Do Pani Komorowskiej !

Data: 2010-10-12 16:14:18
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i91q5t$762$1news.onet.pl...
Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce kaze mi zglosic swoje problemy .
Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy Polacy przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
Kocham Pania !!. Kocham za spokoj duszy wykazujacej nie tylko pokorne pojednanie sie z tragedia ale i z Bogiem , podziwiam Pani hart ducha i bezprzykladne wysilki aby  spojrzec na sprawe obiektywnie mimo naciskow upolitycznionych grup antagonistow .
Podziwiam za sposob zegnania ukochanej osoby , sposob nie majacy zadnego zwiazku z koniunkturalnoscia a tylko z  czystym uczuciem , wiezia z ukochanym i wlasnym sumieniem .
Taka prawda kazdego uczciwego czlowieka powala na kolana , jest kwintesencja milosci , bezgranicznej milosci  , wiary w Boga i bezwglednej uczciwosci .
Kocham Pania !.Kocham miloscia bezwgledna , uczciwa i wolna od innych , ubocznych elementow .
Moj najwiekszy szacunek  ma wymiar ponadpartyjny i ponad ideowy . To esensja milosci czysto platonicznej , milosci  nieskazonej zadna ideologia .
Kocham Pania za czystosc serca !!.

cyc

Byś się wstydził, takie umizgi...
Ona dopiero co straciła swojego męża...

boukun

Data: 2010-10-12 17:24:32
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91qqc$578$1mx1.internetia.pl...

[...]

Ty jełopie! Prymitywie!

Data: 2010-10-12 17:33:47
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb47dae$0$20993$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Czy aby napewno pod właściwym wątkiem się podpisujesz?

boukun

Data: 2010-10-12 17:48:50
Autor: Bogdan Idzikowski
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91vfd$hcv$1mx1.internetia.pl...

[...]

Tak. Jesteś prymitywnym jełopem jeśli nie potrafisz zrozumieć podziwu i szacunku dla wielkości tej kobiety.

Data: 2010-10-12 18:03:18
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4cb4835f$0$20990$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Wybacz prawdziwy jełopie, takie wynurzenia nie przystoją publicznie...

boukun

Data: 2010-10-12 17:41:20
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i91qqc$578$1mx1.internetia.pl...

Byś się wstydził, takie umizgi...
Ona dopiero co straciła swojego męża...

Mialem XCie za czlowieka o wiekszej warazliwosci .
Dajesz przyklad [pisowskiego prymitywizmu i gdybym nie wiazalbym Ciebue z ich przeciwnikami , top uznawalbym wypowiedz za czysto propagadbnowa wypowiedz .
Dala mnie pani Komorowska , zona w-ce ministra jest bezkprzykldanym dotad wzorem nasladowania tego wszystkiego , co czyni nas czlowiekiem w obliczu smierci !.
Moja milosc do niej jest obsolutnie bezwarunkowa .
To milosc do duszy  i umyslu , nie ciala ......to drugie moze byc pojeciem wtornym !.
Niespotykana wrazliwosc i glebokosc przezyc , umysl wolny od zrozumialych w tym obszarze sapekulacji , nienawisci i szulania winnych . Toxc\ytsa milosc ..
Moj szacunek nie ma granic !.

cyc

Data: 2010-10-12 17:51:46
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

[...]

 Chcialbym dodac , nie umiaLBYM WYRAZIC BOLU  DOSWIACZEN JAKIE SPOTKALY PANIA KOMOROWSKA W SPOSOB BARDZIEJ GODNY A ROWNOCZESNIE WYRAZISTY NIZ DOKONALA TO ONA !.
Moj szacunek nie zna granic .

cyc

Data: 2010-10-12 18:10:22
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9206k$g83$1news.onet.pl...

[...]

Można wyrazić szacunek, ale nie wyznawać publicznie od razu miłość...

boukun

Data: 2010-10-12 18:44:31
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i921k1$9p8$1mx1.internetia.pl...

[...]

Mysle , ze zrozumiales to absolutnie doslownie i w sposob czysto seksistowski .
Nie to bylo jednak moja intencja i dobrze o tym wiesz . Stad niezrozumiale sa Twoje zlosliwosci .
Pani Komorowska jest dla mnie niedoscignionym wzorem emocjonalnego porzadku , klasy i c\zlowieczenstwa !.
Kocham jej dusze i jasnosc przyzyc !.

cyc

cyc

Data: 2010-10-12 18:45:14
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9239h$7jo$1news.onet.pl...

[...]

Nie za stary jesteś, na takie emocje?
Szkoda, że nie oglądałem tego programu, może mógłbym choć trochę cię zrozumieć...

boukun

Data: 2010-10-12 19:13:44
Autor: cyc
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i923ld$880$1mx1.internetia.pl...

[...]

Wielu ludzi kocha ksiezy tylko za to , ze nosza sutanny . Wielu za gloszone przez nich prawdy i nosne hasla o niesmiertelnosci duszy i takie tam . Niewielu z nas jednak  skupia sie nad  sensem istnienia i tym co laczy nas w sferze absolutu !.
Pani Komorowska umiala to zrobic !.
Jesli to nie jest wartoscia godna podziwu i to w obliczu przezytej przez nia tragedii  to znaczy , ze jestem niedouczony , niewrazliwy i nie potrafiacy odczytac prawdziwosc ludzkich odczuc !.
Mysle , ze w Polsce dzisiaj pozostalo malo ludzi o wrazliwosci i autentycznosci ukazywanych uczuc  wiekszej niz pani Komorowska , wdowa po wice- ministrze .

cyc

Data: 2010-10-12 18:08:58
Autor: boukun
Do Pani Komorowskiej !

[...]

Nie rób takich jaj publicznie cycu... Kto się zakochuje po czyimś jednym wystąpieniu...

boukun

Do Pani Komorowskiej !