Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...

Data: 2010-04-04 18:32:23
Autor: Stan
Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...
....siejących zło na tym forum.
Daremne wasze wściekłe ujadanie na Kościół, Papieża, księży, wiarę.Bywałem w Kościele codziennie od czwartku do dzisiaj włącznie.Miło zobaczyć jest Kościół pełen ludzi, mnóstwo ludzi stojących z braku miejsca na placu przykościelnym a nawet w przylegającym parku.Próbujecie walczyć z Chrystusem i zawrócić kijkiem Wisłę sądząc w swojej naiwności że Wam  to się uda.
Stan

Data: 2010-04-05 10:33:43
Autor: cyc

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hparb3$g7s$3news.eternal-september.org...

[...]

Wlasciwsze byloby abys nie Barnim byl , tylko Baranem , ze wszystkimi skutkami takiego nicku .
Nie bede wypowiadal sie w imieniu pozostalych wymienionych przez Ciebie a od siebie napisze tylko tyle , ze chron mnie Panie Boze od takich polglowkow katolikow jak TYy , ktorzy wiare postrzegaja poprzez pryzmat bezkarnosci ksiezy pedofili , ksiezy zlodziei i ksiezy tak nadetych pycha , ze wnet sie "rozpukna " .
Tylko barany moga udawac , ze nie ma sprawy i dalej calowac obsr...na od lotrostw reke plebana i aby nie bylo niedomowien , to piszac powyzsze mam na uwadze tylko ta szczegolna grupe Twoich idoli w koloratkach , ta , ktora ma tyle wspolnego z Chrystusem ile Ty z uczciwoscia .

cyc

Data: 2010-04-04 21:41:05
Autor: Barnim

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:hpc798$vsu$1news.onet.pl...

> [...]

uwadze tylko ta szczegolna grupe Twoich idoli w koloratkach , ta , ktora ma
tyle wspolnego z Chrystusem ile Ty z uczciwoscia .

i taki słowotok wywołany tylko słowem Alleluja?

Ty cycu, nie potrzebujesz czasem jakiś egzorcyzmów?

W sumie to trochę Cię lubię, ale tylko wtedy kiedy
nie piszesz o chrześcijaństwie, molestował ciebie
jakiś pleban w młodości czy jak?

Barnim

Data: 2010-04-06 16:49:26
Autor: cyc

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości news:hpdee1$5km$1news.eternal-september.org...

> [...]

W sumie to trochę Cię lubię, ale tylko wtedy kiedy
nie piszesz o chrześcijaństwie, molestował ciebie

Przepraszam !!.
Zle przeczytalem i powiazalem posty .
To nie mialo Ciebie dotyczyc . Pomylka , jeszcze raz przepraszam .

cyc

Data: 2010-04-04 09:34:06
Autor: Woland
Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...
Stan napisał(a):

Kosciol pelen ludzi, mnostwo ludzi stojacych z braku miejsca na placu

Napisz jeszcze w jakim wieku byli ci ludzie, bo to dość istotne...

Data: 2010-04-04 18:45:36
Autor: Stan

Użytkownik "Woland" <tzva.adonai1@lycos.com> napisał w wiadomości news:d1340cb3-e544-488b-8b15-35e5cc28fde4r18g2000yqd.googlegroups.com...
Stan napisał(a):

Kosciol pelen ludzi, mnostwo ludzi stojacych z braku miejsca na placu

Napisz jeszcze w jakim wieku byli ci ludzie, bo to dość istotne...

...Od dzieci na rękach rodziców do staruszków o lasce, a najwięcej młodzieży...
Stan

Data: 2010-04-04 22:10:53
Autor: Adam

Stan napisał(a):

[...]

To jak wytłumaczyć, że ci sami ludzie po powrocie z kościoła będą kłamali, zdradali żony i mężów, świadczyli nieprawdę w PIT-ach, głosowali na członków SLD i PO. Chodzą do kościoła, chwalą JP II, ale z nauk chrześcijańskich niczego nie pojęli.
AC

Data: 2010-04-03 22:25:37
Autor: Barnim

Użytkownik "Adam" <bluesman1952@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hpartf$nj8$2atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]
SLD i PO. Chodzą do kościoła, chwalą JP II, ale z nauk chrześcijańskich

Ja np. jestem grzesznym rzymskim katolikiem, i jak będziesz mnie
próbował przekonać do praw pederastów i wolnej aborcji, to
najprawdopodobniej tak ci gębe obije, że zęby będą ci latać.

Nie mam z tym żadnego problemu, akceptuje swoją grzeszną naturę
żywiołowo i radośnie.

Barnim

Data: 2010-04-04 22:52:00
Autor: Polok_prawdziwy
Barnim wrote:

Nie mam z tym żadnego problemu, akceptuje swoją grzeszną naturę
żywiołowo i radośnie.

I wystarcy, ze na PSENOJśWINTSEŁOFIAROWANIE łodpowiedniom sumkem dutkuw wciepnies i jus PSEBACENIE uzyskos...!!!

Mondry i dobrotliwy ten nas Ponbucek, a mondry i dobrotliwy...

Data: 2010-04-05 08:43:03
Autor: sofu
Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...

Użytkownik "Barnim" <Barnim@litwa.pl> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -

Najprawdopodobniej!
Ale moze sie tez zdarzyc, ze to on majacy tez grzeszna nature w sobie,
przestawi ci szczeke miejscami: góra, dół czyniąc cie juz na całe życie
cichym i bogobojnym katolikiem o prawej duszy. Albowiem powiedziane jest:
kto mieczem wojuje od miecza ginie..

sofu

Data: 2010-04-04 21:46:16
Autor: Barnim

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:hpc0bt$j5p$1node1.news.atman.pl...

> [...]
> najprawdopodobniej tak ci gębe obije, że zęby będą ci latać.
>
> Nie mam z tym żadnego problemu, akceptuje swoją grzeszną naturę

-- -- -- -- -- -- -

[...]

Ich nehme das Risiko an.

chlastając mieczem,
Barnim

Data: 2010-04-04 15:17:09
Autor: Mariusz Merta
[...]

pan ma chyba coś nie ten teges jeśli chodzi o statystykę i o
rzeczywistość...
pisałem powyżej, mieszkam i pracuję w UK, więc nie mam żadnych
problemów z podatkami
nie muszę tuta kombinować...
nie głosowałem na członków po czy sld, a swoją droga czy to nie
przypadkiem w/w
partie nie okłamały wyborców...więkoszość uwierzyła w te gadki szmatki
raju czy drugiej Irlandii....
ze zdradzanie żon i mężów to jest też coś nie tak bo z tego co mnie
wiadomo, to głównie dotyczy to środowisk
które maja w tzw. głębokim poważaniu wartości chrześcijańskie....np.
róbta co chceta...
powiem tak chłopcze, jeżeli sugerujesz, że coś rozumiesz z nauk JPII
to oskarżaj bez dowodów
zresztą w Biblii stoi wyraźnie,"jaką miarą mierzycie, taką odmierzą
wam..."
odnoszę wrażenie, że pan swoją wiarę odmierza centymetrem krawieckim
otrzymanym z rąk adama michnika

życzę bardziej wyważonych sądów wobec ludzi, bo osąd człowieka to nie
popis retoryczny i głupawa gadka
tylko poważna sprawa...grupowe osądy praktykowano w komunizmie i
hitleryzmie
ale skor czujesz pan inklinacje do sądzenia ludzi w duchu prawdy wg
michnika to proszę konsultować sie
z cycem albo z grzesiem z. oni są wybitnymi znafffcami problematyki
prawdy i uczciwości na bazie nauki JPII
i w ogóle całej teologii KK.
Mariusz Merta

Data: 2010-04-04 22:39:13
Autor: Slawek SWP

Stan napisał(a):

[...]

Wszyscy!? Statystyka twierdzi coś innego... Wiesz, ta bezduszna nauka dotycząca masowych danych. Nawet biorąc poprawkę na zainteresowanie wynikiem konkretnych kręgów to większość badań była robiona wcześniej niż bieżąca nagonka więc najnowsze wyniki nie mogą się "gwałtownie" różnić od poprzednich :D Tak mówi statystyka...

--
Sławek SWP
"to nie tęsknota za komuną

['] Prawdą po oczach, przez całe życie!
http://blog.rp.pl/rybinski/

P(od) S(podem)
Zezwalam na kopiowanie, powielanie i cytowanie mojego tekstu pod warunkiem wskazania jego źródła.

Data: 2010-04-06 15:10:31
Autor: boukun
[...]

Ale jakie to qrwa nauki? Nauki, jak wychować niewolników systemu...

boukun

Data: 2010-04-04 15:05:21
Autor: Mariusz Merta
On 4 Kwi, 17:32, "Stan" <kowaliks...@iwp.pl> wrote:
[...]

Muszę dorzucić swoje trzy grosze...
dzisiaj rano byłem na Rezurekcji w Bognor Regis
i mile zaskoczyła mnie ilość i różnorodność obecnych w kościele
co więcej polski ksiądz i angielski proboszcz też byli zaskoczeni...
żeby było ciekawiej, znajomi z Bognor u których smakowałem dzisiaj
wyborny żurek z kiełbaska powiedzieli mi, że wczoraj przy święceniu
jajców
też nie spodziewano się takiej ilości ludzi i trzeba było święcić dwa
razy...
dla ścisłości, polska rada parafialna na moje oko średnia wieku około
25 lat...
kościół był pełen młodych ludzi, młodych mam i ojców z dziećmi na
ręku
przyjmujących komunię...
Jezus zwycięży...Chwała mu za to...
Mariusz Merta

Data: 2010-04-04 19:41:54
Autor: jadrys
Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...
W dniu 2010-04-04 18:32, Stan pisze:
...siejących zło na tym forum.

Stan

Czy aby nie przesadzasz?

Data: 2010-04-03 22:07:30
Autor: Barnim

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:hpaj44$ole$1news.onet.pl...
W dniu 2010-04-04 18:32, Stan pisze:
> ...siejących zło na tym forum.
>
> Stan

Czy aby nie przesadzasz?

Zdecydowanie nie przesadza, czy np. taki pedryl Grzes
sieje tu może dobro?

Przede wszystkim sieje porutę wielką, ale sieje też
swoje odrażające zboczenia seksualne, nienawiść
do Kościoła Katolickiego, wynikającą właśnie z jego
nienormalnego i wbrew naturze pociągu seksualnego,
a to wszystko razem to już jest Zło w czystej postaci.

Barnim

Data: 2010-04-04 22:48:51
Autor: Polok_prawdziwy
Barnim wrote:

[...]

Noooo..., racjem łokrutnom mos...

- ZŁO W CYSTEJ POSTACI....

http://www.sfora.pl/Ksieza-gwalcili-dzieci-Kryli-ich-arcybiskupi-WIDEO-
a14261

Data: 2010-04-06 15:04:56
Autor: jadrys
W dniu 2010-04-03 22:07, Barnim pisze:
[...]

Po prostu tylko ocenia postępowanie niektórych księży..  Czy to można nazwać "sianiem nienawiści"? - moim zdaniem nie. A nawet powiem więcej - milczenie w takich sprawach nie służy dobremu imieniu kościoła.

Data: 2010-04-04 20:49:15
Autor: Polok_prawdziwy
Stan wrote:

[...]

Niepomyliłeś siem casem z MEDIAMARKTEM...!?

Data: 2010-04-06 15:07:27
Autor: boukun
[...]

To świadczy tylko o tych "ludziach"...
Jak ja to pisałem, są wśród nich  niby ludzie wykształceni, dyrektorzy firm, prezesi... i penerzy z obdartymi nosami, wszyscy mają jeden i ten sam mózg...
I wszyscy ze strachu, że im się życie kończy...

boukun

Do Grzegorza Z.,cyca, boukuna i innych ...