Do PRZEPROSIN!

Data: 2010-08-27 14:08:08
Autor: Miglanc
Do PRZEPROSIN!

"Z tragicznie zmarłego prezydenta szydzono i kpiono - mówił metropolita gdański abp Sławoj Leszek Głódź podczas uroczystości święta Matki Bożej Jasnogórskiej. Hierarcha podkreślił, że "słowo przepraszam do dziś nie padło".

Z obecnego prezydenta szydzą i kpią grupowe gnidy! Ciekaw jestem czy padnie od nich chrześcijńskie przepraszam!? No co katopisy, posłuchacie się Głódzia?

--

Zahir

Data: 2010-08-27 14:26:03
Autor: cyc
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77aaa4$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Zartujesz chyba ?
To ludzie ktorzy wiedza co pojecie "przepraszam " znaczxy tylko wtedy , kiedy oni uwazaja sie za obraqzonych . Ich swoista katolickosc nie dopuszcza nawet mysli o tym , ze oni mogliby kogokolwiek obrazic a skoro ich zdaniem nie obrazaja , to  slowo przepraszam w ich ustach nie zaistnieje .
Slowa krytyki , ktore padaly pod adresem pana Lecha K. sa niczym wobec moza chamstwa jakie wylao sie z ust jego samego i ust jego blizniaka a takze prominentnych politykow PiS-u pod adresem np.Walesy , czy Kwasniewskiego . Nawet nie bede probowal przypominac tego co tutaj pisoszczury , osmielone chamstwem wyzej wymienionych o nich  wypisywaly .
Tylko ludzie pokroju Kaczynskich  , brudzinskich , czy blaszczakow , ktorych usta , umysly i  sumienia skalane sa wylewanymi na innych prezydentow , stac w tej sytuacji na tak bezczelne  zadania jak przeprosiny dla pana Lecha K.
O flaszce Glodziu tutaj nie wspomne bo jak wiekszosc biskupow to ksiazkowy przyklad koniunkturalizmu stojacego zawsze tam , gdzie moze cos dla siebie ugrac i dla ktorego reszta nie m znaczenia  .

cyc

Data: 2010-08-27 05:35:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
Do PRZEPROSIN!
On 27 Sie, 14:26, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c77aaa4$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

przyklad koniunkturalizmu stojacego zawsze tam , gdzie moze cos dla siebie
ugrac i dla ktorego reszta nie m znaczenia  .

zrobmy to w kolejnosci historycznej. Najpierw niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to
zrobily szczerze...
do dziela Komuchy z PO i SLD!

Data: 2010-08-27 14:52:00
Autor: jerzy.n
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d0b6caa5-554a-45ff-ad67-zrobmy to w kolejnosci historycznej. >Najpierw
niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to
zrobily szczerze...
do dziela Komuchy z PO i SLD!

Prawdziwi katolik się odezwał  , a gdzie reguła, Nasz Pan Jezus Chrystus
powiedział : ,,Jeśli kto uderzy cię w prawy policzek nastaw mu i drugi", a
nowy testament pisze wyraznie, jak oni nas kamieniem, to my ich chlebem.

Data: 2010-08-27 15:12:06
Autor: cyc
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0b6caa5-554a-45ff-ad67-2760e151a21bq2g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

zrobmy to w kolejnosci historycznej. Najpierw niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to

Skoro w kolejnosci historycznej , to nalezaloby zaczac od przeprosin kaczki - konusa i jego blizniaka za pomyje wylane przed laty  na Waese i Kwasniewskiego .
Dopiero potem , mozna bedzie z wami rozmawiac o tym , czy zostana te [rzeprosiny przyjete i czy bedzie z wami mozna rozmawiac o konusach  , zroslakach itd.
Przypominam , ze prezydentem najpierw byl Walesa , potem Kwasniewski ( 2 kadencje z woli narodu mimo wspomnianych wyzej a lanych przez was na niego bezprecedensowych pomyj ) a na kocu miala miejsce dopiero co , tragicznie zakonczona , najgorsza prezydentura w historii Polski .

cyc

Data: 2010-08-27 14:32:23
Autor: Tomek
Do PRZEPROSIN!

[...]

Odróżnij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobił/niezrobił/obiecał nowy prezydent. Smiem twierdzić, że nie wybuduje 1000 km autostrad w 500 dni ani nie da zniżek studentom. I z tego będę kpił. Ale to nie są kpiny z tego, że ma takie a nie inne cycki czy żonę.
Tomek

Data: 2010-08-27 14:45:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i58bp1$7p1$1news.ett.com.ua...

[...]

No to musisz poczekać kilkaset dni jeszcze do określonego terminu. Ale kpić możesz z Jarusia i jego 3 milionów mieszkań.

Data: 2010-08-27 16:46:29
Autor: raff
Do PRZEPROSIN!
W dniu 2010-08-27 14:32, Tomek pisze:
UĹźytkownik "Miglanc"<sahibzahir@gmail.com>  napisał w wiadomości

[...]

Jak Tusk przeprosi publicznie, to czemu nie ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =heÂŽsk=
Do PRZEPROSIN!
On Fri, 27 Aug 2010 14:32:23 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> [...]
Odróżnij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobił/niezrobił/obiecał nowy prezydent. Smiem twierdzić, że nie wybuduje 1000 km autostrad w 500 dni ani nie da zniżek studentom. I z tego będę kpił. Ale to nie są kpiny z tego, że ma takie a nie inne cycki czy żonę.

 kpic zawsze wolno! ale nie w taki sposob jak robi to jaksa czy raff.  chcesz probke tego typu kpic? poczytaj sobie tych badytow. mam ich  w kf ale pojawiaja sie w pyskowkach z innymi. tak by odswiezyc ci
 pamiec: prezes pis obiecal wybudowanie 3 mln mieszkan.. smieszne ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 22:55:06
Autor: Jaksa
Do PRZEPROSIN!
On Fri, 27 Aug 2010 14:32:23 +0200, Tomek <tentom@tlen.pl> wrote:

UÂżytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści

"Z tragicznie zmarÂłego prezydenta szydzono i kpiono - mĂłwiÂł metropolita
gdaùski abp S³awoj Leszek G³ódŸ podczas uroczystoœci œwiêta Matki Bo¿ej
JasnogĂłrskiej. Hierarcha podkreÂśliÂł, Âże "sÂłowo przepraszam do dziÂś nie
padÂło".

Z obecnego prezydenta szydzÂą i kpiÂą grupowe gnidy! Ciekaw jestem czy
padnie od nich chrzeÂścijĂąskie przepraszam!? No co katopisy, posÂłuchacie
siê G³ódzia?

--

Zahir
Odró¿nij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobiÂł/niezrobiÂł/obiecaÂł  nowy

Tomcio, a badz sobie harcerzykiem, jak tam sobie chcesz, ale nie oczekuj
ze inni dorosli faceci beda rowniez biegali dookola w krotkich spodenkach
i obowiazkowa finka za pasem.

Jaksa

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =heÂŽsk=
Do PRZEPROSIN!
On Fri, 27 Aug 2010 14:08:08 +0200, "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com>
wrote:

[...]

 u2, hans kloss, dj mc donald musk, antenka, raff, gringo (razor),
 hammer, awe, jaksa, konserwator, klin - DO PRZEPROSIN !!!

 jaksa i raff - przepraszac pania anne komorowska!   potraficie to KANALIE ?!!

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 09:39:48
Autor: D.J.MC Donald Musk
Do PRZEPROSIN!
On 27 Sie, 17:30, =he(R)sk= <e-super_bigbred...@interia.pl> wrote:
On Fri, 27 Aug 2010 14:08:08 +0200, "Miglanc" <sahibza...@gmail.com>
wrote:

> [...]

 hammer, awe, jaksa, konserwator, klin - DO PRZEPROSIN !!!

 jaksa i raff - przepraszac pania anne komorowska!

Wlacz swiatla, wylacz myslenie!
Stan dróg poprawi sie sam !http://miniurl.pl/glosluduhttp://miniurl.pl/glosludu2

a za co ja mam ja przepraszac?
niech mnie ona najpierw przeprosi!

Data: 2010-08-27 19:07:18
Autor: raff
Do PRZEPROSIN!

[...]

HESK - do przeprosin!

Ty plujko mala!

R.

Data: 2010-08-27 18:38:26
Autor: Hans Kloss
Do PRZEPROSIN!
A zna pelobyldo stare polskie przyslowie "jak Kuba Bogu tak Bog Kubie"?
Jak nie zna to pozna, na wlasnej skorze. A duren cham i skurwiel komoruski w pierwszym rzedzie.
J-23

Data: 2010-08-27 20:16:29
Autor: pluton
Do PRZEPROSIN!
[...]

No i co ten Glodz tak sie przypieprza do naszego kochanego ojdyra ?
Przeciez nazywanie bestialsko zamordowanego przez zbrodzniczy rezim PO
prezydenta szambiarzem i nawoływanie do zamordowania jego żony
w żaden sposób nie można uznać za obrażanie.

Nullification

Data: 2010-08-28 09:41:21
Autor: jadrys
Do PRZEPROSIN!
  W dniu 2010-08-27 14:08, Miglanc pisze:

[...]

Ani w tamtym ani w tym przypadku nie ma za co przepraszać. To ich (Kaczyńskiego czy Komorowskiego) świadomy wybór. Funkcja publiczna to specyficzne zajęcie. Ludzki szacunek i poważanie można zdobyć tylko pozytywnymi działaniami.

Do PRZEPROSIN!