Do Pani Komorowskiej !

Data: 2010-10-12 15:10:27
Autor: Canucki
Do Pani Komorowskiej !
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):
Najprawdopodobniej nigdy nie zapozna sie Pani z tresia tego litu ale serce kaze mi zglosic swoje problemy .
Gdybym powiedzial , ze jestem pelny podziwu dla Pani postawy wobec niewyobrazalnej tragedii jaka Pania spotkala a ktora rowniez wszyscy
Polacy
przezywaja , byloby to zwyklym banalem !.
Poniewaz opisanie pelni uczuc zwiazanych ze sprawa wykracza poza moje skromne mozliwosci ogranicze sie do kilku doslownie slow .
Kocham Pania !!. Kocham za spokoj duszy wykazujacej nie tylko pokorne pojednanie sie z tragedia ale i z Bogiem , podziwiam Pani hart ducha i bezprzykladne wysilki aby  spojrzec na sprawe obiektywnie mimo naciskow upolitycznionych grup antagonistow .
Podziwiam za sposob zegnania ukochanej osoby , sposob nie majacy zadnego zwiazku z koniunkturalnoscia a tylko z  czystym uczuciem , wiezia z ukochanym i wlasnym sumieniem .
Taka prawda kazdego uczciwego czlowieka powala na kolana , jest
kwintesencja
milosci , bezgranicznej milosci  , wiary w Boga i bezwglednej uczciwosci .
Kocham Pania !.Kocham miloscia bezwgledna , uczciwa i wolna od innych , ubocznych elementow .
Moj najwiekszy szacunek  ma wymiar ponadpartyjny i ponad ideowy . To
esensja
milosci czysto platonicznej , milosci  nieskazonej zadna ideologia .
Kocham Pania za czystosc serca !!.

cyc

"Moja droga ja cie kocham
Means that I love you so
Moja droga ja cie kocham
More than you'll ever know
Kocham ciebie calym sercem
Love you with all my heart
Return and always be
My melody of love"

:-)

Krzysztof Canucki

Data: 2010-10-12 19:42:12
Autor: raff
Do Pani Komorowskiej !
W dniu 2010-10-12 17:10,  Canucki pisze:
cyc<ja@ja.pl>  napisał(a):

[...]

Duzo ciala do kochania :-)

R.

Do Pani Komorowskiej !