Data: 2015-03-16 10:26:04 | |
Autor: J.F. | |
Do Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostej | |
Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5505ff1d$0$13993$65785112@news.neostrada.pl...
Taki pomysł, kogo katować żeby od zjazdu na Auchan do wysepki z przejściem dla pieszych w Bielanach Wrocławskich postawiono betonowe bariery tak aby więcej nikt tam nie zginął? Generalna dyrekcje ? Dostanie oddzial wroclawski list z centrali, to postawi :-) Ale czy jest sens ? Przypadek raczej rzadki. Moze jednak przeznaczyc fundusze na inne drogi ? Wczesniej barierki stoja ... ale to chyba dlatego, ze za duzo wyprzedzano "na trzeciego" :-) J. |
|
Data: 2015-03-16 13:38:37 | |
Autor: saparata | |
Do Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostej | |
W dniu 2015-03-16 o 10:26, J.F. pisze:
Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grupBarierki stoją dlatego że było: mnóstwo wypadków a czarę goryczy przeważyła Cysterna która wpadła w poślizg i uderzyła w z naprzeciwka jadący autobus pełen ludzi;/ Zakleszczony kierowca autobusu spłonął żywcem;/ Jego życie dało barierki;/ http://www.tvn24.pl/wiadomosci-z-kraju,3/autobus-splonal-2-nbsp-osoby-nie-nbsp-zyja,211025.html Dzwony na Karkonoskiej są częste. Duży ruch plus zjazdy i wjazdy. Całą ta droga i węzeł są złe na obecne czasy i natężenie ruchu. 1.Nie da się włączyć bezkolizyjnie do ruchu z autostrady;/ Brak pasa do włączania(najechania, wymuszenia pierwszeństwa) 2.Brak rozgraniczenia barierą energo chłonną kierunków ruchu. poślizgi, wymuszenia pierwszeństwa, zawracanie na podwójnej ciągłej zmęczonych kierowników z autostrady może zakończyć się czołówką. |
|
Data: 2015-03-16 13:52:25 | |
Autor: J.F. | |
Do Napinaczy i znawców stanu BMW Bielany Wrocławskie McLarena poślizg na prostej | |
Użytkownik "saparata" napisał w wiadomości
W dniu 2015-03-16 o 10:26, J.F. pisze: Użytkownik "depros" napisał w wiadomości grup Wypadek medialny ... ale tez unikalny. Na dowolnej drodze moze sie podobny zdarzyc, i co - wszedzie postawic barierki ? No owszem, tam krotki odcinek, 4 pasy, barierki uzasadnione i niedrogie, ale jak widac - nawet po tym autobusie starczylo na pol drogi :-) Dzwony na Karkonoskiej są częste. Duży ruch plus zjazdy i wjazdy. Całą ta droga i węzeł są złe na obecne czasy i natężenie ruchu. Mowi sie o likwidacji tego wezla w ogole. Wspolczesnych przepisow nie spelnia a potem bedzie za blisko wezla z A/S8. Co prawda IMO przepisy powinny byc dopasowane do potrzeb i mozliwosci .... J. |
|