Do Pani Komorowskiej !

Data: 2010-10-12 17:01:32
Autor: awe
Do Pani Komorowskiej !

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i91q5t$762$1news.onet.pl...
Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce kaze mi zglosic swoje problemy .
Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy Polacy przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
Kocham Pania !!.
-- -- --
jeszcze nieboszczyk nie ostygl dobrze w grobie a tez juz kocha. wiesz cycu ty to juz jestes faktycznie zwykla po prostu swinia
awe

Data: 2010-10-12 08:54:01
Autor: iluvcartoons7
Do Pani Komorowskiej !
On Oct 12, 11:01 am, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
Użytkownik "cyc" <j...@ja.pl> napisał w wiadomościnews:i91q5t$762$1news.onet.pl...> Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce
> [...]
> Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje
> skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .

-- -- --
jeszcze nieboszczyk nie ostygl dobrze w grobie a tez juz kocha. wiesz cycu
ty to juz jestes faktycznie zwykla po prostu swinia
awe

Nic nie rozumiem - CZY KOMOROWKI SKONCZYL KARIERE A ONA UDAJE
KACZYNSKA?
( Buszland no mojej linii udaje cos takiego - w przyszlosci zapewny
uda im sie pomieszac posty,
zdarzenia i daty - robia to dosc czesto i nie sa konfrontowani ).

Jesli klamiecie ze on wciaz dzxiala a on juz po drugiej stromie i
pomagvacie komorowskiej udawac
to bedzie Wam w przyszlosci szkodzic.

Jest tez inny wariant - jesli Komorowski nie ma zony ( nie nosi
zadnych obrazczek jak
zauwazylam co najmniej dwa razy podczas jego fizyczneych napadow na
mnie - opisane nawet w tej grupie:

ostatni byl jak chcial mnie zaaresztowac udajac policjanta we wsi
Palmyra w Burligton County , NJ.
Nie wyszlo - nie tylko ze wszystkie inne klamsrtwa zostaly obalone w
tydzien napadow w powiatowym
'joincie' i nie bylo zadnej podsatwy do aresztowania mnie; to
podsatwil sobie ludzika ktory nie umial klamac po Amerykanku i ten
ludzik ( w masce) nawet nie obronil powodu dla dania mi mandatu.
Czyzby juz umieral w polaczeniu z tymi wydarzeniami.)

MNIE PRZESZKADZA ZE W POLSCE WYBORCY NIE POZNALI SIE NA TYM OSZUSCIE.

Do Pani Komorowskiej !