Do Hansa von Scharm (długie)

Data: 2009-07-21 19:02:40
Autor: Wiesław Łopata-UMPC
Do Hansa von Scharm (długie)
Panie Janek
Odnoszę wrażenia że od jakiegoś czasu masz problemy ze swoją osobowością. Nazwałbym to "lingwistycznym kompleksem wyższości". Wracaj do Kraju! Będąc dalej na obczyźnie możesz źle skończyć. Powinieneś się zastanowić czy nie nadszedł już czas abyś z ... kimś o swoich problemach porozmawiał. Masz jeszcze szansę.

A teraz w temacie uporczywych sugesti abym tam (Horka) zadzwonił i się u źródła wszystkiego dowiedział. Mam inną wypracowana metodę. Może długotrwałą ale sie sprawdza.

Na przykładzie:
1. Jak chcę kupić TV f-my Sory to nie idę do ich sklepu firmowego. Bo wiem że zasypią mnie informacjami o samych pozytywach. I że nie do końca będa to informacje rzetelne. Sprawdzam informacje o produkcie swoimi kanałami.

2. Jak np. chcę pojechać do Horki to nie dzwonie tam bo wiem że mi odpowiedzą że miejsca namiotowe są a także są pokoje dwuosobowe. Dlaczego nie dzwonie bo! Może się okazać (to tylko taki przykład) że miejsca namiotowe są ... ale ostatnie dwa bo pole jest małe, a pokój dwuosobowy jest ale tylko jeden i właśnie jest remontowany. Sprawdzam informacje swoimi kanałami.

3. Jak chcę zanurkować w Egipcie to sprawdzam jakoś usług swoimi kanałami i czytam niniejszą grupę. Raz odstapiłem z lenistwa od powyższych zasad i ... mam za swoje.

4. Jak chcę ... a może juz wystarczy...

Wiesiek

Do Hansa von Scharm (długie)