Do Pani Eli Bednarek

Data: 2009-12-07 13:43:43
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Szanowna Pani,
Oczekuję od Pani przeprosin na tej grupie dyskusyjnej.
Pozdrawiam
Wojciech Wierba

Data: 2009-12-07 22:27:27
Autor: Waldek Brygier
Do Pani Eli Bednarek
Wojciech Wierba wrote:
Oczekuję od Pani przeprosin na tej grupie dyskusyjnej.

O ja pi...!!!
:-D
A nie mógłbyś tego załatwiać na privie?
Waldek Brygier
www.naszesudety.pl - Prawie wszystko o Sudetach. Zapraszam!
mój e-mail: kliknij na http://cerbermail.com/?qVvHiHNwHr - GG 415880

Data: 2009-12-08 14:17:42
Autor: Grzegorz
Do Pani Eli Bednarek
Hello Waldek Brygier !:
Wojciech Wierba wrote:
Oczekuję od Pani przeprosin na tej grupie dyskusyjnej.

O ja pi...!!!
:-D
A nie mógłbyś tego załatwiać na privie?

Też sobie tak pomyślałem. W końcu tych spamów było kilka. I pierwszy raz. Ale Eli się to chwali - poza tym to taka mała "kryptoreklama" - każdy zaraz sprawdzi, za co itd itd ;-) !!!

A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ??? Jak dla mnie to tak trochę do górskiej atmosfery nie pasuje.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-08 14:33:24
Autor: Basia Z.
Do Pani Eli Bednarek

Użytkownik "Grzegorz" :

A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ??? Jak dla mnie to tak trochę do górskiej atmosfery nie pasuje.

A kto opisywał pijackie libacje ?

B.

Data: 2009-12-08 17:51:03
Autor: Grzegorz
Do Pani Eli Bednarek
Hello Basia Z. !:

A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ??? Jak dla mnie to tak trochę do górskiej atmosfery nie pasuje.

A kto opisywał pijackie libacje ?

No jeśli zdjęcie wystarczy, to np. :

http://picasaweb.google.com/alex1969ster/NiejubileuszowyZlotPlRecGory#5405516931138207954

Sorry, ale ja mam od czasu paru nieprzespanych nocy uczulenie na spiryt czy gorzałę w górach. Taka "fanaberia". Pić owszem zdarza mi się ;-) ale na pewno publicznie nie będę się tym chwalił. I nigdy w czasie górskich wędrówek.

Wybacz, ale ja takie zdjęcia udostępniłbym albo po cenzurze albo tylko zainteresowanym.

Aha - można też pogooglać za "ryjodobą" :-P !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-08 18:09:29
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz pisze:

Sorry, ale ja mam od czasu paru nieprzespanych nocy uczulenie na spiryt czy gorzałę w górach.

No tak, alergie są trudne do wyleczenia :-) , nawet te na spirytus :-)

Pić owszem zdarza mi się ;-) ale na pewno publicznie nie będę się tym chwalił.

Trochę to podpada pod hipokryzję :-)

I nigdy w czasie górskich wędrówek.

Naprawdę _nigdy_ nie napiłeś się piwa po dniu na szlaku?

Jeśli tak, to potrzeba jeszcze tylko jakiegoś czynu heroicznego,
małego cudziku za Twoją sprawą i ...  :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-09 19:01:36
Autor: Grzegorz
Do Pani Eli Bednarek
Hello Wojciech Wierba !:
I nigdy w czasie górskich wędrówek.

Naprawdę _nigdy_ nie napiłeś się piwa po dniu na szlaku?

Na szlaku ? - NIE. Ale raz na nartach, w marcowy słoneczny dzień, na Kasprowym - tak ;-)

Jeśli tak, to potrzeba jeszcze tylko jakiegoś czynu heroicznego,
małego cudziku za Twoją sprawą i ...  :-)

A masz może jakiegoś pomysła, co mógłbym zrobię ?????

;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-09 19:44:35
Autor: Marcin Kysiak
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz pisze:

A masz może jakiegoś pomysła, co mógłbym zrobię ?????

Znaleźć w trakcie nocnej libacji sześcioro zagubionych turystów?

Pzdr,
M.

--
Marcin Kysiak
Galeria fotografii: http://www.marcinkysiak.pl

Data: 2009-12-09 20:02:57
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Marcin Kysiak pisze:
Grzegorz pisze:

A masz może jakiegoś pomysła, co mógłbym zrobię ?????

Znaleźć w trakcie nocnej libacji sześcioro zagubionych turystów?

Wiesz, że pomyślałem o tym samym :-)
Ale sześcioro to trochę mało jak na czyn 'heroiczny'.
No chociaż dwunastka (bynajmniej nie parszywa) i to samotnie.
Tak, myślę, że samotność jest tu konieczna. No bo reszta uczestników
'pijackiej libacji' jest przecież nietomna.

A co do 'cudziku' za Grzegorza sprawą to może małe 'samopowielenie gorzały'? (w końcu historia zna podobne zdarzenia)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-09 21:01:39
Autor: Grzegorz
Do Pani Eli Bednarek
Hello Marcin Kysiak !:

A masz może jakiegoś pomysła, co mógłbym zrobię ?????

Znaleźć w trakcie nocnej libacji sześcioro zagubionych turystów?

Eeee tam - wolałbym jedną turystkę ;-) !

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-09 20:11:49
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz pisze:
Hello Wojciech Wierba !:
I nigdy w czasie górskich wędrówek.

Naprawdę _nigdy_ nie napiłeś się piwa po dniu na szlaku?

Na szlaku ? - NIE. Ale raz na nartach, w marcowy słoneczny dzień, na Kasprowym - tak ;-)

No i widzisz, sam się przyznajesz publicznie do poważnego (IMHO)
wykroczenia.
Komu może zaszkodzić turysta w schronisku po jednym 'browarze'?
A nawet lekko nawalony narciarz, toż to zagrożenie poważne (bez śmiechu).

A może czasem prowadzisz samochód po jednym koniaczku?

Chyba jednak nie masz szans na zostanie "Grzegorzem Wielkim". :-)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-09 21:38:53
Autor: Grzegorz
Do Pani Eli Bednarek
Hello Wojciech Wierba !:

[...]

IMHO - masz prawo ;-)

Komu może zaszkodzić turysta w schronisku po jednym 'browarze'?

Jednym ?????

A nawet lekko nawalony narciarz, toż to zagrożenie poważne (bez śmiechu).

Owszem. Szczególnie gdy kończy dzień :-D !!! Po jednym piwku !!! W upale, po godzinie siedzenia na tarasie :-D !

A może czasem prowadzisz samochód po jednym koniaczku?

Koniaczku - zdecydowanie nie ;-)

Chyba jednak nie masz szans na zostanie "Grzegorzem Wielkim". :-)

Ufff - ale mi ulżyło.

Ale mam wrażenie Wojtku, że chyba coś niecoś przegiąłeś .... tylko jeszcze nie wiem, dlaczego ;-) !

Ale chyba już nie będę Cię "karmił" jeśli pozwolisz ;-)

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-09 21:59:35
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz pisze:

Ale mam wrażenie Wojtku, że chyba coś niecoś przegiąłeś ....

IMHO masz do tego prawo

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-08 23:33:12
Autor: Filip
Do Pani Eli Bednarek
Witam!
On Dec 8, 5:51 pm, Grzegorz <bzd...@tuniemamaila.pl> wrote:
(...)
[...]
Nie powiem, też mnie to spotkało i to co gorsza w szałasach, dlatego
odtąd nie ruszam sie w góry bez stoperów do uszu. Lekkie, mało miejsca
zajmuje i rozwiązuje problem w 100%. Co do meritum, czyli gorzały w
górach, to biorąc pod uwagę kontekst kulturowy, oburzanie się na to
zjawisko jest nieco śmieszne. Niby dlaczego w góry mają ruszać li
jedynie abstynenci? "Szopen gdyby żył..."
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-12-09 08:57:18
Autor: jacob.p.pantz@gazeta.pl
Do Pani Eli Bednarek
Co do meritum, czyli gorzały w
górach, to biorąc pod uwagę kontekst kulturowy, oburzanie się na to
zjawisko jest nieco śmieszne.

nie wtedy, gdy postrzegamy siebie jako lepszych i wznioślejszych w onym unikalnym momencie czasoprzestrzeni, kiej ruszyliśmy 4 litry...
pardąć - 4 litEry i dotoczyliśmy się pomiędzy nierówności litosfery

Niby dlaczego w góry mają ruszać li
jedynie abstynenci?

....bo tam w mech odziany (pudowy) kamień, Synaj o lasce jałowca
i Prawdziwi Ludzie Gór po grani, po grani?

"Szopen gdyby żył..."

....to w Puchatku lub na Orłowiczu waliłby Sobieskiego?

sam mam, powiedzmy, nieco jakby taki powściągliwy stosunek do alykoholy, ale - ech... - gdybyż wszyscy tak szczerze chodzili, tak lube pagóry znali i szanowali,
tudzież tak kulturnie zasiadali przy ogniu i gitarze
jak pewna gromadka znanych mi moczymord... ((-;  Serdeczności,

Kuba

Data: 2009-12-09 15:39:51
Autor: Zbynek Ltd.
Do Pani Eli Bednarek
jacob.p.pantz@gazeta.pl napisał(a) :

[...]

Hmmm... To może i nie ankohol, ale... nie pal już tego więcej.
Dealer Cię oszukuje :-P

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-09 07:29:51
Autor: Filip
Do Pani Eli Bednarek
Witam!
On Dec 9, 3:39 pm, "Zbynek Ltd." <sp2scf.spamsto...@poczta.onet.pl>
wrote:
jacob.p.pa...@gazeta.pl napisał(a) :
(...)
Hmmm... To może i nie ankohol, ale... nie pal już tego więcej.
Dealer Cię oszukuje :-P
(...)
Poczytaj coś więcej, nie mam na myśli internetu, to może zrozumiesz..
pozdrawiam,
Filip

Data: 2009-12-09 16:50:18
Autor: Zbynek Ltd.
Do Pani Eli Bednarek
wrote:
[...]

Gdyby Ironia wyszła zza krzaków i kopnęła Cię w d..., to też byś
pewnie nie zauważył :-P

   Zbyszek
PGP key: 0x78E9C79E

Data: 2009-12-09 08:42:57
Autor: Tomasz Sójka
Do Pani Eli Bednarek
Dnia Tue, 08 Dec 2009 17:51:03 +0100, Grzegorz napisał(a):

[...]

Chyba tylko alergia może cię tłumaczyć; Po pierwsze - nawet przywiezienie i
sfotografowanie beczki spirytusu w schronisku nie czyni z imprezy LIBACJI.
Po drugie nie każda impreza z alkoholem w schronisku owocuje czyjąś
nieprzespaną nocą - podobnie jak i nie każda gitara rani uszy całego
schroniska. To, jakie są "efekty" tego typu "spotkań" zależy w ogromnej
wiekszości od uczestników, a nie od tego ile i czego wypiją... A co do
ryjodoby, to np. po pierwszym i jak na razie jedynym  zlocie w Kokuszce do
dziś w piwniczce stoi kilka litrów wiadomo czego.
Proponowałbym żebyś poświęcił kiedyś jeden łykend i zjawił się na którymś
zlocie, zobaczysz sam jak to wyglada. Ba, w razie czego bedziesz mógł nawet
rozpędzic imprezę; wszaystko co potrzebne to porozmawiać z obsługą... ;)
A tak jeszcze a propos uczuleń - ja osobiście np. b. nie lubię gdy ktoś się
autorytatywnie wypowiada na tematy znane mu tylko z drugiej ręki... ;)
Pozdrawiam Tomek

Data: 2009-12-10 00:14:39
Autor: Slawomir Gorniak
Do Pani Eli Bednarek
On Dec 8, 6:51 pm, Grzegorz <bzd...@tuniemamaila.pl> wrote:
> A kto opisywał pijackie libacje ?

No jeśli zdjęcie wystarczy, to np. :

http://picasaweb.google.com/alex1969ster/NiejubileuszowyZlotPlRecGory...

No, jesli to wyglada na pijacka libacje" to co dopiero powiesz na to!!

http://images1.fotosik.pl/296/11e1960979d075c1med.jpg

S.

Data: 2009-12-10 10:33:23
Autor: Waldek Brygier
Do Pani Eli Bednarek
Slawomir Gorniak wrote:
No, jesli to wyglada na pijacka libacje" to co dopiero powiesz na to!!
http://images1.fotosik.pl/296/11e1960979d075c1med.jpg

A z którego to zlotu pl.rec.gory?
I czy mógłbyś podać, którzy to czołowi ryjodobiarze?
;-)

Data: 2009-12-12 00:34:38
Autor: noy
Do Pani Eli Bednarek

[...]

No widzę ze lekka stypa.
A ten spirit to chyba nie na szlaku, tylko w budzie zlokalizowanej zapewne  na porażającej wysokości
J/P

Data: 2009-12-08 15:09:53
Autor: Waldek Brygier
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz wrote:
A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji
jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ??? Jak dla mnie to tak trochę
do górskiej atmosfery nie pasuje.

Oczywiście, że nie pasuje, ale w górach jak w życiu - subkultury (kultury?) są różne, dla jednych schronisko służy, by odpocząć, spotkać się, pogadać, inni muszą jeszcze mieć do tego alkohol i niestety: śpiewy do ran...

Data: 2009-12-08 16:26:12
Autor: Wojciech Wierba
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz pisze:
Hello Waldek Brygier !:
Wojciech Wierba wrote:
[...]

Ja też pierwszy raz i na dodatek tylko raz :-)
Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2009-12-08 20:17:33
Autor: Paweł Goleman
Do Pani Eli Bednarek

Użytkownik "Grzegorz" <bzdura@brakmaila.com> napisał w wiadomości
Hello Waldek Brygier !:
Wojciech Wierba wrote:
[...]

podczepianie sie do dowolnych wątków by zareklamowac impreze nie bylo
szczytem taktu i rozsadku.
choc spobob w jaki sposob p. Ela za każdym razem nawiązywala do tematu watku
by błyskawicznie przejsc do swojego meritum
byl doprawdy urzekający. "ps.zyczę udanych zakupów"

A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji jest
na preclu "w dobrym tonie"

to mi wygląda na tłumaczenie: "a u was bija murzynów"

z pozdrowieniem
g.

Data: 2009-12-08 21:32:28
Autor: P.
Do Pani Eli Bednarek
Grzegorz <bzdura@brakmaila.com> napisał(a):
Jak dla mnie to tak trochę do górskiej atmosfery nie pasuje.

Tatranský Čaj czy inne specjały tamtejszej ludności jak dla mnie dodatkowo
tworzą górską atmosferę ;-) No ale o gustach się nie dyskutuje ;)

pozdrawiam serdecznie

Data: 2009-12-09 10:23:46
Autor: Basia Z.
Tak w kwestii formalnej
Wczoraj wieczorem z domu wysłałam wiadomość do tego wątku (sieć Netia) i "tam" się pojawił zaś teraz tej wiadomości nie odbieram, nie ma jej również na "googlach" ani na "onecie"
Chyba znów są problemy z synchronizacją serwerów.

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-12-09 11:47:08
Autor: Grzegorz Lipnicki
Tak w kwestii formalnej

Wczoraj wieczorem z domu wysłałam wiadomość do tego wątku (sieć Netia) i "tam"
się pojawił zaś teraz tej wiadomości nie odbieram, nie ma jej również na "googlach" ani na "onecie"

ale  w czym problem? przecie grupy dyskusyjne
służą do pisania a nie do czytania;

 g.

Data: 2009-12-10 07:45:22
Autor: Grzegorz
Tak w kwestii formalnej
Hello J_K_K !:
Użytkownik "Basia Z." <bjz_(usun_toto)@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:hfnq9h$18cr$1news2.ipartners.pl...
Wczoraj wieczorem z domu wysłałam wiadomość do tego wątku (sieć Netia) i "tam" się pojawił zaś teraz tej wiadomości nie odbieram, nie ma jej również na "googlach" ani na "onecie"

Sądząc po adresie serwera to i tak dobrze,
że w ogóle się "łączy" z newsami ;-)

mail.chorzow.um.gov.pl ?????

Ja nie mam teraz problemów, z tepsy, blueconnecta i netii.

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-10 08:06:09
Autor: Basia Z.
Tak w kwestii formalnej

Użytkownik "Grzegorz" :

mail.chorzow.um.gov.pl ?????

To jest serwer z pracy, tu się łączę bez problemów (ale nie mam czasu). Problem mam z pisaniem z domu.

B.

Data: 2009-12-10 13:37:27
Autor: Grzegorz
Tak w kwestii formalnej
Hello Basia Z. !:
mail.chorzow.um.gov.pl ?????

To jest serwer z pracy, tu się łączę bez problemów (ale nie mam czasu). Problem mam z pisaniem z domu.

Że z pracy, to widać ;-)

Pytanie, jak wysyłasz : przez stronkę czy z czytnika newsów/maili ?

Ja widzę takie coś :

Date: Wed, 2 Dec 2009 21:05:04 +0100

I sprawdź, czy Outlook w ogóle coś wysłał. A najlepiej zainstaluj jakiś inny czytnik ....

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-10 19:25:01
Autor: Basia Z.
Tak w kwestii formalnej

Użytkownik "Grzegorz" :

I sprawdź, czy Outlook w ogóle coś wysłał. A najlepiej zainstaluj jakiś inny
czytnik ....

Z Outlooka i w swoim outlooku w domu (podłączonym do serwera Netii)  to widzę.

Teraz jestem jeszcze w pracy i nie widzę  :-(

B.

Data: 2009-12-11 08:04:28
Autor: Grzegorz
Tak w kwestii formalnej
Hello Basia Z. !:
Użytkownik "Grzegorz" :

[...]

Ja wysyłam od jakiegoś czasu przez serwer onet-a i jakoś ostatnio działa. Niestety news.tp czy jak mu tam nie akceptuje połączeń spoza monopolu.

A może powinnaś używać tego samego serwera wiadomości i w pracy i w domu ?

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-11 09:35:45
Autor: Basia Z.
Tak w kwestii formalnej

Użytkownik "Grzegorz" :

A może powinnaś używać tego samego serwera wiadomości i w pracy i w domu ?

Nie da rady, inni dostawcy Internetu.

B.

P.S. Kończę, bo całkiem OT

Data: 2009-12-11 10:06:12
Autor: Grzegorz
Tak w kwestii formalnej
Hello Basia Z. !:

A może powinnaś używać tego samego serwera wiadomości i w pracy i w domu ?

Nie da rady, inni dostawcy Internetu.

Dlatego ja korzystam z Onetu - jak się zarejestrujesz, możesz korzystać z każdego dostawcy Internetu.

Dlaczego nie spróbujesz ?????

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-11 11:11:58
Autor: Marcin Kysiak
Tak w kwestii formalnej
Grzegorz pisze:

Dlatego ja korzystam z Onetu - jak się zarejestrujesz, możesz korzystać z każdego dostawcy Internetu.

Dlaczego nie spróbujesz ?????

Przecież Basia jest zarejestrowana - podaje nawet email na Onecie.

BTW: chodzi o news.onet.pl przez czytnik, nie niusy.onet.pl przez przeglądarkę WWW.

Pzdr,
M.

Data: 2009-12-11 12:01:38
Autor: Grzegorz
Tak w kwestii formalnej
Hello Marcin Kysiak !:

Dlatego ja korzystam z Onetu - jak się zarejestrujesz, możesz korzystać z każdego dostawcy Internetu.

Dlaczego nie spróbujesz ?????

Przecież Basia jest zarejestrowana - podaje nawet email na Onecie.

To że podaje nie znaczy że używa ;-)

BTW: chodzi o news.onet.pl przez czytnik, nie niusy.onet.pl przez przeglądarkę WWW.

Popatrz w źródło mojej wiadomości - ja korzystam z Mozilli i wielu różnych dostępów do netu i jakoś u mnie ten Onet działa ....

Ale nie korzystam z dostępu przez WWW - bo to nieporęczne i rzeczywiście zawodne ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2009-12-11 12:35:54
Autor: Marcin Kysiak
Tak w kwestii formalnej
Grzegorz pisze:

BTW: chodzi o news.onet.pl przez czytnik, nie niusy.onet.pl przez przeglądarkę WWW.

Popatrz w źródło mojej wiadomości

To do Basi było.

Pzdr,
M.

Data: 2009-12-09 13:12:37
Autor: Doczu
Do Pani Eli Bednarek
W dniu 2009-12-08 14:17, Grzegorz pisze:
A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji
jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ???

Ale zaraz, zaraz - jakie "libacje" ? Urodziny miałem ;)

--
-=< Pozdrawiam Doczu >=-
Adres do korespondencji

Data: 2009-12-09 17:47:31
Autor: Krzysztof Warchuliński
Do Pani Eli Bednarek
Doczu pisze:
W dniu 2009-12-08 14:17, Grzegorz pisze:
A swoją drogą, tak z innej beczki - czy opisywanie pijackich libacji
jest na preclu "w dobrym tonie" czy nie ???

Ale zaraz, zaraz - jakie "libacje" ? Urodziny miałem ;)

O ja głupi, nawet życzeń Ci nie złożyłem ;-)
Pozdrawiam Krzysztof

Data: 2009-12-13 20:00:31
Autor: Stefan
Do Pani Eli Bednarek

Użytkownik "Krzysztof Warchuliński" <akm-w@wp.pl> napisał w wiadomości news:hfokaj$88n$1news.onet.pl...
Doczu pisze:
[...]

Pojemność plecaków podaje się w litrach. To nie może być przypadek

pozdr
Stefan

Do Pani Eli Bednarek