[foto] Do Krakowa i z powrotem.

Data: 2019-08-25 23:39:30
Autor: bans
[foto] Do Krakowa i z powrotem.
https://adobe.ly/2zi6NNN

Tym razem jak najmniej minimum Wiślanej Trasy Rowerowej - swoją drogą gdy się już nią przejechało to da się znaleźć krótsze warianty dojazdu, najważniejsze to unikać bardzo ruchliwych dróg 44 i 782.

Zdjęć tylko kilka, właściwie to test nowej galerii - da się to jakoś oglądać? Polecam klawisz F11.

W googlephotos irytuje mnie kilka rzeczy, ale jedna denerwuje maksymalnie  - ten szary pasek na górze zdjęcia.

Data: 2019-08-30 10:46:44
Autor: andrzej.ozieblo
[foto] Do Krakowa i z powrotem.
W dniu poniedziałek, 26 sierpnia 2019 08:39:32 UTC+2 użytkownik bans napisał:

[...]

Bardzo lubię Twoje zdjęcia. Te z gór są świetne. Może kiedyś zrobię tę "krakowską" trasę, bo obiecałem znajomym z Oświęcimia.

Galerię się da oglądać, ale szczerze mówiąc wolę te z googlephotos. Fakt, są wady, o pasku dowiedziałem się od Ciebie. Swoją droga niezłe dziadostwo. Może poprawią.

Data: 2019-09-06 06:26:43
Autor: bans
[foto] Do Krakowa i z powrotem.
W dniu piątek, 30 sierpnia 2019 19:46:47 UTC+2 użytkownik andrzej....@gmail.com napisał:

Może kiedyś zrobię tę "krakowską" trasę, bo obiecałem znajomym z Oświęcimia.

To akurat nie polecam tej o której mowa w tym wątku. Przyjemniej, łatwiej i bezpieczniej jest jednak jechać z Oświęcimia Wiślaną Trasą Rowerową.

[foto] Do Krakowa i z powrotem.