Do Pani Komorowskiej !

Data: 2010-10-12 16:08:59
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !
Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce kaze mi zglosic swoje problemy .
Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy Polacy przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
Kocham Pania !!. Kocham za spokoj duszy wykazujacej nie tylko pokorne pojednanie sie z tragedia ale i z Bogiem , podziwiam Pani hart ducha i bezprzykladne wysilki aby  spojrzec na sprawe obiektywnie mimo naciskow upolitycznionych grup antagonistow .
Podziwiam za sposob zegnania ukochanej osoby , sposob nie majacy zadnego zwiazku z koniunkturalnoscia a tylko z  czystym uczuciem , wiezia z ukochanym i wlasnym sumieniem .
Taka prawda kazdego uczciwego czlowieka powala na kolana , jest kwintesencja milosci , bezgranicznej milosci  , wiary w Boga i bezwglednej uczciwosci .
Kocham Pania !.Kocham miloscia bezwgledna , uczciwa i wolna od innych , ubocznych elementow .
Moj najwiekszy szacunek  ma wymiar ponadpartyjny i ponad ideowy . To esensja milosci czysto platonicznej , milosci  nieskazonej zadna ideologia .
Kocham Pania za czystosc serca !!.

cyc

Data: 2010-10-12 15:10:27
Autor: Canucki
Do Pani Komorowskiej !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
[...]

"Moja droga ja cie kocham
Means that I love you so
Moja droga ja cie kocham
More than you'll ever know
Kocham ciebie calym sercem
Love you with all my heart
Return and always be
My melody of love"

:-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-12 19:42:12
Autor: raff
Do Pani Komorowskiej !
W dniu 2010-10-12 17:10,  Canucki pisze:
cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Duzo ciala do kochania :-)

R.

Data: 2010-10-12 16:14:18
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i91q5t$762$1news.onet.pl...
[...]

Byś się wstydził, takie umizgi...
Ona dopiero co straciła swojego męża...

boukun

Data: 2010-10-12 17:24:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91qqc$578$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty jełopie! Prymitywie!

Data: 2010-10-12 17:33:47
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb47dae$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy aby napewno pod właściwym wątkiem się podpisujesz?

boukun

Data: 2010-10-12 17:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91vfd$hcv$1mx1.internetia.pl...

[...]

Tak. Jesteś prymitywnym jełopem jeśli nie potrafisz zrozumieć podziwu i szacunku dla wielkości tej kobiety.

Data: 2010-10-12 18:03:18
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb4835f$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wybacz prawdziwy jełopie, takie wynurzenia nie przystoją publicznie...

boukun

Data: 2010-10-12 17:41:20
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91qqc$578$1mx1.internetia.pl...

Byś się wstydził, takie umizgi...
Ona dopiero co straciła swojego męża...

Mialem XCie za czlowieka o wiekszej warazliwosci .
Dajesz przyklad [pisowskiego prymitywizmu i gdybym nie wiazalbym Ciebue z ich przeciwnikami , top uznawalbym wypowiedz za czysto propagadbnowa wypowiedz .
Dala mnie pani Komorowska , zona w-ce ministra jest bezkprzykldanym dotad wzorem nasladowania tego wszystkiego , co czyni nas czlowiekiem w obliczu smierci !.
Moja milosc do niej jest obsolutnie bezwarunkowa .
To milosc do duszy  i umyslu , nie ciala ......to drugie moze byc pojeciem wtornym !.
Niespotykana wrazliwosc i glebokosc przezyc , umysl wolny od zrozumialych w tym obszarze sapekulacji , nienawisci i szulania winnych . Toxc\ytsa milosc ..
Moj szacunek nie ma granic !.

cyc

Data: 2010-10-12 17:51:46
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

[...]

 Chcialbym dodac , nie umiaLBYM WYRAZIC BOLU  DOSWIACZEN JAKIE SPOTKALY PANIA KOMOROWSKA W SPOSOB BARDZIEJ GODNY A ROWNOCZESNIE WYRAZISTY NIZ DOKONALA TO ONA !.
Moj szacunek nie zna granic .

cyc

Data: 2010-10-12 18:10:22
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9206k$g83$1news.onet.pl...

[...]

Można wyrazić szacunek, ale nie wyznawać publicznie od razu miłość...

boukun

Data: 2010-10-12 18:44:31
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i921k1$9p8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mysle , ze zrozumiales to absolutnie doslownie i w sposob czysto seksistowski .
Nie to bylo jednak moja intencja i dobrze o tym wiesz . Stad niezrozumiale sa Twoje zlosliwosci .
Pani Komorowska jest dla mnie niedoscignionym wzorem emocjonalnego porzadku , klasy i c\zlowieczenstwa !.
Kocham jej dusze i jasnosc przyzyc !.

cyc

cyc

Data: 2010-10-12 18:45:14
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9239h$7jo$1news.onet.pl...

[...]

Nie za stary jesteś, na takie emocje?
Szkoda, że nie oglądałem tego programu, może mógłbym choć trochę cię zrozumieć...

boukun

Data: 2010-10-12 19:13:44
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i923ld$880$1mx1.internetia.pl...

[...]

Wielu ludzi kocha ksiezy tylko za to , ze nosza sutanny . Wielu za gloszone przez nich prawdy i nosne hasla o niesmiertelnosci duszy i takie tam . Niewielu z nas jednak  skupia sie nad  sensem istnienia i tym co laczy nas w sferze absolutu !.
Pani Komorowska umiala to zrobic !.
Jesli to nie jest wartoscia godna podziwu i to w obliczu przezytej przez nia tragedii  to znaczy , ze jestem niedouczony , niewrazliwy i nie potrafiacy odczytac prawdziwosc ludzkich odczuc !.
Mysle , ze w Polsce dzisiaj pozostalo malo ludzi o wrazliwosci i autentycznosci ukazywanych uczuc  wiekszej niz pani Komorowska , wdowa po wice- ministrze .

cyc

Data: 2010-10-12 18:08:58
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

[...]

Nie rób takich jaj publicznie cycu... Kto się zakochuje po czyimś jednym wystąpieniu...

boukun

Data: 2010-10-12 17:01:32
Autor: awe
Do Pani Komorowskiej !

[...]
-- -- --
jeszcze nieboszczyk nie ostygl dobrze w grobie a tez juz kocha. wiesz cycu ty to juz jestes faktycznie zwykla po prostu swinia
awe

Data: 2010-10-12 08:54:01
Autor: iluvcartoons7
Do Pani Komorowskiej !
On Oct 12, 11:01 am, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i91q5t$762$1news.onet.pl...> Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce
> [...]
> Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje
> skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .

-- -- --
jeszcze nieboszczyk nie ostygl dobrze w grobie a tez juz kocha. wiesz cycu
ty to juz jestes faktycznie zwykla po prostu swinia
awe

Nic nie rozumiem - CZY KOMOROWKI SKONCZYL KARIERE A ONA UDAJE
KACZYNSKA?
( Buszland no mojej linii udaje cos takiego - w przyszlosci zapewny
uda im sie pomieszac posty,
zdarzenia i daty - robia to dosc czesto i nie sa konfrontowani ).

Jesli klamiecie ze on wciaz dzxiala a on juz po drugiej stromie i
pomagvacie komorowskiej udawac
to bedzie Wam w przyszlosci szkodzic.

Jest tez inny wariant - jesli Komorowski nie ma zony ( nie nosi
zadnych obrazczek jak
zauwazylam co najmniej dwa razy podczas jego fizyczneych napadow na
mnie - opisane nawet w tej grupie:

ostatni byl jak chcial mnie zaaresztowac udajac policjanta we wsi
Palmyra w Burligton County , NJ.
Nie wyszlo - nie tylko ze wszystkie inne klamsrtwa zostaly obalone w
tydzien napadow w powiatowym
'joincie' i nie bylo zadnej podsatwy do aresztowania mnie; to
podsatwil sobie ludzika ktory nie umial klamac po Amerykanku i ten
ludzik ( w masce) nawet nie obronil powodu dla dania mi mandatu.
Czyzby juz umieral w polaczeniu z tymi wydarzeniami.)

MNIE PRZESZKADZA ZE W POLSCE WYBORCY NIE POZNALI SIE NA TYM OSZUSCIE.

Data: 2010-10-12 17:31:29
Autor: Askay
Do Pani Komorowskiej !

[...]

Czystość serca ma jedynie Marta Kaczyńska! Ona cierpi najbardziej!

A.

Data: 2010-10-12 19:55:24
Autor: jadrys
Do Pani Komorowskiej !
  W dniu 2010-10-12 16:08, cyc pisze:
[...]

Nie zapominaj cycu że ona ma męża, i obstawę BOR-owików.

Data: 2010-10-12 20:41:17
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i927ev$7ks$1news.onet.pl...
[...]

Nie porozuminie obejmuje dwa aspekty sprawy .
Pierwszt dotyczy osoby !!!/
Mowie o pani Komorowskiej , zonie v-ce miistra , ktory zginal w katarstrofie smolenskiej , kobiecie pieknej nie tylko cialem ale i dusza !!!!.
Po drugie , jej stan cywilny nie ma zadnego znaczenia bo moj podziw dla osoby wykracza poza seksualne i osobiste preferencje !.
Nie sadzilem ,ze wlasnie Ty zglosisz sie wsrod tych , ktorzy splyca moje czyste  ludzkie uczucia !!!.

cyc.

Data: 2010-10-13 21:51:45
Autor: jadrys
Do Pani Komorowskiej !
.
[...]

No nie wymieniłeś imienia p. Komorowskiej, więc pomyślałem że jesteś pod wrażeniem wystąpienia pod Smoleńskiem "Pierwszej Damy" i że to ona wywarła na Tobie tak dobre wrażenie.

Sorry cycu,- nie było moim zamiarem kpić z Twoich uczuć. I jest mi niezmiernie przykro że się odezwałem w ten sposób.

Data: 2010-10-14 15:44:17
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "jadrys" <andrzej203@op.pl> napisał w wiadomości news:i952le$oit$2news.onet.pl...
[...]

Alez kpij dowoli !. To jak na grupe tak lagodna forma oponencka , ze wzbudza sympatie ! :) .
Ponadto , sadze , ze zbyt doslownie odczytales moje uczucia . Moja milosc do p. Komorowskiej ma wymiar czysto symboliczny a jej kwintesencja jest tylko podziw dla heroizmu  jakim wykazala sie w obliczu tragedii i poziomu jej czlowieczenstwa .

cyc

Data: 2010-10-12 22:11:03
Autor: MH
Do Pani Komorowskiej !

Nie zapominaj cycu że ona ma męża, i obstawę BOR-owików.

--

Pomimo twoich zmian światopoglądowych wyraźnie ulepianych przez osoby trzecie ,
pomimo wyraźnie obserwowalnego zaniku logicznego myślenia (zamach smoleński) ,

Najgorsze wyrazy współczucia ,

MH

Data: 2010-10-13 21:50:54
Autor: jadrys
Do Pani Komorowskiej !
  W dniu 2010-10-12 22:11, MH pisze:
[...]

To Ty MH zatraciłeś gdzieś swoją dawną rozwagę i wyważone podejście do rożnych spraw. Z dnia na dzień stałeś się zaciętym wrogiem PIS-u i jego zwolenników. I wszystkich co mają inne zdanie od Twojego.
Podsumowując Twoją postawę - stałeś się zbrojnym ramieniem PO któremu zacietrzewienie przesłania rzeczywisty obraz sytuacji...

Data: 2010-10-12 22:30:53
Autor: MH
Do Pani Komorowskiej !
[...]

=============

Generalnie zgadzam się z postawą Pani Komorowskiej , aczkolwiek...  Owe NUTY
przez nią wyartykułowane , abstrahując od doznań estetycznych , wydają sie być
nie za bardzo szczere. Być może nie mam racji , być może źle to odebrałem.. W przypadku polityków i osób z nimi spowinowaconymi , należy zakładać w ocenie
ich "wystąpień" pewien margines bezpieczeństwa. Krótko mówiąc , z dystansem i z
założeniem a priori , że prelegent chce coś ugrać. Jak nie wiesz co , to
wiadomo...  Życie to nie kontrakt ideowy , tylko ekonomiczny...

MH

P.S. Staraj się unikać "literówek" , bo czasami Twoje posty czyta się bardzo
wujowo..  No i ortografia !!  Z tym "chandlem" , to nie pierwszy raz , hehe..
Bez urazy  mam nadzieję to odbierasz.. --

Do Pani Komorowskiej !