Do Herska

Data: 2010-08-21 16:22:06
Autor: Pistacjusz
Do Herska
znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
szukać.

Data: 2010-08-22 02:47:31
Autor: rAzor
Do Herska
Darz bór! Użytkownik... he he - Pistacjusz raczył napisać:
znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
szukać.

Musisz gnoja ludziom z sitka wyciągać?
--
"..because *this time* is all you have..."

Data: 2010-08-23 14:51:20
Autor: Grzegorz Z.
Do Herska
Dnia Sun, 22 Aug 2010 02:47:31 +0200, rAzor napisał(a):

Darz bór! Użytkownik... he he - Pistacjusz raczył napisać:
znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
szukać.

Musisz gnoja ludziom z sitka wyciągać?

Długo jeszcze będziesz się chwalić swoją ignorancją?

Naucz się obsługi czytnika.

Data: 2010-08-22 10:38:59
Autor: 'heÂŽsk'
Do Pistacjusza
On Sat, 21 Aug 2010 16:22:06 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
szukać.

 Prosze bardzo"

On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

 [...]

Skoro chcesz odpowiedzi to po kolei od pierwszego pytania.

  TAK ! Doczekam sie wreszcie ?

 a wiec po kolei, od 1-wszego pytania.  ODPOWIADAJ zgodnie z faktami i sumieniem!

 - dlaczego s.p. lech (a wlasciwie jego brat) uparl sie leciec
   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly    tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.
   - kto kazal s.p. preziowi zapakowac do tu 4 generalow, dowodcow
   sil zbrojnych ?  - dlaczego szef bbn nie zareagowal na tego typu nierozwage?
   malo tego, lecial tym samym samolotem!

 - kto organizowal wylot, sporzadzal liste chetnych ?

 - jaka byla przyczyna spoznienia sie prezia na start?  - kto kazal ladowac pilotom w gestniejacej mgle ?
   - kto zaraz po katastrofie wyglosil oredzie do przyjaciol moskali?
   - kto nazwal postkomune wspolczesna lewica, kto nazwal sld patriotami
   mimo, ze wczesniej byla to organizacja przestepcza, kto wychwalal
   patriotow z epoki gierka, kto lizal tylek napieralskiemu, az bralo
   obrzydzenie, a dzis udaje, ze nic takiego nie bylo ?

 no jak, odpowiesz czy przylgnie do ciebie nazwa TCHORZA ?!!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 15:54:02
Autor: Pistacjusz
Do Pistacjusza

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
> szukać.

 Prosze bardzo"

On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz

<pistacj...@gmail.com> wrote:

 [...]

> [...]

   do katynia akurat 10.04.2010 skoro takie "wizyty" nie byly
   tradycja ? ostatni raz s.p. prezio byl w katyniu w 2007.

Jak dotąd nie udało ci się przedstawić żadnych rozsądnych argumentów
tłumaczących dlaczego donuś uparł się lecieć do katynia akurat
07.04.2010 skoro takie "wizyty" nie były tradycją. Jeśli oczekujesz
odpowiedzi na pytanie dlaczego Lech Kaczyński tam pojechał 10.04 to
odpowiedz najpierw czemu pojechał tam Donuś. Odpowiedź na to pytanie
kryje się bowiem w pytaniu o wcześniejszą nadzwyczajną wizytę Donusia.
No więc?

Data: 2010-08-23 08:28:10
Autor: Chiron
Do Pistacjusza

<pistacj...@gmail.com> wrote:
> znajdź mi tego posta co to niby nie odpowiedziałem bo mi się nie chce
> szukać.

 Prosze bardzo"

On Mon, 9 Aug 2010 11:04:30 -0700 (PDT), Pistacjusz

<pistacj...@gmail.com> wrote:

 [...]

> [...]

odpowiedz najpierw czemu pojechał tam Donuś. Odpowiedź na to pytanie
kryje się bowiem w pytaniu o wcześniejszą nadzwyczajną wizytę Donusia.

Tu akurat argument "heRsk'a jest "strzałem w stopę". Co to za argument, że nie było tradycji lotów prezydenta do Katynia? Przecież to niepoważne. Fakty w skrócie są takie: prezydent zapowiedział zorganizowanie uroczystości w Katyniu i w tym momencie zaczęły się przepychanki z ludźmi premiera a to o samolot, a to o inne rzeczy (jak niewyjaśniony dotąd charakter wizyty- oficjalna czy prywatna). Apogeum ten spór prezydent- premier osiągnął w momencie, kiedy Putin zaproponował premierowi wspólne uroczystości ku czci ofiar stalinizmu, gdzie i Polaków z Katynia wymienią nawet- wśród 30 (czy nawet 40) milionów innych ofiar. Stało się coś, co do tej pory mogło zdarzyć się tylko w jakiejś republice afrykańskiej: Tusk zaproszenie przyjął! Za samo to powinien (i jestem o tym przekonany) stanąć przed trybunałem stanu! Sprawa ewidentna: premier obcego, wrogiego nam mocarstwa gra na ośmieszenie Polski- i mu się to z łatwością udaje! Udaje mu się, bo premier Polski wychodzi mu na przeciw- i wbrew interesom państwa, którego jest premierem- zaproszenie przyjmuje! Czy to po prostu z wrodzonej małości, czy też jeszcze może Putin ma na niego jakieś kwity- tego nie wiem. To jednak powinien wyjaśnić trybunał.

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 08:38:13
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pistacjusza

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4t4dr$np$1news.onet.pl...
[...]

Co za ćwok ten Tusk. Powinien natychmiast wypowiedzieć wojnę Ruskim.
Proponuję zakup pałki drewnianej.

Data: 2010-08-23 08:43:39
Autor: Chiron
Do Pistacjusza

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c721756$1@news.home.net.pl...

[...]

Wniosek genialny...Czy możesz odnieść się do argumentu- bez erystyki?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 14:05:21
Autor: Chiron
Do Pistacjusza

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4c721b0e$1@news.home.net.pl...

[...]

Może przeczytaj uważniej: napisałem, że Tusk, aby ośmieszyć OSOBĘ ś.p. Kaczyńskiego- nie cofnął się przed ośmieszeniem INSTYTUCJI prezydenta i całej Polski na arenie międzynarodowej, przyjmując zaproszenie Putina na obchody ofiar stalinizmu, a ofiary katyńskie też między innymi miały być tam wymienione. OK- skoro ja sięmylę, a Twój argument był poważny (o wypowiedzeniu wojny Rosji zamiast przyjmowania zaproszenia)- to z całą pewnością nie wziąłeś pod uwagę całej gamy środków, jakimi dysponował wtedy Tusk, aby nie ośmieszyć państwa polskiego i jednocześnie wykonać przyjazny gest w kierunku Putina (uważam, że powinien wykonać właśnie taki przyjazny). Naprawdę nie widzisz tego, jakiego warcholstwa dopuścił się w ten sposób Tusk? Oczywiście- warcholstwo przyjmuję przez uprzejmość- w grę wchodzi tu także zdrada stanu, a także (i/lub) zwykły idiotyzm Tuska. Można iść w przypuszczeniach dalej (choć raczej nie przypuszczam, że trak było- ale należy to sprawdzić) i założyć, że było to współdziałanie w zamachu (o ile to był zamach).

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 14:19:20
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pistacjusza

Użytkownik "Chiron" <chiron@onet.eu> napisał w wiadomości news:i4to63$opi$1news.onet.pl...

Sprawa ewidentna: premier obcego, wrogiego nam mocarstwa gra na
ośmieszenie Polski

Od kiedy jesteśmy w stanie wojny z Rosją?

Data: 2010-08-25 00:25:41
Autor: awe
Do Pistacjusza

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c72674cnews.home.net.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
tak sie koncza merytoryczne dyskusje z wami. Podziwami Chirona ze mu sie jeszcze chce. Glaby idzcie budowac pomniki bolszewikom. NIe mam zadnych watpliwosci ze jestescie kurwy niemyte
awe

Data: 2010-08-23 14:20:07
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pistacjusza

[...]

Z fanatykami nie dyskutuję.

Data: 2010-08-24 13:40:19
Autor: cyc
Do Pistacjusza

[...]

Czyzbym cos przeoczyl ? .
Z tego co widzialem to raczej pan Lech Kaczynski usilowal za wszelka cene osmieszac premiera i to na oczach swiata .
Przypomne tylko protekcjonalne poklepywanie po plecach w biegu na sali plenarnej w Brukseli z e zlosliwym usmiechem na twarzy wtedy , kiedy mimo braku zaproszenia ( obecni byli tylko premierzy ) na spotkanie premierow zjawil sie pan Lech K.
Innym pasztecikiem godnym prazydenta .........jakijs bananowej mini republiki bylo wykpienie prz\y spotkaniu z Klintonowa , " angielskiej " wypowiedzi Tuska. Obludny , falszywy smiech pana Lecha K. kwitujacego niedoskonala angielszczyzne premiera i to w swietle kamer z calego swiata , doskonale obrazuje i charakter tego czlowieka i to , kto kogo usilowal osmieszac a przypominam , ze pan Lech K. z angielskiego znal tylko zwrot ok.
No ale to wasze pisowskie przeklamywanie prawdy jest znane juz na calym swiecie .

cyc

Data: 2010-08-26 00:03:21
Autor: Chiron
Do Pistacjusza

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i50b6h$3gb$1@news.onet.pl...

[...]

To jest to, co próbuję wytłumaczyć HeŹkowi: nie ma tak, że ten zaczął pierwszy, a ten sie tylko bronił odpłacając pięknym za nadobne. Obaj postępowali głupio i wbrew interesowi państwa, któremu przewodzili. Ponadto wykręcali sobie sztubackie numery. Żaden z nich nie zachowywał się jak mąż stanu. Problem w tym, że nie można wykluczyć, iż w robieniu sobie na złość Tusk poszedł tak daleko, że swoimi działaniami przyczynił się do śmierci adwersarza - być może nawet świadomie. Ponadto podkreślam: bez względu na to, jakby głupio nie postępował prezydent- nie_usprawiedliwia_to_ani_o_krztę_postępowania_Tuska.

No ale to wasze pisowskie przeklamywanie prawdy jest znane juz na calym swiecie .

Wasze pisowskie. No cóż- nigdy do zwolenników PISu się nie zaliczałem. Dla Ciebie świat jest czarno- biały, prawda? Czarni chcą Ci zrobić krzywdę, a biali są po stronie dobra, wraz z Tobą. Tak to widzisz?

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
Do Pistacjusza
On Mon, 23 Aug 2010 08:28:10 +0200, "Chiron" <chiron@onet.eu> wrote:

> [...]
Tu akurat argument "heRsk'a jest "strzałem w stopę". Co to za argument, że nie było tradycji lotów prezydenta do Katynia?

 bo nie bylo. kaczynski byl tam tylko wtedy kiedy widzial  w tym interes. mial w nosie rodziny katynskie.

[...]

 samolot byl prezydencki wiec jakie przepychanki ? przypomnij sobie
 slowa s.p. Lecha: "jak to on mnie zaprasza, przeciez to moj samolot"
 skierowane pod adersem Tuska.

[...]

 sadzisz, ze putinowi przyszlo to latwo ?
Stało się coś, co do tej pory mogło zdarzyć się tylko w jakiejś republice
 afrykańskiej: Tusk zaproszenie przyjął!

 a niby dlaczego mial nie przyjac? on tez mial w tym interes
 polityczny.przypomnij sobie slowa s.p. Lecha powiedziane wtedy
 w Katowicach: "a ja pojade 10 kwietnia!". tak dla formalnosci:
 premiera zaprasza premier, prezydenta - prezydent.

Za samo to powinien (i jestem o tym przekonany) stanąć przed trybunałem stanu!

 dlaczego wiec PiS nie sklada takiego wniosku ?
Sprawa ewidentna: premier obcego, wrogiego nam mocarstwa

 wszedzie widzisz wrogow ?

gra na ośmieszenie Polski- i mu się to z łatwością udaje!

 putin gral na osmieszenie kaczynskich, nie Polski.
 zreszta nie tylko on. pamietasz "kartofla" ?
 prawda jest taka, ze nas nikt nie lubil. przyjaciol
 znalezlismy sie sobie w gruzjii. s.p. Lech swoimi wizytami
 doprowadzil tam do wojny gruzja-rosja.
Udaje mu się, bo premier Polski wychodzi mu na przeciw- i wbrew interesom państwa,
którego jest premierem- zaproszenie przyjmuje!

 i bardzo dobrze. zalozmy, ze zrobil to na zlosc kaczynskim.
 nasze stosunki z rosja byly gorzej niz zle, czy polityka
 polega na szukaniu sobie wrogow?  czy przez dziesiatki lat
 chcesz rozdrapywac rany bo 100 lat temu jakis kalmuk narobil
 do studni polskiemu chlopu? wiem, ze rosja nie jest barankiem,
 wciaz sa tam silne tendecje mocarstwowe. dzis wygrywa ten kto
 ma silna gospodarke lub jest terrorysta. smutna prawda.
 my jako przedmurze chrzescijanstwa nie mamy ani silnej gospodarki
 ani tez ktos boi sie naszych przerdzewialych rakiet.
Czy to po prostu z wrodzonej małości, czy też jeszcze może Putin ma na niego jakieś kwity- tego nie wiem.

 sadze, ze tusk chcial unormowania stosunkow z rosja (tam mamy
 szanse zbytu naszych towarow, na innych rynkach kwiczymy),
 stosunkow tak spieprzonych z rosja, ze zaczeto patrzec na nas
 jak na wariatow.
To jednak powinien wyjaśnić trybunał.

 wiec na co czeka prezes PiS ? czego sie boi, prawdy?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-25 11:56:39
Autor: Chiron
Do Pistacjusza

Użytkownik "~heRsk~" <~e-super_bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:u2c576l8cfla6plna5io479k1si3704bgv@4ax.com...

> [...]

bo nie bylo. kaczynski byl tam tylko wtedy kiedy widzial
w tym interes. mial w nosie rodziny katynskie.
Możesz rozwinąć? Była okazja (rocznica), nikt z kancelarii premiera nie mówił o zorganizowaniu czegoś podobnego- no to wyszedł z inicjatywą. Wybacz, ale zupełnie nie rozumiem, co chcesz przekazać? A czy to akurat było w jego interesie- pewno tak. Trudno powiedzieć, czy miał w nosie rodziny katyńskie- wiadomo, że wydał polecenie, żeby ich zabrać na pokład- żeby nie musieli tłuc się pociągiem.

[...]

No właśnie. Samolot był tak naprawdę w dyspozycji pułku Wojska Polskiego- i de facto prezydencki nie był.

[...]

Jego_jedynym_celem_było_ośmieszenie_Polski. Powiedzenie o zamordowanych przez tajemniczych "stalinistów" także Polakach- to kaszka z mlekiem. Nic_z_tego_nie_wynika. No i kim byli ci tajemniczy "staliniści"? Chociaż w jakim języku padały komendy w Katyniu?! Stalinowskim?!Co innego napisać do Trybunału Międzynarodowego, że to zbrodnia. Tam napisał, że to w żadnym razie zbrodnia nie była. Jeszcze kilka dni przed spotkaniem z Tuskiem na jakimś spotkaniu mówiąc słuchaczom o czymś zamiast powiedzieć, że to jest wstrętne, użył swojego ulubionego stwierdzenia: "to taka polska wódka- tego się nie da pić".  No cóż- nawet za komuny, jak mieli się spotkać z prezydentem USA- to żądali wyjaśnień, dlaczego opowiada "polish jokes". Odpowiedzieli, że to kampania wyborcza, nawet przeprosili. No cóż- dziś Tusk z całą pewnością nie spytał, dlaczego jeszcze kilka dni wcześniej publicznie mówi takie rzeczy, a teraz chce się spotkać?

[...]

Żartujesz? Jedyny cel Putina- ośmieszenie Polski (poprzez ośmieszenie prezydenta) zyskał aprobatę u Tuska i się do tego przyłączył. Czym to się różni od np prośby do obcego mocarstwa o bratnią pomoc w zwalczaniu opozycji? Niech żyje Jaruzelski?

[...]

Lecz Kaczyński był prezydentem Polski. Nie da rady tego oddzielić. Prezydentem, który ze swoją wrogością do Rosji się nie krył. Zresztą- trudno kochać państwo, którego liderzy od Polski chcą tylko jednego: żeby była (o czym rozmawiał Szewardynadze z Gensherem) bliską zagranicą- czyli zdemilitaryzowaną, biedną strefą oddzielającą 2 strategicznych partnerów.

zreszta nie tylko on. pamietasz "kartofla" ?
prawda jest taka, ze nas nikt nie lubil. przyjaciol
znalezlismy sie sobie w gruzjii. s.p. Lech swoimi wizytami
doprowadzil tam do wojny gruzja-rosja.
Z całą pewnością- to trudno go za to winić. Fakt, jego polityka zagraniczna IMO polegała często na prężeniu muskułów USA przed Niemcami i Rosją. Powinien się starać chociaż o partnerstwo jeśli nie z obojgiem to przynajmniej z jednym z nich.  OK- nie twierdzę, że był dobrym prezydentem. Jednak nie zmienia to faktu, że sprawa smoleńskiej katastrofy- jej wyjaśnienie- powinna być dla nas jako narodu jednym z priorytetów- a jest ona ewidentnie zaciemniana. Strona polska wykazuje bezprecedensowy wprost serwilizm w stosunku do Rosjan. Umiesz to wytłumaczyć?

[...]

Przecież nie o to chodzi. Napisałem, że dostając taką propozycję Tuska (zakładam, że zależało mu na dobrych relacjach z Rosją) w żadnym razie jej przyjmować nie powinien, bo to wbrew naszej racji stanu, jednak powinien ją odrzucić w sposób rozważny, przemyślany i jednocześnie przedstawić inną propozycję Putinowi.
Nie chodzi tu także o rozdrapywanie ran. To ZSRR (którego przecież bezpośrednim spadkobiercą jest Rosja) wymordował nam do spółki z Niemcami naszą inteligencję- czego skutki (łże elity w miejsce elit) odczuwamy do dziś. Niemcy przyznali się i przeprosili. Wypłacali też odszkodowania. Rosja zrobiła z mordu katyńskiego film instruktażowy, który przekazała między innymi Korei Północnej- i robi sobie  z tej sprawy jaja do dziś- plując_nam_w_twarz. Grozi to powtórką z historii- tym bardziej, że u siebie przedstawiają Katyń swoim ludziom zamiennie: albo jako sprawkę Niemców, albo odwet za wymordowanie jeńców wojennych z 1920 roku. Spotkajmy się- pokażmy dokumenty, przeprowadźmy w tych sprawach dochodzenia (wspólne)- zaprośmy na szefów komisji Szwajcarów i opublikujmy to, podejmując potem zgodne z raportem działania. Że co? Że Rosja na to nie pójdzie? Sam widzisz. W takim razie- do następnego razu. Skoro udało im się bezkarnie raz- spróbują ponownie. Będą jednak skuteczniejsi.

[...]

Tusk to mały człowieczek. Jeden z członków zamachu stanu z czasów rządu Olszewskiego (spójrz, kto w nim uczestniczył i jakie porobił kariery).  Tusk potrafi się uśmiechać i prawić ludziom różne rzeczy, które chcą usłyszeć. Jak sam o sobie mówił- śmieszy go (może nawet brzydzi) patriotyzm. IMO- jego agenturalna przeszłość - kwity na nią- są w rękach Putina, bo inaczej sobie jego zachowania w tej aferze nie potrafię wytłumaczyć.
Spójrz też, jak bardzo obciąża go sprawa Olewnika czy afera hazardowa, której ostatnio błyskawicznie ukręcił łeb. Takiego człowieka podejrzewasz o chęć unormowania stosunków z jakimś państwem?

To jednak powinien wyjaśnić trybunał.

wiec na co czeka prezes PiS ? czego sie boi, prawdy?

Jak łatwo było ukręcić łeb aferze hazardowej...Poza tym PIS nie jest tą siłą, która by nawet chciała takiego trybunału (dostało by się i im). No cóż- trzeba czekać...

--
Chiron

Prawda, Prostota, Miłość.

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
Do Pistacjusza
On Sun, 22 Aug 2010 15:54:02 -0700 (PDT), Pistacjusz
<pistacjusz@gmail.com> wrote:

> [...]

odpowiedz najpierw czemu pojechał tam Donuś. Odpowiedź na to pytanie
kryje się bowiem w pytaniu o wcześniejszą nadzwyczajną wizytę Donusia.

 niem kombinuj. odpowiedzialem ci na twoje pytania, a ze ci sie nie
 podobaja to nie moj problem. unikasz odpowiedzi bo sa dla ciebie
 niewygodne i w podswiadowmosci zdajesz sobie sprawe, ze moge miec
 racje, prawda? to jak bedzie - odpowiesz czy nie ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-22 19:20:51
Autor: awe
Do Pistacjusza
hesk wiesz co - ty sie zajmij klockami lego. Glupek wioskowy z ciebie jak sie patrzy a jak to sie rwie do tematow ktore nic a nic nie kuma. Kto to widzial zeby taka lajza smiala w ogole zadwac pytania. Przeciez to bez sensu. Ludzie z downem powinni byc trzymani w zamknieciu a ten tu jeszcze w dyskusje chce wpadac. Przeciez to lamago bez sensu
awe

Data: 2010-08-22 21:20:01
Autor: Klin
Do Pistacjusza
Użytkownik awe napisał:
[...]

   Przyczepiły się te pytania do niego jak menda do psich jajec i zadaje je
   na okrągło każdemu kogo dorwie. Nie interesują go jednak odpowiedzi,
   choćbyście się i starali go uświadomić na następny dzień znowu z tym
   samym wyskoczy. Szkoda nerwów.

Data: 2010-08-23 19:38:49
Autor: ~heÂŽsk~
Do Pistacjusza
On Sun, 22 Aug 2010 21:20:01 +0200, Klin <""klin\"@op.pl,
,"> wrote:

Użytkownik awe napisał:
> [...]
   na okrągło każdemu kogo dorwie. Nie interesują go jednak odpowiedzi,
   choćbyście się i starali go uświadomić na następny dzień znowu z tym

 nie kazdemu tylko wyznawcom prezesa PiS. najwyrazniej odpowiedzi na  te pytania sa bardzo niewygodne dla takiego jelopa jak awe. ty tez  nie masz argumentow wiec posilkujesz sie wulgaryzmami.  cienias z ciebie. za wulgarnosc jestes kandydatem do kf. ciesz sie!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-24 13:36:16
Autor: awe
Do Pistacjusza

,"> wrote:

Użytkownik awe napisał:
> [...]

nie masz argumentow wiec posilkujesz sie wulgaryzmami.
cienias z ciebie. za wulgarnosc jestes kandydatem do kf. ciesz sie!

-- -- -- -- -- -- --
miales ty kiedys kobiete pedrylu?
awe

Data: 2010-08-24 13:56:28
Autor: Zahir
Do Pistacjusza

,"> wrote:

Użytkownik awe napisał:
> [...]

nie masz argumentow wiec posilkujesz sie wulgaryzmami.
cienias z ciebie. za wulgarnosc jestes kandydatem do kf. ciesz sie!

Coraz bardziej nabieram przekonania, że trzepiesz gruchę!

--

Zahir

Data: 2010-08-24 19:00:42
Autor: awe
Do Pistacjusza

,"> wrote:

Użytkownik awe napisał:
> [...]

miales ty kiedys kobiete pedrylu?
awe

Coraz bardziej nabieram przekonania, że trzepiesz gruchę!

zahir nie badz taki skromny - pokaz nam te  twoja kozke
awe

Do Herska