Do Palikota.

Data: 2011-11-06 14:56:03
Autor: bolek
Do Palikota.
Dlaczego peda³ usi³uje mi t³umaczyæ jaka ma byæ Polska ?
Trzymaj go z dala od telewizorni !

bolek

Data: 2011-11-06 15:35:12
Autor: pluton
Do Palikota.
Dlaczego peda³ usi³uje mi t³umaczyæ jaka ma byæ Polska ?
Trzymaj go z dala od telewizorni !

Niestety, nawet jak ich wypiedolimy z jedynki i dwojki to nadal beda
w trwam i rydzyjku.

Nullification

Data: 2011-11-06 15:36:35
Autor: pluton
Do Palikota.
> Dlaczego peda³ usi³uje mi t³umaczyæ jaka ma byæ Polska ?
> Trzymaj go z dala od telewizorni !

Niestety, nawet jak ich wypiedolimy z jedynki i dwojki to nadal beda
w trwam i rydzyjku.

oops, myslalem, ze ty o jakims biskupie...
Ale przeciez palikmiot nie jest pedziem.

Nullification

U¿ytkownik "pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> napisa³ w wiadomoœci

Data: 2011-11-06 18:48:57
Autor: jadrys
Do Palikota.
W dniu 2011-11-06 14:56, bolek pisze:
Dlaczego pedał usiłuje mi tłumaczyć jaka ma być Polska ?
Trzymaj go z dala od telewizorni !

bolek

Dobre rady zawsze w cenie. Nie bądź zarozumiały. A i nie zaglądaj do łóżek innym.

Data: 2011-11-06 19:11:59
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Palikota.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j96h96$9ov$1node2.news.atman.pl...
[...]

Nie mogę zrozumieć mani przypisywania innym swojego zachowania. Jeśli ty, heteroseksualny mężczyzno wiążesz się z kobietą, to tylko po to, by całymi dobami leżeć w łóżku i uprawiać seks? Jeśli nie, to dlaczego przypisujesz takie zachowanie innym orientacjom seksualnym?

Data: 2011-11-06 20:56:38
Autor: jadrys
Do Palikota.

[...]

Znowu pytania nie pod moim adresem. Przecież wyraźnie napisaÅ‚em powyżej że mnie to co robiÄ… inni w łóżkach i kto z kim Å›pi  nie obchodzi.

Data: 2011-11-06 22:12:28
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Palikota.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j96oo7$hig$1node2.news.atman.pl...

[...]

To nie ty napisałeś, żeby twój przedpiśca nie zaglądał do łóżek innym?
Bolek to napisał?

Data: 2011-11-07 12:58:11
Autor: jadrys
Do Palikota.

[...]

Przecież sam widzisz powyżej jaka było moja sugestia dla bolka.

Data: 2011-11-07 13:41:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Palikota.

Użytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości news:j98hos$9i3$1node2.news.atman.pl...

[...]

Widzę. Sugerowałeś, żeby nie zaglądał im do łóżek. A przecież on nic o łóżkach nie wspominał. To skąd takie skojarzenie ci się nasunęło?

Data: 2011-11-07 05:32:04
Autor: stevep
Do Palikota.
Dnia 06-11-2011 o 20:56:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

U¿ytkownik "jadrys" <Che@yahoo.com> napisa³ w wiadomo¶ci  news:j96h96$9ov$1node2.news.atman.pl...
W dniu 2011-11-06 14:56, bolek pisze:
Dlaczego peda³ usi³uje mi t³umaczyæ jaka ma byæ Polska ?
Trzymaj go z dala od telewizorni !

bolek

Dobre rady zawsze w cenie. Nie b±d¼ zarozumia³y. A i nie zagl±daj do  ³ó¿ek innym.

Nie mogê zrozumieæ mani przypisywania innym swojego zachowania. Je¶li  ty, heteroseksualny mê¿czyzno wi±¿esz siê z kobiet±, to tylko po to, by  ca³ymi dobami le¿eæ w ³ó¿ku i uprawiaæ seks? Je¶li nie, to dlaczego  przypisujesz takie zachowanie innym orientacjom seksualnym?

Znowu pytania nie pod moim adresem. Przecie¿ wyra¼nie napisa³em powy¿ej  ¿e mnie to co robi± inni w ³ó¿kach i kto z kim ¶pi  nie obchodzi.

A ty jeste¶ fuhrer i tobie pytañ nie wypada zadawaæ?

--
stevep
U¿ywam klienta poczty Opera Mail: http://www.opera.com/mail/

Data: 2011-11-07 13:00:06
Autor: jadrys
Do Palikota.
W dniu 2011-11-07 05:32, stevep pisze:
Dnia 06-11-2011 o 20:56:38 jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a):

[...]

A ty jesteś fuhrer i tobie pytań nie wypada zadawać?

Można, jak najbardziej można! .. I zapewniam że na wszystkie zahaczajÄ…ce o temat chÄ™tnie odpowiem, ale nie na takie które sÄ…  pytaniem odpowiadajÄ…cym na moje pytanie.

Data: 2011-11-07 16:08:00
Autor: stevep
Do Palikota.
Dnia 07-11-2011 o 13:00:06 jadrys <Che@yahoo.com> napisa³(a):

[...]

Mo¿na, jak najbardziej mo¿na! .. I zapewniam ¿e na wszystkie zahaczaj±ce  o temat chêtnie odpowiem, ale nie na takie które s±  pytaniem  odpowiadaj±cym na moje pytanie.

W t³umaczeniu, które s± nieweygodne.