Do Liwiusza

Data: 2017-10-08 12:02:11
Autor: Liwiusz
Do Liwiusza
W dniu 2017-10-07 o 14:08, Edelhost pisze:
www.edelhost.pl
  Na tym temacie mozesz mnie w dupe pocalowac.

Nie mogę, bo masz stronę zjebaną. Widocznie na informatyce znasz się tak samo jak na prawie:

uBlock? zablokował wczytywanie strony

https://ads.lvbetpartners.com/redirect.aspx?pid=2885&bid=2424&lpid=203&nex=7018885_7277701_0hhdgchca

Powodem zablokowania jest filtr

://ads.$domain=~ads.am|~ads.colombiaonline.com|~ads.comeon.com|~ads [...]

Po wyłączeniu blokowania, strona kieruje na...
https://lvbet.pl

Strasznyś ignorant, Edelhoście.

Twoje marzenie, aby ktokolwiek całował cię w twoją brudną zarośniętą dupę - z uprzejmości pominę i nie skomentuję.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-08 12:03:57
Autor: Liwiusz
Do Liwiusza
W dniu 2017-10-08 o 12:02, Liwiusz pisze:
[...]

Jest jeszcze śmieszniej - strona chyba została zhakowana i za każdym razem przy jej wejściu kieruje do innego reklamodawcy.

Edelhost jest głupszy niż ustawa przewiduje.

--
Liwiusz

Data: 2017-10-08 12:27:15
Autor: Jacek Maciejewski
Do Liwiusza
Dnia Sun, 8 Oct 2017 12:02:11 +0200, Liwiusz napisał(a):

www.edelhost.pl
  Na tym temacie mozesz mnie w dupe pocalowac.

Nie mogę, bo masz stronę zjebaną. Widocznie na informatyce znasz się tak samo jak na prawie:

uBlock? zablokował wczytywanie strony

No pacz pan, a wczoraj jeszcze działała :)
--
Jacek
I hate haters.

Data: 2017-10-08 13:53:31
Autor: Robert Tomasik
Do Liwiusza

[...]

Sprawdziłem. Ta witryna jest nieosiągalna. Serwer www.edelhost.pl
potrzebował zbyt wiele czasu na odpowiedź. ERR_CONNECTION_TIMED_OUT.

Nie używam uBlock, ale mam kilka innych blokerów reklam. Nie chce mi się
robić dochodzenia, co blokuje stronę.

Do Liwiusza