Do PRZEPROSIN!

Data: 2010-08-27 14:32:23
Autor: Tomek
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c77aaa4$0$22807$65785112news.neostrada.pl...

"Z tragicznie zmarłego prezydenta szydzono i kpiono - mówił metropolita gdański abp Sławoj Leszek Głódź podczas uroczystości święta Matki Bożej Jasnogórskiej. Hierarcha podkreślił, że "słowo przepraszam do dziś nie padło".

Z obecnego prezydenta szydzą i kpią grupowe gnidy! Ciekaw jestem czy padnie od nich chrześcijńskie przepraszam!? No co katopisy, posłuchacie się Głódzia?

-- Zahir
Odróżnij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobił/niezrobił/obiecał nowy prezydent. Smiem twierdzić, że nie wybuduje 1000 km autostrad w 500 dni ani nie da zniżek studentom. I z tego będę kpił. Ale to nie są kpiny z tego, że ma takie a nie inne cycki czy żonę.
Tomek

Data: 2010-08-27 14:45:26
Autor: Bogdan Idzikowski
Do PRZEPROSIN!

Użytkownik "Tomek" <tentom@tlen.pl> napisał w wiadomości news:i58bp1$7p1$1news.ett.com.ua...

[...]

No to musisz poczekać kilkaset dni jeszcze do określonego terminu. Ale kpić możesz z Jarusia i jego 3 milionów mieszkań.

Data: 2010-08-27 16:46:29
Autor: raff
Do PRZEPROSIN!

--

Jak Tusk przeprosi publicznie, to czemu nie ?

R.

--
                Save The Whale!
http://fusyfusyfusy.blox.pl/resource/wieloryb.jpg

Data: 2010-08-27 17:30:25
Autor: =heÂŽsk=
Do PRZEPROSIN!
On Fri, 27 Aug 2010 14:32:23 +0200, "Tomek" <tentom@tlen.pl> wrote:

> [...]
Odróżnij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobił/niezrobił/obiecał nowy prezydent. Smiem twierdzić, że nie wybuduje 1000 km autostrad w 500 dni ani nie da zniżek studentom. I z tego będę kpił. Ale to nie są kpiny z tego, że ma takie a nie inne cycki czy żonę.

 kpic zawsze wolno! ale nie w taki sposob jak robi to jaksa czy raff.  chcesz probke tego typu kpic? poczytaj sobie tych badytow. mam ich  w kf ale pojawiaja sie w pyskowkach z innymi. tak by odswiezyc ci
 pamiec: prezes pis obiecal wybudowanie 3 mln mieszkan.. smieszne ?

http://miniurl.pl/glosludu
http://miniurl.pl/glosludu2

Data: 2010-08-27 22:55:06
Autor: Jaksa
Do PRZEPROSIN!
On Fri, 27 Aug 2010 14:32:23 +0200, Tomek <tentom@tlen.pl> wrote:

UÂżytkownik "Miglanc" <sahibzahir@gmail.com> napisaÂł w wiadomoÂści

"Z tragicznie zmarÂłego prezydenta szydzono i kpiono - mĂłwiÂł metropolita
gdaùski abp S³awoj Leszek G³ódŸ podczas uroczystoœci œwiêta Matki Bo¿ej
JasnogĂłrskiej. Hierarcha podkreÂśliÂł, Âże "sÂłowo przepraszam do dziÂś nie
padÂło".

Z obecnego prezydenta szydzÂą i kpiÂą grupowe gnidy! Ciekaw jestem czy
padnie od nich chrzeÂścijĂąskie przepraszam!? No co katopisy, posÂłuchacie
siê G³ódzia?

--

Zahir
Odró¿nij kpiny z przeydenta od kpin z tego, co zrobiÂł/niezrobiÂł/obiecaÂł  nowy

Tomcio, a badz sobie harcerzykiem, jak tam sobie chcesz, ale nie oczekuj
ze inni dorosli faceci beda rowniez biegali dookola w krotkich spodenkach
i obowiazkowa finka za pasem.

Jaksa

Do PRZEPROSIN!