Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddy¶ci i poganie powinni wiedzieć o islamie?

Data: 2012-09-09 10:44:36
Autor: emailstuffname@gmail.com
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddy¶ci i poganie powinni wiedzieć o islamie?
On Sep 9, 1:23 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
Islam -- - What Buddhists & Pagans Need to Know

http://tinyurl.com/ycl9npa

http://seanrobsville.blogspot.com/2009/12/what-buddhists-and-pagans-n...
know.html

Wy się zawsze możecie poddać i zachować przywileje dhimmi -- - my nie.

tzn. KTO?

Data: 2012-09-09 11:09:35
Autor: emailstuffname@gmail.com
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddy¶ci i poganie powinni wiedzieć o islamie?

Ta informacje mam nadzieje, ze tez zauwazycie:

Russia’s biggest mosque to be built in Moscow

http://rt.com/politics/mosque-muslim-russia-moscow-921/

Data: 2012-09-09 21:02:18
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddyści i poganie powinni wiedzieć o islamie?
niedziela, 9 wrzeĹ›nia 2012 19:44. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

wrote:
[...]

Buddyści, poganie, apostaci od islamu i jeszcze parę innych kategorii.
To, że się udało zachować buddystom i braministom w Malezji, Indonezji i częsciowo w Bangla Desh to kwestia differentia specifica tych krajów, nie odnosi się to do reszty islamu. Widziałeś wysadzanie buddów w Bamiyan.
(Wiem wiem, bardziej inteligentne byłoby owiedzieć, że to NIE byli buddowie, tylko ich przemijające wyobrażenia. Nie bądźmy jednak tacy drobiazgowi, był to w intencji Talibów atak na "bezbożny buddyzm" i tyle.)

Więcej tutaj: http://peopleofshambhala.com/

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-09 12:04:02
Autor: emailstuffname@gmail.com
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddy¶ci i poganie powinni wiedzieć o islamie?
On Sep 9, 3:02 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:
niedziela, 9 wrze¶nia 2012 19:44. carbon entity 'emailstuffn...@gmail.com'
<jack.kle...@gmail.com>

> tzn. KTO?

Buddy¶ci, poganie, apostaci od islamu i jeszcze parę innych kategorii..
To, że się udało zachować buddystom i braministom w Malezji, Indonezji i
częsciowo w Bangla Desh to kwestia differentia specifica tych krajów, nie
odnosi się to do reszty islamu. Widziałe¶ wysadzanie buddów w Bamiyan.
(Wiem wiem, bardziej inteligentne byłoby owiedzieć, że to NIE byli buddowie,
tylko ich przemijaj±ce wyobrażenia. Nie b±dĽmy jednak tacy drobiazgowi, był
to w intencji Talibów atak na "bezbożny buddyzm" i tyle.)

ale juz wam pisalem, ze jestem agnostykiem i mnie te podzialy nie
dotycza. Mam je gdzies...

Data: 2012-09-09 21:11:28
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddyści i poganie powinni wiedzieć o islamie?
niedziela, 9 wrzeĹ›nia 2012 21:04. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

ale juz wam pisalem, ze jestem agnostykiem i mnie te podzialy nie
dotycza. Mam je gdzies...

Co nie znaczy, że po podboju przez kalifat Eurabii nie zostaniesz munafikiem -- - hipokrytą, ktory dla ocalenia głowy i świętego spokoju nawróci się na islam i będzie śpiewał szahadę trzy do pięciu razy dziennie w meczecie. Na szcęście ja nie chcę wychowywać takich podleców tylko Nocne Berserki, które będą walczyły dalej.

http://lordwinterisle.blogspot.com/

Data: 2012-09-09 12:22:18
Autor: emailstuffname@gmail.com
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddy¶ci i poganie powinni wiedzieć o islamie?
On Sep 9, 3:11 pm, "Jakub A. Krzewicki" <drukpakun...@gmail.org>
wrote:

Co nie znaczy, że po podboju przez kalifat Eurabii nie zostaniesz munafikiem
-- - hipokryt±, ktory dla ocalenia głowy i ¶więtego spokoju nawróci się na
islam i będzie ¶piewał szahadę trzy do pięciu razy dziennie w meczecie. Na
szcę¶cie ja nie chcę wychowywać takich podleców tylko Nocne Berserki, które
będ± walczyły dalej.

nie rozumiem...mozecie napisac o co wam tak naprawde chodzi? Piszecie
jakims dziwnym jezykiem? Ja naprawde tego jezyka nie rozumiem...

Data: 2012-09-09 21:25:30
Autor: Jakub A. Krzewicki
Do Obserwatora --- Co (nie tylko) buddyści i poganie powinni wiedzieć o islamie?
niedziela, 9 wrzeĹ›nia 2012 21:22. carbon entity  contaminated pl.soc.polityka with the following letter:

nie rozumiem...mozecie napisac o co wam tak naprawde chodzi? Piszecie
jakims dziwnym jezykiem? Ja naprawde tego jezyka nie rozumiem...

Napisałem, że jeśli muzułmanie podbiją Europę, to ja (albo ktoś z moich ewentualnych potomków) założę oddział kozacki, który będzie carowi dostarczał co miesiąc co najmniej 30 łbów najeźdźców bisurmańskich.