauważ, że w swojej wypowiedzi założył, że Michał:
1. Nie włączył kierunkowskazu,
2. Skręcał na stację na podwójnej ciągłej,
3. Rozpoczyna swój manewr w takim miejscu, że pomiędzy nim, a linią ciągłą jest miejsce na motocykl.

I to w zasadzie powinno kończyć dyskusję, bo trudno dyskutować z kimś, kto konfabuluje.
Do tego jeszcze próbuje obrazić całą masę ludzi.

Mystik

Data: 2010-09-28 09:20:17
Autor: marko1a
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
Użytkownik "Mystik" <mystik@po.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7q7bb$vh0$1news.onet.pl...

napisał "ominie" czyli że musiał stać.

cytuję:
> skrecalem  w lewo na stację paliw a motocyklista stwierdzil ze sobie
mnie ominie ppo lewej na podwojnej ciaglej...

Zauważ, że w swojej wypowiedzi założył, że Michał:
1. Nie włączył kierunkowskazu,

A napisał że włączył kierunkowskaz? Z kogo robisz idiotę?

2. Skręcał na stację na podwójnej ciągłej,

Napisał wyraźnie "na podwójnej ciągłej"  Z kogo robisz idiotę? Czy to ja napisałem  cytuję: "> skrecalem  w lewo na stację paliw a motocyklista stwierdzil ze sobie
mnie ominie ppo lewej _na_podwojnej_ciaglej_..."

Do tego jeszcze próbuje obrazić całą masę ludzi.
Jak narazie nikogo nie obraziłem, natomiast sam usłyszałem sporo kurw i jobów pod moim adresem.

Jedyne co można mi zarzucić to pomyłkowo nazwanie manewru omijania wymijaniem za co przeprosiłem od razu i przyznałem się do błędu. Ale z Glidorem dyskusja zeszła na inny tor i podczas niej okazuje się że przy okazji wielu z was popełniło wiele inych pomyłek lub twardo wturujecie Glidorowi mimio że jak zauwazyłem  kilku wogóle nie miało pojęcia o czym z nim była dyskusja :) ale twardo stoicie przy swoim bo to kuplem z groupy Glidor
I tak więc dalsza moja dyskusja z Glidorem dotyczyła wogóle teorii zatrzymywania się przy podwójnej ciągłej rozdzielającej pasy jezdni gdziekolwiek. Glidor uparcie twierdzi od początku że absolutnie nie wolno się zatrzymywać gdy pasy jezdni rozdzielone są podwójną ciągłą, cytuję go: "ten pojazd (wielośladowy) nie może zatrzymać się przy ciągłej. end of story. nie wiem czego nie rozumiesz." Od tej chwili dyskusja przestała dotyczyć problemu Michała Guta a zaczęła nabierać kolorów w innej kwestji. Tłumaczyłem Glidorowi że się myli gdyż artykuł 49 zawiera oprócz :"zabrania" także wyrazy "jezeli" oraz "wielośladowych" więc jednak są wyjątki w których można się zatrzymyać na jezdni mimo że pasy są oddzielone podwójną ciągłą. Mało tego Glidor nei zrozumiał przepisu tego wogóle i bredził coś na początku o początkach i końcach cytuję" zapominając że jest tam napisane również "oraz". Czyli że w przepisie tym wyraźnie zabrania się zatrzymywani a wzdłuż _oraz_  na początku i końcu ale jest jeszcze "jeżeli". Przytoczyłem mu ostatecznie komentarz w linku na dowód że myli się i co oznacza to "jeżeli" i co wyszło dalej? Nadal to samo.  Bartłomiej Kacprzak też zabłysł ponieważ dyskusja toczyła się o pasy rozdzielające a on palnął jak łysy o podłogę cytuję: "Widziales gdzies podwojna ciagla przy poboczu?" Ale niejaki Ivam zaraz za nim skoczył na mnie, czyli też widzę kolega kolegę...
Ja wiem że wy się znacie i jeden za drugim będzie obstawał a ja wpadłem tu na chwilę tylko, no to wiadomo że to ja będę tym złym.  Przypomnę jednak że w pierwszej wypowiedzi Michała Guta nie było ani śladu o punktach na które napisałem wyjaśnienie tu wcześniej, mało tego, napisał wyraźnie "ominie po lewej _na_podwojnej_ciaglej_..."  No to więc o co wam chodzi do kurwy nędzy? Żaden z was nei widział stacji benzynowej na którą zjechać nie wolno gdyż faktycznie oddzielona jest podwójną ciągłą bez lini przerywanych? Np. na drodze Ekspresowej są takie!  Więc skojarzyłem że Michał Gut znajdował się właśnie w takim miejscu. Trudno to kurwa zrozumieć?

Inna sprawa, ktoś inny zarzucił mi że motor z wózkiem a nie z przyczepką. Chuj z tym! Nie znam się na motorach, nie mam prawa jazdy kat A i nie muszę wiedzieć że nazywa się to wózek boczny a nie przyczepka boczna. Tak samo jak ten co ma kat B nie musi wiedzieć jak nazywa się dany element składu TIRa. Nie ma takiego obowiązku i tyle. Dla mnie nadal może to być wózkiem bocznym albo boczną przyczepką. Wali mnie to. Wózek jak wózek równie dobrze można go ciągnąć, pchać, przyczepić z boku ale co to zmienia? Co kurwa?
Więc kto tu jest wielbłądem?
Większość z was uparcie i bez pokrycia przyklaskując Glidorowi pokazała że to nie potrafi zrozumieć słowa pisanego gdyż "pojazd wielośladowy"  to pojazd który pozostawia więcej niż jeden ślad, że "jeżeli"  oznacza nie zawsze, a "oraz " oznacza tu i tu Niestety ale żaden z przyklaskujących nie ma odwagi się przyznać że tak naprawdę nie zrozumiał o czym tak naprawdę jest w tym przepisie mowa, mało tego, podałem interpretację w linku a wy nadal swoje.

Życzę wam wszystkim powodzenia i bezstresowej i bezpioecznej jazdy na waszych pięknych motocyklach.
Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

Marek

Data: 2010-09-28 09:53:27
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
marko1a napisał(a):
Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

Arni dzieki! Jeszcze tylko sikacza znowu zablokuj!

--
Kamil Nowak 'Amil'
rocker's not dead

Data: 2010-09-28 10:01:07
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "Kamil Nowak 'Amil'" <kn@qumak.spaaaaam.pl> napisał w wiadomości news:i7s75k$5hn$1mx1.internetia.pl...
marko1a napisał(a):
Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

Arni dzieki! Jeszcze tylko sikacza znowu zablokuj!
Ech, znowu bedzie nudno.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-28 13:45:59
Autor: Arni
Kamil Nowak 'Amil' pisze:
marko1a napisał(a):
Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

Arni dzieki! Jeszcze tylko sikacza znowu zablokuj!

ja nie moge, moge podac adres do admina Atmana i tam słac petycje bo moje argumenty go nie przekonały.
Chyba ze zrobimy jakas petycje (moze wątek specjalny) i to mu podeslemy? Bo poziom sikacza jest zenujacy i w dodatku kosztem zaniżania poziomu p.r.m. nabija komus prywatną kase.

Data: 2010-09-28 11:47:11
Autor: AZ
On 2010-09-28, Arni <arni@no.spam.pl> wrote:
Chyba ze zrobimy jakas petycje (moze wątek specjalny) i to mu podeslemy? Bo poziom sikacza jest zenujacy i w dodatku kosztem zaniżania poziomu p.r.m. nabija komus prywatną kase.

Ja jestem za. Moze watek podobny do glosowan ktore sie przeprowadza
na usenecie?

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-09-28 16:31:19
Autor: Ivam
On 2010-09-28, Arni <arni@no.spam.pl> wrote:
Chyba ze zrobimy jakas petycje (moze wątek specjalny) i to mu podeslemy?
Bo poziom sikacza jest zenujacy i w dodatku kosztem zaniĹźania poziomu
p.r.m. nabija komus prywatną kase.

Ja jestem za. Moze watek podobny do glosowan ktore sie przeprowadza
na usenecie?

Ja tez.

--
pzdr:
Ivam

ps. kto zacznie nowy watek?

Data: 2010-09-28 13:37:14
Autor: gildor
marko1a pisze:
[...]

manipulator:

Mowa jest o _motocyklu_ który może bez problemu ominąć *ten* pojazd bez
konieczności najechania na podwójną linię"

Data: 2010-09-28 16:30:36
Autor: Ivam
Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ca1973b$0$21005$65785112@news.neostrada.pl...
Inna sprawa, ktoś inny zarzucił mi że motor z wózkiem a nie z przyczepką.

To bylem ja.

Chuj z tym! Nie znam się na motorach, nie mam prawa jazdy kat A i nie muszę wiedzieć że nazywa się to wózek boczny a nie przyczepka boczna.

To po co medrkujesz?

(...) przyczepić z boku ale co to zmienia? Co kurwa?

To, ze czepiasz sie szczegolow, jednoczesnie udowadniajac, ze w ogole Cie one nie obchodza. Nauczylem sie z takimi nie dyskutowac merytorycznie, wiec sie czepiam pierdol.

Niestety ale żaden z przyklaskujących nie ma odwagi się przyznać że tak naprawdę nie zrozumiał o czym tak naprawdę jest w tym przepisie mowa, mało tego, podałem interpretację w linku a wy nadal swoje.

Mi sie wydaje, ze tylko Gildor i kilku innych dyskutujacych z Toba jest w stanie Cie zrozumiec. Po prostu masz problem z jasnym przekazaniem mysli. Moze masz racje i moze sie okazac, ze myslicie tak samo z Gildorem, ale naprawde ciezko sie Ciebie czyta.

Życzę wam wszystkim powodzenia i bezstresowej i bezpioecznej jazdy na waszych pięknych motocyklach.

Dziekuje. Albo moze nawet w imieniu grupy powiem: dziekujemy. Jeszcze by sie przydaly zyczenia ladnej pogody.

Grupa zostanie zaraz właśnie u mnie zanulowana.

Taaaa... na 100% sobie odpuscisz i nie przeczytasz co Ci Gildor napisze;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-09-28 16:46:54
Autor: gildor
Ivam pisze:
Taaaa... na 100% sobie odpuscisz i nie przeczytasz co Ci Gildor napisze;)

nie chce mi się kompletnie. rozwlekł wszystko, a na końcu i tak wyszło na to samo.

Data: 2010-09-27 15:04:28
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca09031$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Probowales sie kiedys zatrzymac _przy_podwojnej ciaglej?? Przy lewej krawedzi jezdni? Zeby wyjsc na siku?

Krw, czlowieku o czym ty piszesz?
Jak ja ciebie nie chce spotkac to ty nawet nie wiesz!

A tak btw to zrob tak jak mowisz, zatrzymaj sie przy podwojnej ciaglej i idz do lasu na siku, napisz tylko potem jak bylo.
Ale nie jak sikales, tylko, co powiedzieli ci z samochodow stojacych za twoim samochodem, motocyklem, czymkolwiek.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-27 15:10:14
Autor: marko1a
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca0965d$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

Widziales gdzies podwojna ciagla przy poboczu?
Probowales sie kiedys zatrzymac _przy_podwojnej ciaglej?? Przy lewej krawedzi jezdni? Zeby wyjsc na siku?

Ale jaja! Ty to już wogóle jesteś z jakiejś innej planety!.
Kto tu mówi/pisze o ciągłej przy poboczu? Cały czas dyskusja jest o lini rozdzielającej pasy jezdni!
Do szkoły? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem!

Krw, czlowieku o czym ty piszesz?
Jak ja ciebie nie chce spotkac to ty nawet nie wiesz!

VCV

Marek

Data: 2010-09-27 16:23:38
Autor: Ivam
Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ca097bf$0$27033$65785112@news.neostrada.pl...
Do szkoły? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem!

Hahahahhahahahah ROTFL do tego LOL.  :D:D:D

Naprawde BPNSP - pozostaje powiedziec tylko "i kto to mowi?" ;)

--
Ivam

Data: 2010-09-28 08:41:56
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca097bf$0$27033$65785112news.neostrada.pl...
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości Ale jaja! Ty to już wogóle jesteś z jakiejś innej planety!.
Kto tu mówi/pisze o ciągłej przy poboczu? Cały czas dyskusja jest o lini rozdzielającej pasy jezdni!
Do szkoły? Nauczyć się czytać ze zrozumieniem!
Ty, krw, naprawde zatrzymujesz to czym jedziesz przy srodku jezdni??
Normalnie krwa oczom nie wierze.

EOT

--
Bartek
Niebieska9'99

A teraz, przyznac sie ktory tak wkreca ludzi, bo w to, ze sa tacy idioci z prawem jazdy nie uwierze.

Data: 2010-09-28 09:23:42
Autor: marko1a
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca18e34$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ty się lepiej wytłumacz się jak ci do głowy przyszło walnąć o liniach przy poboczu skoro od początku mowa o rozdzielających pasy jezdni.

Pozdrawiam.

Marek

Data: 2010-09-28 09:55:34
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca19808$0$22794$65785112news.neostrada.pl...
Ty się lepiej wytłumacz się jak ci do głowy przyszło walnąć o liniach przy poboczu skoro od początku mowa o rozdzielających pasy jezdni.
Ty wiesz co? Ty sobie stawaj przy podwojnej ciaglej, pojedynczej ciaglej oddzielajacej pasy ruchu, ja mam to generalnie w tylku bo na cale szczescie mieszkamy daleko od siebie.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-27 10:08:03
Autor: Bartłomiej Kacprzak

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca04b53$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

Ty naprawde dobry jestes, mam nadzieje, ze nie z Lodzi.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-30 09:11:45
Autor: Michał Gut
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.
przepraszam ze odpowiadam na twoj post a nie trola - on siedzi w kf i nie mam jak mu odpowiedziec:) a mam tylko bardzo krotka wiadomosc:

marko1a dla ciebie to "Pana Guta".

Data: 2010-09-27 10:18:50
Autor: newrom
Do Glidora, Guta, i pozostałych "mšdrych inaczej" szczekaczy.
On Mon, 27 Sep 2010 09:44:12 +0200, "marko1a" <marko1a@lycos.de>
wrote:

http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

heuhuehuehuehue
i nikt nie powie Ci ze biale jest biale!

Data: 2010-09-27 11:00:04
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Skad jest?

A moze ktos sprawdzic skad on klika?

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-27 11:06:07
Autor: marko1a
Skad jest?
Użytkownik "Bartłomiej Kacprzak" <bar.ka@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ca05d15$0$21001$65785112news.neostrada.pl...

A moze ktos sprawdzic skad on klika?

Nowy Sącz ul. Węgierska

Chcesz wiedzieć więcej?

Marek

Data: 2010-09-27 11:27:22
Autor: Arni
Skad jest?
marko1a pisze:
[...]

neostrada.pl

nazwa zobowiazuje.

Data: 2010-09-27 11:28:16
Autor: Bartłomiej Kacprzak
Skad jest?

Użytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisał w wiadomości news:4ca05e89$0$22814$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Nieeeee, cale szczescie, ze daleko ode mnie.
Ale dobrze wiedziec, coby NS omijac z daleka, a jak bedziesz chcial wpasc do Lodzi, koniecznie napisz na precle.
Bede wiedzial, zeby z domu nie wychodzic.

Bartek
Niebieska9'99
Ave1,8
EL

Do Glidora, Guta, i pozostałych "mądrych inaczej" szczekaczy.