Do Glidora, Guta, i pozosta³ych "m±drych inaczej" szczekaczy.

Data: 2010-09-27 10:08:03
Autor: Bart³omiej Kacprzak
Do Glidora, Guta, i pozosta³ych "m±drych inaczej" szczekaczy.

U¿ytkownik "marko1a" <marko1a@lycos.de> napisa³ w wiadomo¶ci news:4ca04b53$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
http://preview.tinyurl.com/art49

A teraz wszystko odszczekacie.

Ty naprawde dobry jestes, mam nadzieje, ze nie z Lodzi.

--
Bartek
Niebieska9'99

Data: 2010-09-30 09:11:45
Autor: Micha³ Gut
Do Glidora, Guta, i pozosta³ych "m±drych inaczej" szczekaczy.
przepraszam ze odpowiadam na twoj post a nie trola - on siedzi w kf i nie mam jak mu odpowiedziec:) a mam tylko bardzo krotka wiadomosc:

marko1a dla ciebie to "Pana Guta".

Do Glidora, Guta, i pozosta³ych "m±drych inaczej" szczekaczy.