Do Kroovki (MWTrade)

Data: 2010-10-19 17:33:30
Autor: SERG
Do Kroovki (MWTrade)
Przyglądam się ostatnio Twoim perełką i widzę, że coś ostatnio słabo sobie radzi MWTrade. Nie wiem czym to jest spowodowane bo spółka ma przed sobą dobre perspektywy, a i wyniki za III kwartał też powinny być całkiem zadowalające.
Chyba, że coś się dzieje nie dobrego w spółce i dobrze "poinformowani" realizują zyski.

Data: 2010-10-20 12:34:36
Autor: stu
Do Kroovki (MWTrade)
A może wszystko już w cenie?
Pomijając AT, fair value tej spółki oscyluje w granicach 12 PLN, a na powtórkę
szaleńczej hossy "średniaków" nie ma co liczyć.

Pozdr.

Data: 2010-10-20 13:40:14
Autor: kroovka
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to co bylo
w MW Trade (nie jest w moim tzw rocznym portfelu na 2010) co mialem zarobic to juz za mna i przenioslem sie az do konca roku na znowu w promocji EkoExport.
Szalenstwa na innych spolkach na koniec grudnia i tak zbledna przy EEX.
Tego sie trzymam obecnie.

kroovka
podobnie...ale o tym kiedy indziej.

Data: 2010-10-20 14:23:43
Autor: SERG
W dniu 2010-10-20 13:40, kroovka@poczta.onet.pl pisze:
[...]

Widzę, że lubisz EkoExport?
Mieszkasz gdzieś w okolicach tej firmy? Lokalny patriotyzm?
Sam wychowałem się w Bielsku i mam tam część rodziny więc Tobie i spółce życzę samych wzrostów.

P.S. Może jak jeszcze trochę się skorekci to nabędę symboliczny   pakiecik:)

Data: 2010-10-21 10:06:51
Autor: kroovka
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- \\

Analiza przychodów i zysków po ocenie kosztów i proporcjoinalnego wzrostu marży
dla klientów europejskich i nowego ogromnego rynku amerykanskiego ściągnie, co
jest oczywiste, fundusze emerytalne chcące mieć w portfelu innowacyjna spółke
idąca w kierunku koncernu mikrosferowego. Zdefiniowana działalność i przejęcie
obecnie roli głównego wytwórcy na rynku światowym w grupie mikrosfery
naturalnej, zatem ekologicznie akceptowalnej, zrobiło na mnie wrażenie.
Szczególnie fakt iż stało się to jeszcze/już w tym roku.

Można różnie oceniać wyceny 6,90 cz 7,20 itp, tez czasami żarty ponownej ceny 3,20, ale przy tej ostatniej cenie pewnie chodzi juz o wycene w EURO:-)

Nowy juz blisko rok 2011 to debiut EkoExportu na waznym naszym rynku a progresja
wynikow - szczególnie zyskow oceniam na ok 100% rocznie to plan realny ale można
sądzić iż, podobnie jak przy DGA, może nawet Pan Karkosik może mieć swoje oceny
szans tej spółki. Ja ze swojej strony pamiętam Jego przełomowe decyzje,
odnoscnie mowego podejscia do praw poboru-dla mnie  były dość czytelne. Były one
przygotoweane wspólne z panią prezes w Alchemii.

To wielokrotnie powtarzajacy sie snur sukcesów, teraz tez na Boryszewie. Czy znajdzie sie tam miejsce dla EEX i czy da sie łaczyc polimery z mikrosfera?
 To przyszlosc w niedlugim czasie-tak sadzę.

Tylko pozostaje pytanie czy liderem będzie np Boryszew, jako matka tego segmentu
mikrosferowego kompozytu, czy znajdziemy inny podmiot???

kroovka na wakacjach

Data: 2010-10-21 16:03:12
Autor: monse1
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
kroovka
W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?

Data: 2010-10-21 21:40:38
Autor: walter
Użytkownik "monse1" <monse1@op.pl> napisał w wiadomości news:i9ph73$lka$1news.onet.pl...
kroovka
W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?

w niezniszczalnym:)

Data: 2010-10-22 14:10:53
Autor: kroovka
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
W jakim funduszu inwestycyjnym (OFE) pracujesz?
W swoim wlasnym-bo bylem zwolennikiem prywatyzacji.

w niezniszczalnym:)

Po tylu latach na to wychodzi, -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
to sa zarty:
na poważnie, to logika zdarzeń jest widoczna:
prawie 38 tys akcji juz poszlo, do konca dnia bedzie okolo 50 tys, czyli ponad 350 tys zl i ok 0,4% na WZA.

Zatem uda sie zebrac sporo do czasu rewelwcyjnych wynikow za paxdziernik i potem za III kwartal.

Po tych wynikach zakupy takich ilosci poniżej 9-10 zlotych moze byc zbyt kosztowne

kroovka

Data: 2010-10-25 15:57:28
Autor: kroovka
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
-- -- -- -- -- --
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -> co nowego?

Ano, mamy problem z kursem bo na 3 listopada wejdziemy z cena 9,05 zlotych-jak sadze.

Wyniki za III kwartal ustala dalszy kurs w oczekiwaniu na skonsolidowane wynki

mecenas

Co ja rozumie pod pojeciem skonsolidowane?

to bedą wyniki juz na GIELDZIE a nie na NC.
Tam odbedzie sie decydowanie o paczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

kroovka
do Tych co sie jeszcze zastanawiają, trzeba miec jaja by tak dlugo mysleć :-)

Data: 2010-10-26 07:19:48
Autor:
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo

Tam odbedzie sie decydowanie o paczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

Paczkowanie firmy, czy pączkowanie firmy??? :)

Data: 2010-10-26 09:45:49
Autor: kroovka
teraz EoExport zaczyna pĄĄĄczkowanie - czyli bio-eko?

> Tam odbedzie sie decydowanie o pĄĄĄczkowaniu firmy, lub jak ktos woli-KURSU

Paczkowanie firmy, czy pĄczkowanie firmy??? :)

Masz racje.

W zamian za poprawę poprawności jezykowej dam Ci dzisiaj/jutro 5% wzrostu na EEX :-)

kroovka

Data: 2010-10-26 10:09:06
Autor: kroovka
teraz EoExport zaczyna pĄĄĄczkowanie - czyli bio-eko?
cytat:
Akcje zostały sprzedane jednej z największych instytucji finansowych świadczących usługi typu asset management na polskim rynku. Nabywca akcji może zapewnić spółce Eko Export S.A. długoterminowe korzyści.

Czekamy zatem na dopełnienie tej operacji finansowej. Juz wielu analizuje kto u nas jest najwiekszy wsród tych podmiotów.

Zatem pozycja EEX, juz na gieldzie, a jeszcze tam nie jest ;-).... ma PIERWSZY poważny ATUT.

kroovka Taki zakup , pamietamy emisje po 3,20???

to wariactwo, bo mogli kupic po 3,20 a wiele wiesci bylo podobnych niedopowiedzianych.

Zatem, oceniam teraz progresje wyników ( nie,nie  moją ocene, bo tą już znam) ale tych ANALITYKÓW.

Liczą na zyski w skali??? Każdy sobie odpowie. Za pare dni będzie łatwiej.

Data: 2010-10-26 13:55:14
Autor: kroovka
pytanie jaka to jednostka finansowa?
Jest juz po obiedzie po lunchu raczej i kurs moze rosnac bo mamy pewnie dobic kupujac na "kapcia" do 100 tys sztuk

kroovka

Data: 2010-10-26 14:33:40
Autor: kroovka
[...]

kto zebral ponad juz 80 tys akcji?

śpeiszy sie bo na takich obrotach jutro i w czwartej wejdzie jeszcze na mniej dogodne przy kupowaniu poziomy. Ale i tak ładnie zbiera, trzymajac swietny styl.

kroovka

Data: 2010-10-26 07:32:16
Autor: EM
Do Kroovki (MWTrade)- juz nie moja spolka-dzieki jej za to cobylo
co nowego?

Ano, mamy problem z kursem bo na 3 listopada wejdziemy z cena 9,05 zlotych-jak
sadze.

Przepraszam, ale o co chodzi z tą ceną? Teraz jest ok. 16zł.
--
Pozdr
EdiM

Data: 2010-10-26 09:28:58
Autor: Piotr P.
EM <edim123@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Podejrzewam, że kroovka pisze o EkoExport.

Do Kroovki (MWTrade)