Do Millera "Lesio ty nie fikaj tylko si臋 pakuj i wy...... z Polski p贸ki mo偶esz !"

Data: 2014-05-18 21:35:23
Autor: niebieski
Do Millera "Lesio ty nie fikaj tylko si臋 pakuj i wy...... z Polski p贸ki mo偶esz !"
Brawo dla tego pana!
Mam nadziej臋, 偶e to pocz膮tek ko艅ca czerwonej bur偶uazji.

https://www.youtube.com/watch?v=FOtbO2XLvvk

https://www.facebook.com/zbigniew.stonoga.7?fref=ts

zstonoga.pl

Data: 2014-05-19 00:29:45
Autor: Fritz
"niebieski" <niszczsocjalizm@interia.eu> schrieb im Newsbeitrag news:llb3ls$c77$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Boskie!

58:00 do 58:20 - Nie mo偶e by膰 tak, 偶eby paru 呕yd贸w i paru skorumpowanych chujk贸w rz膮dzi艂o tym krajem...

Do Millera "Lesio ty nie fikaj tylko si臋 pakuj i wy...... z Polski p贸ki mo偶esz !"