Do PRZEPROSIN!

Data: 2010-08-27 14:26:03
Autor: cyc
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77aaa4$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

"Z tragicznie zmarłego prezydenta szydzono i kpiono - mówił metropolita gdański abp Sławoj Leszek Głódź podczas uroczystości święta Matki Bożej Jasnogórskiej. Hierarcha podkreślił, że "słowo przepraszam do dziś nie padło".

Z obecnego prezydenta szydzą i kpią grupowe gnidy! Ciekaw jestem czy padnie od nich chrześcijńskie przepraszam!? No co katopisy, posłuchacie się Głódzia?

-- Zahir

Zartujesz chyba ?
To ludzie ktorzy wiedza co pojecie "przepraszam " znaczxy tylko wtedy , kiedy oni uwazaja sie za obraqzonych . Ich swoista katolickosc nie dopuszcza nawet mysli o tym , ze oni mogliby kogokolwiek obrazic a skoro ich zdaniem nie obrazaja , to  slowo przepraszam w ich ustach nie zaistnieje .
Slowa krytyki , ktore padaly pod adresem pana Lecha K. sa niczym wobec moza chamstwa jakie wylao sie z ust jego samego i ust jego blizniaka a takze prominentnych politykow PiS-u pod adresem np.Walesy , czy Kwasniewskiego . Nawet nie bede probowal przypominac tego co tutaj pisoszczury , osmielone chamstwem wyzej wymienionych o nich  wypisywaly .
Tylko ludzie pokroju Kaczynskich  , brudzinskich , czy blaszczakow , ktorych usta , umysly i  sumienia skalane sa wylewanymi na innych prezydentow , stac w tej sytuacji na tak bezczelne  zadania jak przeprosiny dla pana Lecha K.
O flaszce Glodziu tutaj nie wspomne bo jak wiekszosc biskupow to ksiazkowy przyklad koniunkturalizmu stojacego zawsze tam , gdzie moze cos dla siebie ugrac i dla ktorego reszta nie m znaczenia  .

cyc

Data: 2010-08-27 05:35:11
Autor: D.J.MC Donald Musk
Do PRZEPROSIN!
On 27 Sie, 14:26, "cyc" <j...@ja.pl> wrote:
Użytkownik "Miglanc" <sahibza...@gmail.com> napisał w wiadomościnews:4c77aaa4$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

przyklad koniunkturalizmu stojacego zawsze tam , gdzie moze cos dla siebie
ugrac i dla ktorego reszta nie m znaczenia  .

zrobmy to w kolejnosci historycznej. Najpierw niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to
zrobily szczerze...
do dziela Komuchy z PO i SLD!

Data: 2010-08-27 14:52:00
Autor: jerzy.n
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości
news:d0b6caa5-554a-45ff-ad67-zrobmy to w kolejnosci historycznej. >Najpierw
niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to
zrobily szczerze...
do dziela Komuchy z PO i SLD!

Prawdziwi katolik się odezwał  , a gdzie reguła, Nasz Pan Jezus Chrystus
powiedział : ,,Jeśli kto uderzy cię w prawy policzek nastaw mu i drugi", a
nowy testament pisze wyraznie, jak oni nas kamieniem, to my ich chlebem.

Data: 2010-08-27 15:12:06
Autor: cyc
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "D.J.MC Donald Musk" <rymplum@gmail.com> napisał w wiadomości news:d0b6caa5-554a-45ff-ad67-2760e151a21bq2g2000yqq.googlegroups.com...
> [...]

zrobmy to w kolejnosci historycznej. Najpierw niech gnidy przeprosza
za "kaczory" zroslaki" kurduple itd a my sie wtedy zastanowimy..czy to

Skoro w kolejnosci historycznej , to nalezaloby zaczac od przeprosin kaczki - konusa i jego blizniaka za pomyje wylane przed laty  na Waese i Kwasniewskiego .
Dopiero potem , mozna bedzie z wami rozmawiac o tym , czy zostana te [rzeprosiny przyjete i czy bedzie z wami mozna rozmawiac o konusach  , zroslakach itd.
Przypominam , ze prezydentem najpierw byl Walesa , potem Kwasniewski ( 2 kadencje z woli narodu mimo wspomnianych wyzej a lanych przez was na niego bezprecedensowych pomyj ) a na kocu miala miejsce dopiero co , tragicznie zakonczona , najgorsza prezydentura w historii Polski .

cyc

Do PRZEPROSIN!